5.0/6 (318 opinii)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
Mahdia posiada najpiękniejsze plaże w Tunezji, więc jak ktoś chce wypoczywać nad morzem to tylko w tej okolicy. Hotelu nie polecam, gdyż szumne pięć gwiazdek na pewno nie odnosi się do pokojów. Nie chodzi mi tu o wystrój czy wyposażenie (na polskie warunki to można dać mocne 3 gwiazdki), ale o karaluchy, które żwawo sobie pomykały po łazience i pokoju. Pomimo innych zalet tego hotelu, jak dobre jedzenie czy ilość oferowanych atrakcji, to Nour Palace ze względu na robactwo nie polecam.
3.0/6
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek., 3 gwiazdki to max . Nie polecam nikomu. Właśnie wróciłam z wyjazdu w tym hotelu. Nie był to mój pierwszy wyjazd do kraju arabskiego, więc mogę odnieść się do oferty i serwisu hotelowego. To co jest koszmarem to stołówka hotelowa bo tak należy określić miejsce podawania posiłków. Stołówka jak z czasów PRL w przysłowiowym ośrodku wypoczynkowym. Plastikowe krzesła, stoły i brudne obrusy. Tragedia. Jedzenie "obłe". Bez smaku. Muchy w jedzeniu w snack barze. Jeżeli stwierdzenie "nikt nie chodził głodny" jest odzwierciedleniem opcji All inclusive to chyba ktoś nie wie co oznacza opcja All inclusive. Koszmar okrutny. Proponuję wyjazd do Egiptu w tej opcji do hotelu 5 gwiazdkowego, żeby poczuć się jak biały człowiek. Basen zimny, brak podgrzewanego basenu. 3 zjeżdżalnie z zimną wodą szumnie nazwane aquaparkiem. Jedyne co jest dobre to widok z pokoju, ale nie tylko dla widoku tam jedziemy. Ogólnie:nie polecam nikomu.
2.5/6
Wakacje możemy zaliczyć do udanych tylko ze względu na dodatkowo płatną wycieczkę ,,Tunezja w Pigułce", do wytrzymania basen i fajną plażę. Co do basenu i plaży to bardzo dużym problemem są leżaki. Trzeba rezerwować u obsługi najlepiej dzień wcześniej ( za pieniądze ). Sama restauracja / stołówka i wyżywienie to katastrofa. Aby zmobilizować kelnerów do nakrycia stolika trzeba dodatkowo zapłacić, brudno, latające muchy i ogólna niewyróbka obsługi. Na lepsze gorące dania trzeba czekać nawet kilkanaście minut, często nie działały automaty do kawy ( tu też kolejki do 10 minut ). Animacje w każdy dzień ta sama grupa i prawie te same tańce tylko pod innym tematem. Przekąski tylko na zewnątrz, tylko o jednej porze i tylko w jednym miejscu ( pizza i naleśniki ) na które trzeba było czekać po 40 minut. W barze przy basenie po napoje staliśmy w kolejce, gdzie na płytkach było błoto, które wypływało spod ruszających się płytek. Stoliki i posadzka ogólny bród - niewyróbka obsługi. W dzień mocniejsze alkohole tylko w barze koło recepcji a dla jeszcze niezorientowanych obsługa wciska koktajle za które żąda dodatkowe pieniądze. Trzeba na siłę tłumaczyć, że mamy to w pakiecie to wtedy pokazują stojącą z boku i odwróconą listę mocniejszych trunków które mamy w all inclusive.
2.5/6
Pobyt zapowiadał się świetnie,sam hotel -na miarę oczekiwań,obsługa i atmosfera w hotelu na bardzo dobrym poziomie.Niestety pobyt przerwany incydentem w oddalonym o ok 100 km hotelu.Rezydentka niedoinformowana,zagubiona,mało komunikatywna.Finał -powrót w trzecim dniu do domu.Zmarnowany urlop,stres i tyle.