Opinie klientów o Nour Palace

5.0 /6
199 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Jarosław, Rzezawa 04.09.2022

Najgorszy All Inclusive na jakim byliśmy.

Wakacje możemy zaliczyć do udanych tylko ze względu na dodatkowo płatną wycieczkę ,,Tunezja w Pigułce", do wytrzymania basen i fajną plażę. Co do basenu i plaży to bardzo dużym problemem są leżaki. Trzeba rezerwować u obsługi najlepiej dzień wcześniej ( za pieniądze ). Sama restauracja / stołówka i wyżywienie to katastrofa. Aby zmobilizować kelnerów do nakrycia stolika trzeba dodatkowo zapłacić, brudno, latające muchy i ogólna niewyróbka obsługi. Na lepsze gorące dania trzeba czekać nawet kilkanaście minut, często nie działały automaty do kawy ( tu też kolejki do 10 minut ). Animacje w każdy dzień ta sama grupa i prawie te same tańce tylko pod innym tematem. Przekąski tylko na zewnątrz, tylko o jednej porze i tylko w jednym miejscu ( pizza i naleśniki ) na które trzeba było czekać po 40 minut. W barze przy basenie po napoje staliśmy w kolejce, gdzie na płytkach było błoto, które wypływało spod ruszających się płytek. Stoliki i posadzka ogólny bród - niewyróbka obsługi. W dzień mocniejsze alkohole tylko w barze koło recepcji a dla jeszcze niezorientowanych obsługa wciska koktajle za które żąda dodatkowe pieniądze. Trzeba na siłę tłumaczyć, że mamy to w pakiecie to wtedy pokazują stojącą z boku i odwróconą listę mocniejszych trunków które mamy w all inclusive.

2.5/6

Leszek, Jędrzejów 15.07.2015

Tunezja -Nour Palace

Pobyt zapowiadał się świetnie,sam hotel -na miarę oczekiwań,obsługa i atmosfera w hotelu na bardzo dobrym poziomie.Niestety pobyt przerwany incydentem w oddalonym o ok 100 km hotelu.Rezydentka niedoinformowana,zagubiona,mało komunikatywna.Finał -powrót w trzecim dniu do domu.Zmarnowany urlop,stres i tyle.

2.0/6

Niezadowolony 31.08.2022

Hotel na dwie, max 3 gwiazdki. Odradzam osobom, które widziały prawdziwe wakacyjne hotele.

Generalnie uważam, że sprzedawanie tego hotelu przez Rainbow z opisem 5 słoneczek to skandal. Rainbow opisuje, że ocenia hotel wg własnych kryteriów, np. wyposażenia, wyżywienia itp., - jeżeli ocenia ten hotel na 5 gwiazdek to jest to rażąca niekompetencja! Gdybym wiedział o prawdziwym standardzie tego hotelu, nigdy bym się do niego nie udał. Hotel jest duży i bardzo wiekowy, wymagający generalnego remontu, w żadnym wypadku nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Z zewnątrz prezentuje się w miarę dobrze, ale standard pokoi to jakiś koszmar. Trudno napisać jakiekolwiek pozytywy o tym hotelu bo jest ich niewiele, np. pani sprzątająca pokój i starająca się utrzymać go w czystości, na tyle na ile to możliwe czy piaszczysta plaża. Sprzęt w hotelu, zarówno ogólnodostepny jak i w restauracji czy kuchni, w moim odczuciu należy "wymienić". Wi-Fi w tym hotelu nie istnieje poza lobby i fragmentem basenu. O tym powinno się uprzedzać wyjeżdzających. Opis hotelu nie mówi, że nie można ani wykupić szybszego internetu ani routera do pokoju (a tak jest w innych hotelach), ani nie mówi, że nie ma Wi-Fi w pokojach. Jedynym wyjściem jest kupienie karty SIM, koszt w hotelu 25 EUR za 25 GB. Brak klimatyzacji w lobby i stołówce - przy dużej ilości osób bardzo gorąco.

2.0/6

Aldona, Warszawa 05.09.2014

Pobyt w Hotelu

Rozczarowanie, chyba tak można najbardziej podsumować pobyt. Przyjechaliśmy do Hotelu po 23:00, w recepcji zostaliśmy zapytani o to, czy chcemy dopłacić do widoku na morze 70 euro, kiedy powiedzieliśmy, że nie, dowiedzieliśmy się, że nie ma dla nas pokoi bo jest overbooking... Po telefonie do rezydentki kolejne załamanie, gdyż Pani stwierdziła, że takie rzeczy się w Hotelu zdarzają i są normalne. Jedzenie bardzo monotonne, tygodniowe menu gdzie tak naprawdę codziennie jest to samo. Aby dostać leżak na plaży, czy na basenie trzeba wstać o 7 rano... Zjeżdżalnie dla dzieci płatne Pokoje nie(sprzątane) ręczniki wymieniane co ładnych kilka dni, podłogi nie myte. Animacje to głównie koncentrowanie się na przebieraniu przez Panów za kobiety...mało śmieszne
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem