Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłyśmy w Mandarin Resort w czerwcu 2025 i niestety musimy przyznać, że jesteśmy bardzo rozczarowani poziomem tego hotelu. Obiekt reklamowany jest jako pięciogwiazdkowy, ale naszym zdaniem nie zasługuje nawet na cztery. Gdyby miał 3+ nie miałybyśmy zastrzeżeń, jednak przy pięciu oczekuje się zupełnie innego standardu, zwłaszcza że mamy doświadczenie zarówno z hotelami 3- i 4-gwiazdkowymi w Europie, jak i z wcześniejszymi, cudownymi hotelami pięciogwiazdkowymi w Turcji. Pokoje były bardzo słabo wyposażone. W łazience nie było nawet gniazdka do podłączenia elektrycznej szczoteczki do zębów. W pokojach dostawało się po jednym ręczniku na osobę, co przy pięciu gwiazdkach brzmi kuriozalnie. Wszystko sprawiało wrażenie, że właściciele oszczędzają na wszystkim, co tylko możliwe. Jedzenie – bardzo słabo zróżnicowane, codziennie praktycznie to samo, z bardzo małym wyborem. Jeśli jesteś wege nastaw się na tydzień z frytkami i sałatką. Najgorszym jednak elementem był brak czystości. Trzy dni po przyjeździe wciąż znajdowałyśmy czarne włosy w łazience (nie muszę dodawać, ze nikt z nas takich nie ma). W zlewie została jakaś brązowa maź, przypominająca... no cóż – fekalia. To naprawdę dyskwalifikuje hotel jako pięciogwiazdkowy obiekt. Wieczorem nie bardzo było gdzie usiąść. Po godzinie 18:00 jedyne miejsce, gdzie można było napić się drinka, znajdowało się poza głównym budynkiem – bar/restauracja z wejściem z ulicy i drugiego piętra. Miejsc było mało, a żeby usiąść, trzeba było przyjść bardzo wcześnie. Na terenie samego hotelu – zero wieczornych stref wypoczynku z napojami. Brak także jakichkolwiek animacji, nawet dla dzieci. Jedyne, co udało się nam zobaczyć, to jednorazowy, godzinny koncert coverowy podczas niedzielnej kolacji na terenie restauracji. To wszystko. Na minus również wycieczki – bardzo dużo przystanków w niesamowicie drogich sklepach, gdzie ceny były nawet 4 razy wyższe niż w zwykłym sklepie za rogiem. Zdecydowanie odradzamy wycieczkę do Bodrum – zamiast zwiedzania czeka Was maraton zakupowy na bazarze 200 metrów od hotelu. Jedyny naprawdę udany punkt programu to wycieczka na „turecką Amazonkę” – piękna przyroda i świetna atmosfera. Mocno polecamy!!! Podsumowując: gdyby hotel miał 3 gwiazdki – byłoby to do przełknięcia. Ale jako pięciogwiazdkowy resort – niestety to porażka. Nie polecamy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie 5 gwiazdek, a max 3. Jedzenie bardzo smaczne ale monotonne, szczególnie śniadania. Obsługa profesjonalna, bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji. Nie nastawiona na napiwki. Bezpłatne leżaki przy basenie dostępne praktycznie przez cały dzień. Łazienki wymagające natychmiastowego remontu. Plaża w odległości 400 metrów to jakiś żart - tam nie ma nawet metra plaży.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu spędziliśmy tydzień czasu we wrześniu. Pierwsze wrażenie jest takie, że deklarowany standard hotelu jest znacznie zawyżony. W korytarzu w drodze do pokoju czuć było przez cały czas wilgoć i stęchliznę - mogło to wynikać z bliskiego sąsiedztwa basenów, choć spotkaliśmy się z tym pierwszy raz i pewnie szukalibyśmy przyczyny w słabej wentylacji. Pokój mieliśmy z widokiem na niewielki ogródek - było dzięki temu cicho. Niestety przebywanie na tarasie uprzykrzał zapach z kanalizacji i wszechobecne mrówki. Sam pokój był przestronny, z działającą klimatyzacją. Wyposażenie jednak było dość skromne co sprawiało wrażenie wyposażenia „po taniości”. Stolik nocny był luźny bo nie trzymały kołki w ścianie