Opinie o Riadh Palms

Kategoria lokalna: 4

4.6/6
(112 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.2
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Średniawka

    EWELINA, Ząbki 15.08.2021

    Ogólnie srednio, forma all inclusive to jedna wielka pomylka, polozenie super bo blisko plazy, ludzie przyjemni ale czasami zbyt natarczywi, tubylcy w hotelu to jeden wielki dramat, z pewnowcia to byl nasz pierwszy i ostatni raz w takim hotelu

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    TRAGICZNY HOTEL!

    Tomasz, Łowicz 16.08.2021

    na plus : - widok z okna na morze, - bliskość do morza, - wystarczająca ilość leżaków przy basenie jak i morzu, - obiady i kolacje mieliśmy w restauracji tylko dla Europejczyków co spowodowało brak kolejek do jedzenia na minus : - łazienka jak z PRL - brud w całym hotelu - brak klimatyzacji w lobby, - olbrzymie kolejki na śniadanie w restauracji z resztą gości z krajów arabskich, - praktycznie 1 działająca winda co przy wielkim obłożeniu hotelu zmuszało Nas do czekania 10 minut na nią, - personel sprzątający wchodzi do pokoju jak do siebie nie zważając czy goście są w środku, - praktycznie niedziałająca klimatyzacja w pokojach, - kartki na wodę, - konieczność depozytu za pilot do TV (!!) - 10 dinarów (ok 13 pln) - bezczelni pracownicy baru, którzy wprost mówią, że chcą od kogoś paczkę papierosów za drinka, - zimne jedzenie przez pierwsze 2 dni, zmiana na lepsze dopiero po interwencji rezydenta Dodatkowo wybite szyby na klatce schodowej, brak kloszów w niektórych lampkach na korytarzu. Niedopuszczalne było również zezwolenie na palenie w środku przy braku klimatyzacji w lobby. Generalnie nigdy więcej..

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hałas i chaos

    Małgorzata 10.08.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Hotel ogromny, żle zarządzany, wszędzie panuje chaos i koszmarny hałas. Najsmutniejsza obsługa z jaką kiedykolwiek się spotkałam. Bardzo dużo gości z Algierii i Libii oraz gości rosyjskojęzycznych, trochę Francuzów i Holendrów oraz niewielka grupa Polaków. Gdyby nie Medina i kilka ciekawych w niej muzów oraz wycieczka na Saharę wakacje w Tunezji byłyby koszmarem. Zdecydowanie nie polecam tego hotelu!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Nigdy w życiu Tunezja

    karola 13.08.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Hotel w miarę, obsługa tragedia. Pokoje w miarę czyste o ile zostawisz pani spRzatajac ej napiwek, jesli nie to nie masz ani papieru toaletowego ani czystego recznika. W restauracji głównej smród i brud. Aż się nie dobrze robi, a o jedzeniu nie ma mowy w tym miejscu, mało tego wszędzie kolejki po30/40 osób po jedzenie ludzie się przepychaja. Nie ma wolnych miejsc przy stolikach. Chodziliśmy jeść na miasto, bo Nie było mowy o jedzeniu w tym ochydnym miejscu. Nie wspomnę juz o leżakach przy basenie lub na plazy. Trzeba o 6 zająć leżak a mało tego tubylcy wywalają turystów z leżaków twierdzac ze to ich lezaki. Wszędzie wołają napiwki, jak nie dasz napiwku to nie dostaniesz alkoholu. Mało tego byłam naocznym świadkiem jak jedna z barmanek bez zastanowienia brała pierwsze lepsze szklanki brudne i nalewała w nie alkohol i podawała ludzią. Barman wlewał piwo do kufli wypełnionych do połowy wodą. Alkohol i wszelkie napoje rozcieńczane były z wodą. Animatorzy nie przyjemi bardzo, poza jednym chlopakiem Davidem a reszta to jesli jesteś młodą kobietą i nie podasz im numeru do siebie to nie ma mowy o rozmowie ani uśmiechu. Animatorki z resztą nie lepsze. Patrzą się krzywo na ludZi. Animacje prowadzone w jezyku arabskim/francuzkim/ruskim i angielskim jednoczesnie nic sie nie da zrozumieć co mówią. Jeśli nie jesteś z Rosji albo Francji to nie istniejesz w tym miejscu. Na mieście brud i smród. Tubylcy Bluźnią i plują turystą z Europy pod nogi. Tragedia nigdy w życiu za darmo ani za żadne pieniądze nie wrócę ani do tego hotelu ani do tego kraju !!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena Hotelu

