Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniałe przeżycia rewelacja świetny pilot
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fantastyczny program i pilot.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był mój drugi wyjazd na wycieczkę objazdową z biurem Rainbow. Pierwszy to był rejs statkiem po wyspach karaibskich. Jednak zdecydowanie są to zupełnie inne formy zwiedzania. Wycieczki autokarowe ,a szczególnie te po Turcji [ z racji ogromnego obszaru i potrzeby przejechania blisko 3000km] są bardzo męczące i intensywne. Nie każdy jest w stanie wytrzymać tak długich tras i siedzenie w autokarze. Moje nogi i kręgosłup dały mi się we znaki po powrocie bardzo mocno. Ogromnym plusem nagradzam Pania Agnieszkę-przewodniczkę ,oraz kierowcę Alego, który co dziennie bezpiecznie transportował nas z miejsca na miejsce i zajmował się naszymi bagażami. Na pewno warto było zobaczyć te wszystkie piękne miejsca i wysłuchać ich historii. Jednak ogromny niedosyt pozostał we mnie po Istambule. Tam na pewno muszę wrócić na kilka dni. Hotele ,w których nocowaliśmy były na zupełnie przyzwoitym poziomie. Zastrzeżnie mam natomiast do miejsc ,w których jadaliśmy obiady . Uważam ,że mogły to być bardziej klimatyczne z typową kuchnią turecką lokale. Również mam zastrzeżenia do hammamu [była to nasza dodatkowa atrakcja],który należy wymienić na inny. Reasumując wycieczka godna polecenia, ale dla wytrwałych i przyzwyczajonych do tak długich tras. Ania z córką
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Powróciliśmy do zwiedzania Turcji po raz kolejny. Poprzednio - 13 lat temu odbyliśmy z żoną wycieczkę Smak Orientu. Generalnie te same miejsca i atrakcje. Ponownie, tym razem z większym zaciekawieniem i spokojem smakowaliśmy tureckie krajobrazy, kulturę, potrawy, słodkości, delektowaliśmy się zapachami oraz klimatem. Warto było powrócić. Zauważyliśmy pozytywne zmiany w dbałości o zabytki, inwestycje w infrastrukturę turystyczną, szacunek dla turystów i standard hoteli. Z małym wyjątkiem. To co spotkaliśmy w Canakkale w hotelu Anzac urąga wszelkim standardom. Po raz pierwszy w życiu w swoich prywatnych, służbowych czy turystycznych podróżach spałem w pokoju wielkości kantorka na szczotki, gdzie na podłodze nie można było postawić dwóch walizek, a co najgorsze z oknem do ....szybu wentylacyjnego. Nie tylko nas spotkała taka wątpliwa przyjemność. Oczywiście zmiana pokoju była niemożliwa, a pani w recepcji arogancka. Czułem się upokorzony. Na długi czas zepsuło mi wrażenia z całej wycieczki. Czegoś takiego nie doświadczyliśmy 13 lat temu. Na szczęście pobyt w drugim tygodniu w Kusadasi, w hotelu Korumar delux przywrócił mi nadszarpniętą wiarę w biuro Rainbow. Jeszcze jedno- przy takiej wycieczce, gdzie jednego dnia pokonuje się nawet 900km warto byłoby wynajmować wyższej klasy autokary.