4.5/6 (258 opinii)
Kategoria lokalna 3
4.5/6
Pobyt ogólny Ok. Hotel jak na Polskie warunki 3 gwiazdki. Pokoje w porządku, łazienki wykończenie estetyczne tragedia. Początek lat 80-tych. Telewizja głównie Arabska i kiepski odbiór. Codziennie sprzątane. Jedzenie w miarę smaczne, ale nie za duży wybór. Bardzo sympatyczna obsługa. Basen i animacja super. Miło spędzony czas z rodziną.
4.5/6
hotel b duży jednak zapęłniony w 1/3 gośćmi chyba ze względu na covid.I dlatego w drugim tygodniu zaczęli wpuszczać na basen osoby z zewnątrz hotelu ,żadnych badań żadnej kontroli jeden wielki haos.dlaczego?Generalnie ja wypocząłem.
4.5/6
Spędziliśmy w hotelu Riviera tydzień w sierpniu 2022. Pobyt uznajemy za bardzo udany ze względu na wspaniałą pogodę, zabytki i przyjazną atmosferę. Goście hotelowi narzekali na czystość i kiepsko działającą klimatyzację w pokojach. Nam przeszkadzał brak klimatyzacji w restauracji głównej. Było tam bardzo duszno. Brakowało też czystych obrusów. Natomiast woda w basenach czysta i cieplutka, duża ilość leżaków dostępnych przy basenie i na plaży, fajna obsługa w barze w lobby, pozwoliła nam dobrze wypocząć.
4.5/6
Spędziłam w hotelu tydzień z dwójką dzieci 6 i 11 lat. Bardzo małe obłożenie w hotelu, praktycznie sami Polacy. Dostaliśmy pokój na ostatnim piętrze z widokiem prosto na ogród, basen i morze. Pokoje duże, przestronne, sprzątane codziennie. Klimatyzacja indywidualna, WiFi w miejscach ogólnodostępnych. Cały personel robił co tylko mógł, aby pobyt był udany. Animatorzy są najlepsi. Codziennie animacje przez nich prowadzone, zarówno dla dzieci i dorosłych, w przerwach przychodzą pogawędzić. Bardzo sympatyczni ludzie. Brak animacji po polsku, które są oferowane w tym hotelu przez biuro. W restauracji serwowane śniadania (monotonne i najsłabsze) obiady i kolację. Jedzenie jest smaczne ale nie ma wielkiego wyboru. Codziennie coś innego do jedzenia. Ogromnym minusem jest brak wczesnych śniadań, które biuro też ma w ofercie. Przez co wyjeżdżając rano na jakąś wycieczkę nie je się rano nic, nawet kawy. Szef tłumaczy to godzina policyjną w Tunezji i brakiem ludzi do przygotowania rano śniadania. Generalnie bardzo mocno widać, że hotel działa na pół gwizdka. Część miejsc zamknięta, basen wewnętrzny pusty, sziszy brak, bar przy plaży tylko z wodą, colą itp. Bar przy plaży tylko z napojami dla dzieci, piwem i winem. Przekąski pojawiły się kilka dni później. Ekipa remontowa coś działała. Brak show i pokazów wieczornych zawartych w ofercie biura. Dla mnie jednak pobyt był bardzo na plus. Mała ilość gości pozwoliła odpocząć, a dzieciaki bez problemu znalazły kolegów do zabawy. Rezydentka super