i raczej nic na nim nie układaliśmy w obawie że się przewróci. TV działał słabo, był śmiesznie mały jak na tak dużą, pustą białą ścianę. Wykończenie pokoju było również słabe - duże szczeliny pomiędzy ościeżnicami a ścianą, szczeliny przy drzwiach wejściowych. Sama czystość również pozostawiała wiele do życzenia (niedokładnie wytarte podłogi i elementy szklane (lustra, ścianka prysznica). Sami musiliśmy prosić o dostarczenie choćby papieru toaletowego bo po sprzątaniu pozostało kilka listków na rolce i nie uzupełnili o nowy - na szczęście ominęły nas sensacje żołądkowe. Myślimy, że gdyby hotel reklamował się w standardzie 3-3,5 gwiazdki, oczekiwania mogłyby być niższe i wtedy by było ok. Sami byliśmy świadkami sytuacji, że w związku z licznymi reklamacjami pozostałych gości co do czystości i samych pokoi dostawali oni nowe bez większych problemów. Podczas naszego pobytu miała miejsce wizytacja z Rainbow w czasie której hotel malował trawę na zielono, pokazując mylny obraz swoich standardów - liczymy, że audyt się na to nie nabrał. Samo jedzenie było dość monotonne i nie najwyższych lotów. My posilialiśmy się głównie świeżymi warzywami i potrawami z grilla. Na pewno aby posmakować dobrej kuchni warto wybrać się do okolicznych knajpek przy plaży. Hitem okazał się przygotowany dla nas lunchbox na wczesnoporanny wyjazd na wycieczkę do Dalyan. Recepcjonista zapewniał nas wieczór wcześniej, że znajdzie się w nim sałata z pomidorami, sery, pieczywo. To, co dostaliśmy wywołało w nas zażenowanie i złość. W pudełku dostaliśmy uwaga: jeden suchy mały wafelek, jedno jako ugotowane na twardo i śmierdzące, jeden pomidorek koktajlowy, jedno małe opakowanie z miodem, jedno z dżemem i jedno z nutellą, do tego 3 suche morele i jedna śliwka. Zero sztućców - chyba mieliśmy jeść palcami. Na kolejną wycieczkę po wielu bojach uzyskaliśmy plastikowy pojemnik i sami wieczór wcześniej przygotowaliśmy swoje lunchboxy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel absolutnie nie zasługuje na 5 *. W porywach 3.Czy jest możliwość odebrania gwiazdek czy dostaję się ich dożywotnio ?
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek: Pokój OK ale już balkon niestety nie do użytku obok dwa drzewa z których sypały się liście, gałązki i robale a co najgorsze drzewa te pyliły jak nasza lipa tyle że ten pyłek był bardzo klejący co wykluczało poranną czy wieczorną kawę a nawet w ogóle wyjście nabalkon. Stołówka: Większa jej część jest pod gołym niebem i oczywiście sporo drzew między stolikami co oznacza raj dla ptaków nas raczej taka sytuacja nie cieszyła z powodu niechcianych dodatków w posiłkach. Basen: To jak kto lubi ale dla mnie woda zimna no ale to dla mnie, natomiast nawet fajna jacuzzi niestety nie sprawna, po pytaniach dlaczego nie działa zapewniano nas że za chwilę uruchomią , byliśmy tam 14 dni i niestety nie dane nam było posiedzieć w bąbelkach, na leżaki w 13 dnu naszego pobytu przywieźli materace. Plaża : W linii prostej będzie z 500 metrów z tym że to nie mrze a zatoka z tym że to nie plaża a kamienisty (NIE żwirowy) brzeg na którym są ustawione stoły, stołki tak zwane ogródki do konsumpcji piwa i jedzenia, po między tymi ogródkami paro metrowe przerwy (5-10m) które są wykorzystywane na leżaki w ilości 5-7 szt. Jeżeli ktoś odważy się poleżeć to popływać a i owszem też może ale pomiędzy barkami, łódkami, motorówkami, ogólnie wszystkim co pływa. Reasumując jeżeli ktoś się wybiera do Bodrum a zwłaszcza do Hotelu Mandarin Resort to szczerz odradzam