    GRZEGORZ, DZIAŁDOWO 08.08.2021

    Poza plaża wszystko okropne .To mój szósty wyjazd do Tunezji , jednak z przykrością stwierdzam najgorszy .w tym hotelu tylko piękna plaża i cudowni animatorz buba , Haidi i reszta ekipy super .Hotel powinien być wycofany z oferty brud , brak wody w pokoju (woda na kartki !!!).obłozenie hotelu 200%, brak dezynfekcji o dystansie zapomnij .Resztę opiszę w reklamacji .Polacy omijajcie szerokim łukiem

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak słów

    Krzysztof, Kraków 29.08.2021

    Bardzo mi przykro ale oprócz nazwy hotelu nic nie było zgodne z ofertą,,hotel wypełniony Tunezyjczykami ,Polaków 15 osób, nikt się nami nie interesował,wyżywienie okropne,tłuste,ostre,coprawda mieliśmy swoją jadalnię ale to tyle z udogodnień, śniadania były we wspólnej jadalni i walka o talerze,sztućce,stoły klejące się od brudu,windy non stop nieczynne,chociaż było ich kilka.Brak pozytywów.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Masakra

    Piotr 03.07.2022

    Żeby nie było byłem 3 razy w Egipcie i teraz byłem 3 raz w Tunezji. Nie jedźcie do tego Hotelu. Istna masakra pod każdym względem.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Nie polecam Buro Rainbow zawiodło!

    KATARZYNA BEATA, SOPOT 06.11.2021

    Nic nie zgadzało się z opisem rabinów przy zakupie oferty. W częściach wspólnych - brak krzeseł lepiące fotele, brak stolików. Na stołówce brakowało talerzy sztućców, kubków, jedzenia, Tunezyjczycy mieszkający w hotelu jedzenie pobierali nie używając łyżek, widelca. W pokoju leciała tylko gorąca woda wrzątek!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Mocno się zastanów zanim wybierzesz

    AGNIESZKA, WARSZAWA 19.09.2022

    Hotelu zdecydowanie nie polecam ze względu na grzyb w pokojach, łóżka z podwójnymi, skrzypiącymi, niewygodnymi materacami, haos w jadłodajni (bo restauracją tego nazwać nie można), syf na stołach, mnóstwo walającego się jedzenia, które jest monotonne i niesmaczne oraz wieczną "walkę", przepychanie się i stanie w kolejkach po jedzenie. Animacje w ciągu dnia i wieczorne nastawione na gości z Tunezji i Algierii, prowadzone głównie po francusku. Basen od świtu do nocy oblegany przez Algierczyków, dlatego przez 11 dni pobytu nie miałam okazji z niego skorzystać. Na szczęście blisko jest plaża, ale niestety nie sprzątana, pełno śmieci, butelek a w piachu potluczone szkło. Obsługa hotelowa nastawiona wyłącznie na napiwki, jeśli otrzyma, jest wzglednie uprzejma, nie otrzyma, jesteś ignorowany. Jedyna pozytywna ocena dotyczy położenia, które daje możliwość zobaczenia i zwiedzenia miasta Sus oraz swobodnej wyprawy do niedalekiego Monastyru.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam

    Ewa, Pruszków 10.09.2021

    Byliśmy w tym hotelu od 9 sierpnia na tydzień. Dużo tubylców, ciągle awantury w recepcji ponieważ klienci niezadowoleni składają reklamację. Klimatyzacja w pokojach nie działała przy prawie 50 stopniach ciepła. Bylimy tam wtedy gdy była godzina policyjna , animacje tylko dla tubylców, nie ciekawe. Hotel nie zbyt czysty a serwis nie pracował. Nie polecam .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem