4.6/6 (256 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.5/6
Polecam hotel. Jak na standardy arabskie jest czysto, jedzenie pyszne, obsługa przyjazna.
4.5/6
Hotel duży, odczuwający już ząb czasu ale personel robi wszystko aby nie było tego widać. Pokoje jak na standardy trochę większe, korytarze niekończących się plątanin i tylko dwie windy do dyspozycji dla gości - trochę mało. Basen z morską wodą, leżaków jak na początek sezonu wystarczająco ale w szczycie może być krucho. Plaża wąska i nie duża, woda bardzo powoli schodzi w głębiny, czyli jakieś 50m od brzegu nadal płytko, do pasa. Sprzątanie jak na standardy arabskie ok. nie oczekujmy cudów ale i brudno nie było. Kuchnia bardzo urozmaicona, bardzo dużo owoców, koktajli owocowych do wszystkich śniadań, obiadów, kolacji.W sumie kuchnia to bardzo duży plus tego hotelu. Bar ok. W sumie nie ma do czego za bardzo się przyczepić. Animatorzy dwoją się i troją więc nikt chyba się nie nudzi. Bardzo fajne wycieczki dodatkowe i polecam w pełni profesjonalne. Bardzo dobra opieka rezydentki, która wszystko jasno i czytelnie nam opowiada o miejscu w którym jesteśmy gośćmy. Gdzie się się udać na zakupy i dla czego, jak poruszać się po okolicy i czym (ile zapłacimy aby nie przepłacać) a jeśli się wybieramy na jakąś wycieczkę z biurem to jak się przygotować, ile wody zabrać itd. Wycieczkę na Saharą polecam, bardzo dobrze przygotowana, pełna opieka zaangażowanie pilota, fantastyczne opowieści o dniu codziennym miejscowych. Bardzo dobre przygotowanie nas na trudy podczas wyjazdu, Pan Marek staje wysoko ponad poprzeczkę. Polecam, biuro i jego rezydentkę, wycieczki i pilota Marka, hotel i jego cały personel.
4.5/6
Jedzenie bardzo smaczne, w dużej mierze lokalne. Napoje/drinki spory wybór. Barman przy basenie serwuje koktajle. Strefa basenowa zadbana, codziennie sprzątana. Ekipa animatorów to mocny atut hotelu, nawiązują relacje i zachęcają do udziału w animacjach. W okolicy hotelu przebywały flamingi, wieczorem widać jak przelatują nad hotelem. Wady: poziom sprzątania w pokojach (podczas 15dniowego pobytu nie zmieniono pościeli,brudne lustra,blaty, podłoga wyglądała na nieumytą). Napoje w lobby oraz na basenie serwowane w brudnych szklankach. Leżaki przy basenie bardzo zniszczone.
4.5/6
Hotel dość mocno zużyty, sprzątany raczej pobieżnie. W zasadzie tylko w lobby i restauracji było czysto, chociaż w restauracji w najbardziej upalne dni roje much psuły apetyt. Chodnik na korytarzu hotelowym bardzo brudny, nigdy nie widział odkurzacza (lepiej byłoby całkiem go zdjąć). W pokojach jako-takie ogarnięcie dopiero po pozostawieniu napiwków. Bardzo denerwująca konieczność wielokrotnego schodzenia do recepcji, ponieważ karta przestawała otwierać pokój, mimo iż była noszona z daleka od telefonu komórkowego (za każdym razem natomiast obsługa recepcji czyniła uwagę, że na pewno nosimy kartę razem z telefonem). Brak klimatyzacji, działał tylko nawiew powietrza, ale z chłodzeniem miało to niewiele wspólnego. Należy dodać, że w trakcie naszego pobytu mieliśmy 2 dni z temperaturą 40 st.C. Trudno zrozumieć takie podejście hotelu, że niezależnie od pogody na zewnątrz klimatyzację włącza się dopiero 15 czerwca. Były też pozytywy: znakomite jedzenie, niezłe lokalne alkohole, bardzo miła obsługa w barach i restauracji. Animatorzy zapewniali rozrywki, sport, gry i zabawy, mega pozytywni młodzi ludzie. Rezydentka Rainbow również właściwie spełniała swoją rolę. Warto pojechać do Monastyru i Susy na własną rękę (bardzo tanie pociągi i autobusy, przy czym autobus spod hotelu, przystanek pociągu (do Sousse) ok. 1 km od hotelu - w okolicy lotniska. W Sousse bardzo ciekawe muzeum archeologiczne z dużą kolekcją mozaik, medyna wpisana na listę Unesco z imponującymi murami. Uczestniczyliśmy też w wycieczce fakultatywnej do Tunisu, Kartaginy i Sidi Bou Said, wycieczka całodniowa, godna polecenia. Niezapomniane widoki i przepiękne zdjęcia zwłaszcza z Sidi Bou Said. Basen hotelowy duży i czysty, bardzo przyjemny, plaża również bez zastrzeżeń, piaszczysta, sprzątana, wystarczająca ilość leżaków.