Opinie o Mandarin Resort

Kategoria lokalna: 5

4.7/6
(160 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek, lipiec 2025

    Karolina, 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Ogólnie wyjazd oceniam na 4. Lot, transfer bez problemow, natomiast hotel to słabe 3 gwiazdki, do 5 dużo mu brakuje. Według mnie powinien być wycofany z oferty, wstyd proponować ludziom takie warunki. Dobrze, że tylko tam spaliśmy, a większość czasu poza hotelem na wycieczkach. Wycieczki fakultatywne proponowane przez Rainbow dużo droższe od tych w miejscowym biurze podróży, z którego korzystaliśmy a plan wycieczek identyczny. Kolejne wyjazdy z Rainbow tak ale nie ten hotel.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mandarin Resort

    Dorota, Łódź 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Jedzenie w hotelu bardzo smaczne, codziennie coś innego, duży wybór potraw i przystawek. Obsługa bardzo się stara. Pokoje ogólnie schludne, klimatyzacja ok. Wi-Fi działało bez zarzutów w całym hotelu. Hotel 5*, ale dałabym tylko 4* Kiepska plaża.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Bez rewelacji!!!

    Elżbieta, --- 16.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel przeciętny,raczej trzy gwiazdki,jedzenia dużo,je.dnak smak pozostawia wiele do zyczenia.Podczas pobytu ani razu nie było w żadnej postaci owoców morza,ryby wprawdzie były codziennie,ale bez smaku. Połozenie hotelu rewelacja,blisko mariny,zamku,kafejek,restauracji.Plaża niewielka,żwirowa,w odleglości krótkiego spaceru. Leżaki wokół basenów ustawione gęsto jeden przy drugim ,przy niepełnym obłozeniu hotelu nie było najgorzej. Polacy dostają pokoje z nieciekawym widokiem na płot lub ulicę.My mieliśmy wyjątkowego pecha,co do pokoju.Przylecieliśmy póznym wieczorem,otrzymaliśmy kolację a po kolacji pokoje.Dostaliśmy pokój 202,tuż przy recepcji.Pokój nie był najgorszy jednak łazienka była wyjątkowo obrzydliwa.Nie było kabiny ani wanny jedynie zardzewiały zydelek pod prysznicem,co wyglądało na łazienke dla osoby niepełnosprawnej.Podczas brania prysznica wosa wylewała się na całą łazienkę i przedpokój.Po interwencji w recepcji,że nie zamawialiśmy pokoju dla osoby niepełnsprawnej z wielkim niezdowoleniem recepcjonista wymienił nam pokój. Ogólnie hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek,mimo,że jest to Turcja.Cena nie jest wygórowana ,ale lepiej by było zaniżyć kategorię i nie narażąć się na negatywne opinie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mandarin pobyt wrzesień 2024

    RENATA, GDANSK 05.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Pobyt we wrześniu 2024. Na pierwsza noc otrzymany pokój był z grzybem na ścianach i z mrówkami. Na drugi dzień. zmieniono pokój na taki, który jest w ciągu hotelowym. Są pokoje w tym budynku co restauracja i takie oddzielne domy z pokojami hotelowymi. Jedzenie ok, najlepsza to tylko obsluga. Pokoje nie sprzątane, zabierali brudne ręczniki a nie kładli czystych. po papier toaletowy szło się samemu bo też nie dokładali. W łazienkach grzyb, balkony brudne. Dwa baseny przemawiają na plus, ale niestety nic więcej. Nie wiem nawet czy ten hotel zasługuje na trzy gwiazdki. Na All inclusive alkohole ubogie, nawet jak chciało się kupić to nie mieli nic innego w ofercie. Położenie blisko centrum, przy ulicy. Hotel zdecydowanie nie ma pięciu gwiazdek, za tą cenę tym bardziej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    43

