Opinie klientów o Sol Azur Hotel Beach & Congress

3.7 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.0
Obsługa hotelowa
3.7
Plaża
4.9
Pokój
2.7
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
3.9
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Piotr, Śrem 20.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Rewelacyjne wakacje!

Hotel bilsko Mediny ("starego miasta"), wokół hotelu mnóstwo sklepów, restaracji i kawiarni. Sam hotel zlokalizowany przy czystej, piaszczystej plaży. Obsługa bardzo miła, życzliwa i pomocna, w restaracji dużo dań robionych na świeżo, kuchnia rozmaita i smaczna, oprócz dań kuchni tunezyjskiej, sporo śródziemnomorskich. Hotel starszej generacji, ale czysty i zadbany.

4.0/6

Paulina, Gdańsk 20.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Mieszane uczucia, bardzo nierówny hotel

Hotel zdecydowanie dla osób niezbyt wymagających, choć sama do takich należę, to trochę mi czasu zajęło, aby się do niego przekonać. Głównym tego powodem jest niezbyt zachowana czystość. Mogą być dla mnie stare meble czy podstawowe wyposażenie, ale czystość to podstawa! Tu było z tym różnie... jednak jest to przypadłość całego kraju, więc standard mają gorszy niż grecki. Najtrafniej można opisać ten obiekt, że jest bardzo "nierówny". Niektóre rzeczy, które powinny być spełnione jako podstawowe (czystość, kwestie informacyjne, trzymanie się godzin, wywieszka "nie przeszkadzać") zawodzą, a takie, które należą do wyższego standardu mają się dobrze (muzyka na żywo do kolacji - WOW! , obsługa kelnerska, dbanie o leżaki na plaży). Ogólnie bardzo mieszane odczucia, raczej ok ale nie nastawiać się na fajerwerki.

3.5/6

Marika, Poznań 27.09.2022

Ok

Wybierając ten hotel sugerowaliśmy się opiniami - myśleliśmy że będzie to odpowiednia cena do jakości. Niestety rozczarowanie było duże. Hotel w typowo tunezyjskim standardzie. 3 gwiazdki to max jaki bym dała i to tak naciąganie. Nastawiony typowo na francuskich turystów. Pokoje stare, brudne, meble zniszczone, klimatyzacja niby działała ale strasznie hałasowała. Hotel podzielony na części stare i trochę odremontowane. W tych starych częściach na korytarzach brudne, śmierdzące wykładziny, brak oświetleń na klatkach schodowych. Główna restauracja również brudna, kelnerzy powierzchownie sprzątali stoliki na bierząco (najlepiej usiąść w środkowej części restauracji żeby podczas posiłku nie patrzeć na te brudne ściany, okna, itp.). Jedzenie takie sobie, często zimne, bez smaku, niby urozmaicone i spory wybór a często nie było co zjeść. Basen fajny i duży ale walka o leżaki od wczesnych godzin porannych. Praktycznie codziennie po śniadaniu nie było już wolnych leżaków przy basenie a ludzi oczywiście brak. Zdarzało się że leżak zarezerwowany był ręcznikiem przez cały dzień a nikt z niego nie korzystał, ratownicy nic z tym nie robili (taka norma). Plaża fajna, piaszczysta, tu zawsze się jakieś leżaki znalazło bez problemu. Polecam wycieczkę na Saharę, fajny przewodnik i niezapomniane widoki. Wyjazd koniec końcowi był udany ale tylko dlatego, że nastawiliśmy się na to że nie przyjechaliśmy tu aby siedzieć w hotelu i pokoju tylko korzystać z pogody na plaży czy basenie.

3.0/6

Bożena, Wrocław 16.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Nie polecam

Hotel z zewnątrz wygląda dobrze , natomiast pokoje i ich wyposażenie nie zachęcają do pobytu. Hotel powstał chyba 30 lat temu lub więcej i wszystko , włącznie ze szczotką w toalecie ma pewnie tyle lat. Obrzydzenie ,żeby to dotknąć. Wszystko się rozpada , na przykład rączka od suszarki do włosów parzy przy próbie użycia. Pokój pozornie codziennie sprzątany ale luster i szyb w oknach , chyba nigdy nie myto. Wykładzina na korytarzu też kilka lat temu odkurzacz widziała. Samo przyjecie do hotelu trwało godzinę , mimo ,że wraz z partnerem byliśmy jedynymi gośćmi , którzy w tym czasie chcieli się zameldować. Pan w recepcji wchodził i wychodził , odbył kilka rozmów telefonicznych i osobistych , a my staliśmy przed kontuarem kompletnie lekceważeni. Jedzenie smaczne . Restauracja raczej stołówkę jednak przypomina, kelnerzy dość rzadko sprzątają ze stolików , sztućce samemu trzeba zdobywać. W toalecie na plaży po tygodniu pobytu pojawił się papier toaletowy i mydło. Sukces. Hotel ma 4 gwiazdki ale nie wiem wg jakich kryteriów.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem