Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Była to nasza 13-sta🙈objazdówka z Rainbow,którą niestety zaliczamy do najgorszych… absolutnie nie spełniła naszych oczekiwań pod każdym względem i nie chcę być przez Państwa postrzegana jako malkontentka ,która sama nie wie czego chce…Otóż to nie tak ale jeżeli wcześniej widziało się wiele krajów znacznie piękniejszych i ciekawszych no to cóż człowiek zawsze porównuje „do lepszego” … Do tego pilot był „przeciętny” ,minimalista i bez pasji to tez dodatkowy minus… program objazdówki ogólnie pisząc „taki sobie” i bez rewelacji.Dlatego podpisuję się pod opiniami ,które są negatywne i to co opisują to prawda!! Poza tym zauważyłem że biuro Rainbow zaczyna bardziej stawiać na ilość niż jakość podróży.Z mojej strony krótko i na temat wyjazd uważamy za „niewypał” i tym wyjazdem kończymy wszelkie objazdówki z Rainbow.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bogaty program, ogólnie jesteśmy zadowoleni
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki był ciekawy i obejmował najistotniejsze miejsca w USA. Dla nas był jednak zbyt intensywny. Pilot był bardzo zaangażowany. Posiada ogromną wiedzę, którą chętnie dzieli się z turystami. Hotele były oddalone od centrum lub chociaż stacji metra a po wyczerpującym dniu brakowało sił na dalekie wędrówki. Szkoda , że firma Rainbow nie dba o dobre wrażenia uczestników. Miejsca w samolocie były przydzielane na chybił trafił, żadna rodzina nie siedziała razem, mimo że były takie możliwości. Atrakcje za dodatkową opłatą nie zostały wcześniej zarezerwowane dla całej wycieczki i trzeba mec. szczęście, żeby z nich skorzystać. Nasz pilot akurat załatwił dla wszystkich ale z innej wycieczki musieli losować np. lot helikopterem. Nie rozumiem tez polityki firmy odnośnie wjazdu do parku Yosemite drogą Tiago Road, która bardzo często jest zamknięta i ten punkt programu nie może być wtedy zrealizowany a jest możliwość wjazdu inną drogą. Decydując się na daną wycieczkę oczekujemy realizacji wszystkich punktów. Dzięki naszemu pilotowi zobaczyliśmy wszystko czego oczekiwaliśmy ale pozostał niesmak, że firma lekceważy klientów.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka dosyć męczą z wczesnym śniadaniem, które oprócz Nowego Yorku nie nadawało się do zjedzenia, długie przejazdy autokarem. Jednak dobrze zorganizowana, Choć pilot Luiza nie do końca ma prawdziwa widzę na temat niektórych informacji (opartą na filmach zakładam bo cały czas się tym podpierała), zbyt mało czasu w Santa Anna a tam przydałoby się kilka godzin bo widoki piękne. Bez sensu niektóre postoje na zrobienie zdjęć czy zwiedzanie jak np: Dolina krzemowa i Apple czy zwiedzanie Old Town w Los Angeles gdzie dookoła byli bezdomni, można ten czas przeznaczyć nawet na odpoczynek w hotelu zamiast oglądania narkomanów i bezdomnych . Dzień w studio Uniwersal bardzo fajna zabawa dobrze że pilot zadbał o to by było więcej czasu. Szkoda tylko że Maju nie udało się zobaczyć parku Yosemite i Antylopy ale to nie wina biura tylko warunków pogodowych. W zamian było Sacramento z czasem wolnym 1 godz to za mało aż szkoda było zbaczać tam z drogi by to zobaczyć.