Opinie klientów o Liberty Resort

4.7 /6
85 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.3
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

MAREK, Tarnowskie Góry 05.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Opinia hotelu Liberty

Byliśmy w tym hotelu we wrześniu 2023. W dniu przyjazdu do hotelu o godzinie 24 i po przeprowadzeniu czynności rejestracji pracownik hotelu nalegał że zawiezie nam bagaże do pokoju. PO wstawienia walizek do pokoju daliśmy napiwek pracownikowi. Chwilę później zorientowaliśmy się że brakuje jednej walizki. Interweniowaliśmy zaraz w recepcji hotelu. Dwa dni trwało poszukiwanie walizki Przeglądaliśmy monitoring gdzie było czarno na białym ze wchodzimy z walizkami do hotelu. Nawet interwencją u Pani rezydent nic nie pomaga. Żona kazała wezwać policję i nagle walizka się znalazła. Ogólnie hotel ten nie polecam ponieważ jeśli ktoś pamięta czasy komuny i wyjazdy do ośrodków zakładowych to tam tak wygląda. Zamiast masła serwują margarynę tłumaczą że jest to masło miedzynarodowe. Z całego serca odradzam pobyt w tym hotelu

3.0/6

Robert 20.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

wakacje z rodziną

Pokój zgodny z opisem. Łazienka z popsutą spłuczką - codziennie wymagała naprawy. Kosmetyki (szampon i żel - 4 szt.) raz na pobyt 11-dniowy. Ręczniki zmieniane co drugi dzień. Zabierane rano i dostarczane czyste do pokoju wieczorem - w ilości 2 duże i czasami dodatkowo 1 mały - dla 2 osób. Na balkonie 1 połamane krzesło i brudny stoliczek. Sprzątanie pokoju sprowadzało się tylko do wyrzucenia z koszy śmieci i przetarcia podłogi. Jedynie uzupełniano papier toaletowy :) Pościel wymieniona 1 raz na pobyt. W hotelu 4 * brak lodówki. Organizacja pracy obsługi beznadziejna. Rano wchodzą po ręczniki, po kilku godzinach mycie podłogi tzn. przetarcie mokrą szmatką, potem przynoszą, albo trzeba się prosić o zwrot czystych ręczników. Na korytarzu brudna, poplamiona i gdzieniegdzie mokra wykładzina. Jedzenie smaczne, w dużych ilościach - każdy coś dla siebie znajdzie - ale bez szaleństw. Napoje to woda, herbata, piwo, wino, regionalny alkohol i strasznie słodkie nektary z dystrybutora - niestety czasami brakowało i tego. Kawa niezależnie od nazwy to zawsze to samo z mlekiem lub bez. Opcja all tylko z nazwy - pomiędzy posiłkami resztki ze śniadania. Uwaga na hotelowy kantor - bardzo duża prowizja. Wymiana pieniędzy w ciemno. Brak informacji o kursie, a po godzinie 17:00 odmawiają wymiany. Personel miły i uśmiechnięty, ale oczekuje za każdą przysługę dodatkowego dinara. Namolni Panowie proponujący wycieczki, masaże, tatuaże i owoce, orzeszki. Do plaży przejście przez ulicę i betonową, zaśmieconą alejkę. Plaża piaszczysta, ale brudna. Morze ciepłe, czasami meduzy. Bar na plaży oferuje tylko wodę oraz piwo i to nie zawsze. Parasole i leżaki w miarę dostępne dla hotelowych gości, ale nie czyszczone, więc nie polecam kłaść się na materacu bez ręcznika. Ręczniki do pobrania za kaucją (kąpielowe, nie plażowe). Basen przy hotelu ok, ale konieczna poranna rezerwacja leżaków. Do najbliższego sklepiku z pamiątkami ok. 500 m. W hotelu również jeden sklepik, ale ceny nie na wszystkich towarach. Hotel położony pomiędzy dwoma większymi miastami, więc okolica cicha i spokojna (animacje do 23:00). Trochę natrętni dorożkarze i taksówkarze. Pani rezydent miła i sympatyczna. Pojawia się w hotelu przede wszystkim, by sprzedać wycieczki. Polecam wycieczkę na Saharę - drogo, ale warto. Przy zakupie wycieczki lub czekając na wylot nie ma co liczyć na śniadanie, czy lunch box - pomimo zapewnień rezydent, w przeciwieństwie do innych biur podroży, tego nie załatwił. Rozrywka - na plaży odpłatne atrakcje, w hotelu animacje dla dzieci i dorosłych - praktycznie codziennie to samo. Podsumowując: jak za te pieniądze nie warto. Przy takiej organizacji 11 - dniowy pobyt staje się 9 - dniowym. Kraj niestety brudny, a ludzie oczekujący za wszystko dodatkowej opłaty. Jak ktoś potrafi się targować, to niech próbuje ;) Warto zakupić coś z ceramiki, wyrobów skórzanych, kosmetycznych (kremy, olejki z jaśminu) i spożywczych (harissa, daktyle, chałwa). Myślę, że Tunezję już pominiemy w planowaniu kolejnych wakacji, a biurem podróży Rainbow jesteśmy rozczarowani.

2.5/6

LuiG 30.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Resort dla odważnych

Jeżeli chcesz wypocząć i o nic się nie martwić to nie polecam tego resortu. Począwszy od przydzielenia pokoju i później wymuszenia jego zmiany na czysty i z działająca klimą, nic tam nie było czyste, łazienki przy basenie, talerze na stołówce, przestrzeń wokół basenu, ekspresy do kawy w lobby i na stołówce brudne. Sprzątanie pokoju polegało na poscieleniu łóżka bez wymiany prześcieradeł, ręczniki niedoprane z dziurami, wanna żółta z nalotem i odpadajacymy silikonem wokół, toaleta przy spłukiwaniu przeciekała woda, deska pęknięta. Hotel ogólnie porażka, dałabym im max 2 gwiazdki.

2.5/6

LUKASZ, BELK 20.07.2022

Ramada Liberty

Hotel otwarty tydzień przed przyjazdem, widac było, ze nie wszystko jest ogarniete. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na basen, klimatyzacja zaczęła przeciekać ale szybko otrzymaliśmy nowy pokój, niestety klimatyzacja ledwo co działała. Jedzenie w pierwszych dnia było słabe, mała ilość, dopiero w połowie pobytu gdzie przyjechało więcej osób zostało podawane więcej jedzenia. Jedzenie ogólnie smaczne. Jeśli chodzi o obsługę to starali się jak mogli, wszystkie problemy ogarnięte były od razu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem