Opinie klientów o Wakacje pod karaibską banderą

3.7 /6
45 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
3.6
Pilot
6.0
Plaża
5.3
Pokój
3.1
Położenie i okolica
4.9
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.3
Transport
6.0
Wyżywienie
3.3
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

KAZIMIERZ, SOPOT 12.04.2014

Varadero - krótki pobyt po objeździe

Hotel Gran Caribe Sun Beach 1. Byliśmy w hotelu 3 noce, po dwutygodniowym objeździe. Świadomie wybraliśmy ten hotel ze względu na położenie w centrum Varadero. 2. Hotel 3 gwiazdkowy, typu blokowisko, pokoje małe, skromne, pościel i ręczniki czyste. Klimatyzacja działająca jak traktor podczas orki. 3. Niestety tylko co drugi pokój w cały obiekcie (około 300 pokoi) posiada balkon, co w tym klimacie i przy tej wielkości pokoju powinno być regułą. Mimo że było sporo wolnych pokoi z balkonem personel w recepcji kłamał w żywe oczy i nie chciał zamienić ( lepsi i gorsi goście ?). Brak jakiejkolwiek informacji na ten temat w folderze Rainbow. Oczywiście zdjęcie pokoju w folderze nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Taką wielkość pokoju jak na zdjęciu ma chyba tylko dyrektor. 4. Bardzo mały basen, nie odważyłbym się w nim kąpać. Na szczęście na plażę należy tylko przejść przez ulicę. 5. Ręczniki wypożycza recepcja za kaucją. Przez cały czas pobytu były nie do dostania. 6. Leżaki bezpłatne na plaży, lecz w ilości tylko około 40 sztuk (pokoi około 300) Między 8 a 9 rano koniec leżaków. Dodatkowo mania zajmowania leżaków przed śniadaniem, a "właściciele" zjawiają się dumni po kilku godzinach. 7. Wyżywienia (all inclusive) dobre, jak na warunki kubańskie. Szwedzki stół. Zawsze dodatkowo coś z blachy lub grilla. Na śniadanie także omlety i jajka sadzone. 8. Koktajle darmowe jak zwykle bez procentów i wyrazu.

3.0/6

Joanna, Warszawa 26.04.2014

2 dni w VARADERO

zabrakło pogody-padało i było zimno,popsuły się nastroje po super objezdzie

3.0/6

Monika, Warszawa 02.02.2020

Udany wyjazd styczeń 2020

Transport bez zastrzeżeń. Hotel - 3* Kuba. Można było się spodziewać standardu ,,podstawowego,,. Czystość dobra, ręczniki w pokoju małe, można wziąć basenowe i w ten sposób miec duże kąpielowe w pokoju. Pokoje można zamienić bez problemu, z głośnego , ( okno na wieczorne animacje) na cichy w innej części. Restauracja, jeśli czegoś brakuje wystarczy zwrócić się do obsługi, i po jakimś czasie będzie , ( czasu Kubańskiego oczywiście) 😀. Bar dzienny z napojami bardzo ok, ale jeszcze lepszy wieczorny przy wyjściu, popołudniowe przekąski i wieczorem napoje, bardzo ok. Basen jest, nie korzystam więc nie wiem czy fajny. Plaża i bar na plaży super. Trochę zawiodła rezydentka, zero informacji o okolicy, o Kubie, o czymkolwiek innym niż wycieczki z biura. A na koniec zapomniała o 2 osobach, i gdyby nie Nasza bystrość że ich brakuje, zostali by w hotelu, bo nie było ich na liście - transfer na lotnisko. Wyjazd udany. Kuba piękna. Hotel ma dobrą lokalizację dla lubiących chodzić swoimi drogami. W centrum, do dworca 700 metrów. Na plażę przez ulicę. Do wypożyczalni Moto 500 metrów, jak i do banku.

3.0/6

Maria, Gliwice 11.08.2019

Hotel Sun Beach - NIE!!!

To, że hotel jest stary nie tłumaczy tego, że jest zaniedbany, brudny, ściany i sufity z odpadającym tynkiem, okna i drzwi szklane niemyte od lat . Podłogi co rano przez panie sprzątające mazane jedną ścierką przez cały korytarz, a leżące paprochy były przy tym rozgarniane na boki . W stołówce obrusy brudne, poplamione, nie zmieniane, jedzenie monotonne(np. przez 3 dni była ta sama zupa), nieestetycznie na niedomytych tacach podane. Klima w pokoju stara, głośna, lejąca się na balkon, na który lepiej nie wychodzić było, żeby się nie pośliznąć i wywrócić. Winda w jednym budynku (7 pięter) nie działająca, jak mówiono od dłuższego czasu. Woda w basenie mętna. Uważam, że Rainbow nie powinien oferować takiego hotelu. W swoim opisie wspomina, że jest to hotel skromny, ale to nie znaczy, że może być brudny, z kiepskim jedzeniem i nienaprawianymi usterkami. Ktoś może powiedzieć, że to przecież Kuba i nie ma co się dziwić, ale ja byłam na wycieczce objazdowej po całej Kubie i wiem, że może dobrze, hotele czyste, jedzenie smaczne.
178912
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem