Opinie o Turcja - Smak Orientu

5.4/6
(1189 opinii)
Intensywność programu
5.4
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.6
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Smak orientu

    Stefan, Gdynia 16.09.2014

    Witam Bardzo niski standard hoteli (grzyb i często nie działająca klimatyzacja, smród dymu tytoniowego). Bardzo częste postoje w "zaprzyjaźnionych" miejscach (chyba Rainbow czerpie dodatkowy dochód z łupienia turystów). Wizyta w zakładzie produkcji skór, dywanów... ceny z kosmosu - szkoda dnia. Generalnie tylko w dwóch miejscach dobre jedzenie, wolałbym więcej czasu poświęcić na plażę (zamiast fabryk współczesnych). Hotele daleko od wody. Obiady dodatkowo płatne w kosmicznych cenach, picie do kolacji płatne - wszystkie te opłaty powinny być uwzględnione w cenie, więc nie byłoby tylu chętnych :)

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    niesmak orientu

    Grzegorz Ryszard, Warszawa 07.05.2019

    beznadzieja od A do Z

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    (Nie)Smak Orientu

    Sandra 17.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Wycieczka, po której niesmak pozostanie na długo. Zbyt długie przejazdy autokarem w stosunku do zbyt krótkich pobytów w zwiedzanych miejscach, spora liczba zbędnych punktów programu, brak czasu na samodzielne zwiedzanie, przeganianie grupy po pułapkach turystycznych - to, co może pójść źle przy turystyce zorganizowanej i wycieczkach objazdowych, to tutaj poszło, może z wyjątkiem zakwaterowania. Cieszę się, że to nie jest moja pierwsza wycieczka objazdowa z biura, bo wiem, że nie zawsze turystę traktuje się tak jak tutaj. Inaczej ta wycieczka byłaby też ostatnią tego typu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    NAJGORSZA OBJAZDÓWKA

    Krystyna, 25.05.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel w którym spaliśmy pierwszą i ostatnią noc, to brud i smród…koszmarny. Śniadanie wyjazdowe to 2 plasterki sera i 1 listek sałaty i 1 plasterek pomidora w 1 bułce oraz picie. PILOT- stale zachęcała nas, abyśmy nie wydawali pieniędzy/ nie robili zakupów, dopiero w Kapadocji…a tam zabrała nas autokarem poza miasto do najdroższych producentów… Zapisy i zbieranie pieniędzy na wycieczki było następnego dnia bez informacji,kiedy i o której godzinie, czyli gdy wracaliśmy najpóźniej do hotelu, to wtedy bezpośrednio trzeba iść na imprezę, nawet bez kolacji lub zjadanej w pośpiechu lub dwie tego samego dnia… na „ na owal/ zapłacone , to się odbyło „ Zatrzymaliśmy się na obiad w zajazdach, przy obwodnicach, aby nikt nie mógł nigdzie indziej zjeść obiadu…wszystkie 15 EU DODATKOWE OBOWIĄZKOWE OPŁATY 6 dni przed wyjazdem, w dniu zapisu były o 55% mniejsze, a w autokarze wzrosły… BRAK SMS i maila z tą wiadomością!!! Nie było powyżej w Turcji przez ostatni tydzień, t w skali kilku lat o 20%, czyli skąd się wzięła ta kwota??? Lot balonem na wycieczce 220EU, w biurze firmy 100 EU, a przez hotel 80 EU.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem