Opinie o Riviera

4.5/6 (258 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.5/6
258 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Hotel Riviera- Tunezja

    Pobyt ogólny Ok. Hotel jak na Polskie warunki 3 gwiazdki. Pokoje w porządku, łazienki wykończenie estetyczne tragedia. Początek lat 80-tych. Telewizja głównie Arabska i kiepski odbiór. Codziennie sprzątane. Jedzenie w miarę smaczne, ale nie za duży wybór. Bardzo sympatyczna obsługa. Basen i animacja super. Miło spędzony czas z rodziną.

    Piotr, Marki - 02.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    wakacje 2 tygodnie

    hotel b duży jednak zapęłniony w 1/3 gośćmi chyba ze względu na covid.I dlatego w drugim tygodniu zaczęli wpuszczać na basen osoby z zewnątrz hotelu ,żadnych badań żadnej kontroli jeden wielki haos.dlaczego?Generalnie ja wypocząłem.

    Ryszard, Wieprz - 01.08.2021

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    W sumie udane wakacje

    Spędziliśmy w hotelu Riviera tydzień w sierpniu 2022. Pobyt uznajemy za bardzo udany ze względu na wspaniałą pogodę, zabytki i przyjazną atmosferę. Goście hotelowi narzekali na czystość i kiepsko działającą klimatyzację w pokojach. Nam przeszkadzał brak klimatyzacji w restauracji głównej. Było tam bardzo duszno. Brakowało też czystych obrusów. Natomiast woda w basenach czysta i cieplutka, duża ilość leżaków dostępnych przy basenie i na plaży, fajna obsługa w barze w lobby, pozwoliła nam dobrze wypocząć.

    Zadowolona turystka - 16.09.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Spędziłam w hotelu tydzień z dwójką dzieci 6 i 11 lat. Bardzo małe obłożenie w hotelu, praktycznie sami Polacy. Dostaliśmy pokój na ostatnim piętrze z widokiem prosto na ogród, basen i morze. Pokoje duże, przestronne, sprzątane codziennie. Klimatyzacja indywidualna, WiFi w miejscach ogólnodostępnych. Cały personel robił co tylko mógł, aby pobyt był udany. Animatorzy są najlepsi. Codziennie animacje przez nich prowadzone, zarówno dla dzieci i dorosłych, w przerwach przychodzą pogawędzić. Bardzo sympatyczni ludzie. Brak animacji po polsku, które są oferowane w tym hotelu przez biuro. W restauracji serwowane śniadania (monotonne i najsłabsze) obiady i kolację. Jedzenie jest smaczne ale nie ma wielkiego wyboru. Codziennie coś innego do jedzenia. Ogromnym minusem jest brak wczesnych śniadań, które biuro też ma w ofercie. Przez co wyjeżdżając rano na jakąś wycieczkę nie je się rano nic, nawet kawy. Szef tłumaczy to godzina policyjną w Tunezji i brakiem ludzi do przygotowania rano śniadania. Generalnie bardzo mocno widać, że hotel działa na pół gwizdka. Część miejsc zamknięta, basen wewnętrzny pusty, sziszy brak, bar przy plaży tylko z wodą, colą itp. Bar przy plaży tylko z napojami dla dzieci, piwem i winem. Przekąski pojawiły się kilka dni później. Ekipa remontowa coś działała. Brak show i pokazów wieczornych zawartych w ofercie biura. Dla mnie jednak pobyt był bardzo na plus. Mała ilość gości pozwoliła odpocząć, a dzieciaki bez problemu znalazły kolegów do zabawy. Rezydentka super

    Alicja, Reda - 06.07.2021

    5/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem