Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od plusów: bardzo miła i kompetentna Przewodnik - p. Halina, super kierowca Hasan oraz przewodnik urecki - Ergan. Duza dawka wiedzy o Turcji i odwiedzanych miejsc (ich sporo) Minusy: przy wylocie z Łodzi , do hotelu dociera się o 3 w nocy a nastepnie o 6 pobudka i rusza sie już w drogę. Przydałby się dzien na klimatyzację. Dość dużo czasu spędza się w autokarze. Hotele na objazdowce raczej pozostawiają dużo do życzenia (urwane prysznice itd), chocia nie wszystie ale w większości. Pozostając na wypoczynku jednego dnia pokonujesz trase około 2h do hotelu aby następnego dnia tę samą trasę pokonac do hotelu docelowego.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
polecam wycieczkę
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Turcja była moim marzeniem od dawna, więc kiedy pojawiła się możliwość podróży po długim okresie zakazów byłam szczęśliwa! to taki bogaty w historie i roznorodnosc przyrody region !Z Rainbow podróżuję od dawna. Z reguły są to wycieczki objazdowe- takie uwielbiam!- dużo, szybko i treściwie. Cenię to biuro za profesjonalizm i wysoki poziom przygotowania pilotów i przewodników . Zawsze można liczyć na świetną oprawę- ciekawostki , regionalne przysmaki , tematyczne filmy fabularne lub dokumentalne w trakcie przejazdów , które fantastycznie uzupełniają wiedzę . Podróżuję zawsze z dziećmi i dla nich wiedza historyczna i przyrodnicza przekazana w taki sposób jest bezcenna! . Program tej wycieczki bardzo dobry, realizacja poszczególnych punktów z dwoma tylko uwagami , ale....czegoś tym razem zabrakło
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki ciekawy. Fantastyczne miejsca do zwiedzania. W autokarze za ciasno, jak na tak długie dystanse pokonywane codziennie. Pilot p. Jacek mało sympatyczny, stwarzający dystans, niechętnie odpowiadający na pytania. Posiada bardzo dużą wiedzę, jednak jej duże dawki i zbytnia szczegółowość nie pozwalały na zapamiętanie wielu informacji. Chętnie stosował niepotrzebnie połajanki dyscyplinując uczestników wycieczki- nieadekwatnie do sytuacji. Nie odpowiadał na sugestie dotyczące lunchu. W pewnych problematycznych sytuacjach nie potrafił stanąć na wysokości zadania. Pokoje w hotelach w Milas oraz Cianakkale fatalne, zarówno w jednym jak i drugim wypadku trafiły nam się brudne wanny. Ogólnie nie było czysto. W Cianakkale wyjątkowa- nieprawdopodobna wręcz ciasnota, także na stołówce. Nakładane przez znudzoną panią posiłki-jak za czasów PRL: wszystkim to samo, po równo. Dodatkowo hotel w ruchliwym miejscu- bezpośrednio przy dyskotece, a że był to piątek (początek week- endu), toteż było zbyt głośno.