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, kiepski serwis, jedzenie monotonne, podawane przez obsługę, że względu na pandemię co wydaje się bezsensowne bo wszyscy stali dłużej w kolejce niż wcześniej gdy all obejmował szewdzki stół. Basen przyjemny, muzyka codziennie, plus to bliskość centrum i morza. Plaży właściwie nie było, tylko kawałek wolnego miejsca w sąsiedztwie barów i restauracji. Wakacje świetne bo pogoda wspaniała i dużo zwiedzania ale hotel niestety nie spełnił moich oczekiwań
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam , hotel brudny,zaniedbany. Sprzątanie ogranicza się do wyrzucenia śmieci i przetarcia podłóg śmierdzącym mopem .Absolutnie nie jest to 5 gwiazdek !!! W łazienkach jest pleśń, kran brudny i zepsuta spłuczka. Jeśli chodzi o wyżywienie to też jest monotonne, ani razu nie podano owoców morza!!!! Mimo atrakcyjnej ceny, uważam że wybór hotelu Mandarin nie był trafny i wyjazdu nie można zaliczyć do udanego . Ostrzegam przed wyborem tego hotelu na wakacyjny wypoczynek.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od rezydenta, który nie wie jak dojść do centrum i nie ma z nim kontaktu - napisz na WhatsApp (?!) i nie ma kontaktu, po kompletnie nie ogarniętą obsługę stołówki. Ręczniki na leżakach nad basenem - standard. Dużo głośnych Turków, ale potem Polacy z disco polo. Pokoje sprzątane codziennie, ale ręczniki już dawno mają czasy świetności za sobą. Plus - hotel w zielonym ogrodzie i blisko centrum. Drinki mocne ale byle jakie, nie było żadnego spisu. Jedzenie słabe ale głodni nie chodziliśmy, tylko obsługa grilla była za karę i olbrzymie kolejki, tak samo jak do jajecznicy rano. Hotel wymaga remontu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Reklamowanie hotelu Mandarin Resort jako hotelu 5 gwiazdkowego w kategorii lokalnej jest nieporozumieniem. Hotel jest CO NAJWYŻEJ 3 gwiazdkowy. Jedzenie - monotonne, niedobre. Mało rzeczy do wyboru, wszystko tłuste, ostro przyprawione, nieświeże. Na śniadanie dało się zjeść tylko jajka na twardo. Produkty jak się skończą nie są zbyt szybko dodawane. Brak ciepłego mleka do płatków. Restauracja - problemy ze znalezieniem czystego, wolnego stolika wraz z czystymi sztućcami. Krzesła na zewnątrz niemyte przez cały sezon - widoczne bardzo zaschnięte ślady ptasich odchodów. Bar - najgorsze "soki" jakie piłam, kostki lodu z wody kranowej. Kawomat wydaje kawy w strasznie małej ilości. Snack bar - gorszy niż Mc Donald, jakość produktu typu hamburger i frytki bardzo niska, nie dało się tego zjeść. Pokój - mały, kiepsko posprzątany. Bardzo stare ręczniki. Balkon w ogóle nie był posprzątany na nasz przyjazd. Łazienka - najgorszy punkt programu. Wszystko brudne, klejące, nieumyte. Bardzo długo czeka się na ciepłą wodę. Cieknąca woda ciurkiem przez cały czas z toalety. Szczotka do wc absolutnie do wymiany. Lodówka w pokoju - zamrażalnik cały zaszroniony. Baseny - małe, z bardzo zimną wodą. Leżaki - bardzo stare i brudne materace. Parasolki także brudne. Ręczniki na plażę ze strefy SPA małe i stare. Zwrot absolutnie do godziny 18. Ogólnie oczekiwania były o wiele większe a wyszło jak zwykle. Po obiekcie biega dużo kotów i kotków. Obiekt mały na bardzo średnim poziomie. Jeśli ktoś oczekuje luksusów to odradzam. Sprzątanie na bardzo niskim poziomie, polegające na złożeniu łóżka. Podłoga na klatce schodowej ostatni raz umyta przed sezonem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
nigdy nie narzekam na jedzenie ale tu było fatalne, resztki z poprzednich dan tylko rozdrobnione,brak obsługi w recepcji , ogólnie hotel oceniam na 3 gwiazdki,położenie blisko centrum,plaża miejska bardzo mala