    Bardzo średni hotel

    Rafał 21.10.2022

    BARDZO ŚREDNI HOTEL! Nie polecam zwracać uwagi na gwiazdki hotelu, ponieważ zarówno na stronie Rainbow jak i według Tureckiego standardu są one zdecydowanie zawyżone. Moim zdaniem hotel zasługuje na ***. Zaczynając od minusów - byłem na wyjeździe z rodziną (mieliśmy 3 pokoje) i w każdym sytuacja była podobna, a mianowicie łazienki wyglądały jakbyśmy cofnęli się co najmniej o 10 lat. Nie byłoby to problemem, gdyby było po prostu czysto, lecz sytuacja wyglądała zgoła inaczej. Gdzieniegdzie grzyb, niesprawna umywalka oraz prysznic (w każdym z 3 pokoi woda lała się wszędzie, tylko nie tam gdzie chcemy), w jednym z pokoi spłuczka w toalecie odpadała, przez co woda lała się 24/7. Obsługa hotelu baaaardzo mocno nastawiona na napiwki. Jestem świadomy, że w Turcji jest to pewnego rodzaju standard, lecz tutaj obsługa na siłę wyrywa walizkę (na kółkach) z ręki, żeby przejechać nią niecały metr (pomimo, iż jasno powiedziałem, że nie chcę pomocy i dam sobie radę, to Pan stwierdził, że nie nie i ją siłą zabrał), po czym oczywiście oczekiwał na napiwek. Podobna sytuacja była na stołówce, gdy jeden z pracowników hotelu podszedł do nas i zaproponował kolację a’ la carte. Kolacja a’ la carte wyglądała tak, że Pan, który wcześniej nas zaczepił posypał jeden ze stolików na stołówce płatkami kwiatów i przyniósł nam po lampce wina, po czym podszedł z translatorem i napisał, żeby zostawić mu napiwek XD (tak, to tyle z kolacji a’ la carte, później trzeba było po prostu iść ze wszystkimi i samemu nałożyć jedzenie, picie itd). Ostatnim minusem jest plastik. Rozumiem podawanie jedzenie oraz picia w plastikowych naczyniach przy basenie, ale najtańsze, miękkie kubki na stołówce wyglądają trochę słabo w 5 gwiazdkowym hotelu. Tak samo ketchup podawany był w malutkich plastikowych tubkach jak w mcdonald's. Przechodząc do plusów - jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie, lokalizacja hotelu bardzo fajna (hotel jest położony na obrzeżach miasta, więc do knajpek i sklepów można się dostać w 5 minut na nogach). Podsumowując hotel polecam raczej dla mniej wybrednych osób, którym wyżej wymienione minusy nie będą przeszkadzać. Wiadomo, że na wakacje do Turcji nie leci się żeby siedzieć w pokoju, lecz moim zdaniem gwiazdki hotelu wprowadzają ludzi w błąd i powinny one zostać zmienione przynajmniej na stronie Rainbow, ponieważ inne osoby przebywające w hotelu skarżyły się na te same rzeczy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    słabo

    Beata, Jastrzębie-Zdrój 15.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    atutem jest położonie hotelu w centrum miasta i samo miasto, sam hotel słaby - do remontu. obsługa na wysokim poziomie brak plaży.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel

    Ewa, Maków Mazowiecki 23.09.2021

    Hotel ma 5 gwiazdek . Jak dla mnie ma co najwyżej 3 . Gość hotelowy stawiany jest na ostatnim miejscu . Żenada ! Nie polecam !

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Jesienny wypoczynek

    Teresa, Łask 19.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel i wyżywienie nie zasługuje na 5*. Bywaliśmy też w hotelach 4* i był tam wyższy standard niż w hotelu Mandarin Resort. Zmyliła mnie opinia wystawiana przez poprzednich turystów. Jedzenie bardzo monotonne. Wieczorem żeby napić się się drinka i posiedzieć ze znajomymi trzeba wyjść z hotelu i udać się do przydrożnego hotelowego baru i tam już przy warkocie przejeżdżających samochodów i motorynek można było się "relaksować". Brak jakichkolwiek wewnętrznych atrakcji. podczas ośmiodniowego pobytu w ostatni wieczór były "jakieś występy". Po pięciu dniach naszego pobytu zamieniono w restauracji szklane naczynia np. na soki na plastiki. Przekąski dzień w dzień takie same. MARNOTA HOTEL I WYPOCZYNEK

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    wczasy

    Krzysztof, Rokiciny 31.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    hotel w sumie niezły ale na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek jedynie na 3 .Najgorsze są posiłki żadnego wyboru codziennie to samo a do tego zimne i nieświeże. Żadnych animacji brak lodów porostu bufet w tym hotelu to tragedia najgorszy jaki byliśmy do tej pory w Turcji .a byliśmy parę razy więc mamy porównanie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Najgorzej wydane pieniądze

    Alicja 09.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Cały rok odkładania na wymarzone wakacje w 5 * hotelu, a po przyjeździe okazuje się, że chyba ktoś sobie żarty robi i pomyłkowo nas przywiózł pod inny hotel,bo Mandarin nie zasługuje ani na 3 *. Dostaliśmy pokój w zapyziałym bungalowie- bez okna, wszędzie unosił się zapach pleśni, a w każdym kącie mrówki. Szafki rozwalone, na łóżku strach spać, bo ledwo stało, łazienka porażka, mały balkonik z obdartymi krzesłami ,ogólnie porażka. Udało nam się zmienić pokój na ciut lepszy i przynajmniej czysty ale niedosyt pozostal. Nadmienię, że pokoje były sprzątane codziennie. Teren hotelu również zadbany i czysty. Wi fi w lobby i w niektórych miejscach w restauracji i przy basenie. Pobyt oceniam ogólnie na 3 ze względu na dobre jedzenie, bliskość pięknego miasta, roślinność na terenie hotelu i miłą obsługę. Do Bodrum wróciłabym chętnie, bo piękne miasto, do hotelu na pewno nie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem