Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd wakacyjny udany, hotel bardzo duży, czysto utrzymany. Jedzenie europejskie ale też wiele potraw tunezyjskich, może kawa nie najlepszej jakości.Jedyny poważny mankament to leżaki, które trzeba zajmować o 6 rano.Tunezja to o tej porze bardzo gorący kraj, dla nas za gorąco..
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wypoczynku w tym hotelu przebywaliśmy między 1 a 8 września 2022 r. Pobyt udany, pokój duży wygodny, codziennie sprzątany. Basen również duży z ciepłą wodą , bez problemu i tłoku można się kapać . Wygodne i dostępne leżaki, część z materacami i parasolami. Zarówno przy basenie jak i przy morzu dostępne. Morze bardzo blisko hotelu, z ciepłą i czystą wodą. Największym mankamentem w sezonie były kolejki przy posiłkach, z powodu dużej ilości turystów. Obsługa restauracji jak i hotelu, bardzo miła starała się zawsze pomóc. Drobnym problemem były też karty do pokoju, które często trzeba było aktualizować w recepcji aby działały. Ale poza tym było ok. Elżbieta.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Nour Palace bardzo atrakcyjny duży przestronny z pysznym wyżywieniem j najlepszą obsługą hotelową pod każdym względem.Mahdia przywitała nas deszczem.Myśleliśmy ze chociaż Pani rezydentka Justyna ociepli klimat ale pani była oschła nie zbyt miła i zmroziła początek pobytu. Na szczęście załoga i klimat w hotelu wszystko zrekompensował. Bardzo polecamy ten hotel!!!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Organizacja przez Rainbow- transfery, wycieczki fakultatywne- super, rezydentka Pani Ania super dziewczyna, która widać lubi to co robi, animatorka Julia, wymiata. Obsługa w hotelu beznadziejna, tylko pieniądze działały cuda.