Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W okresie świątecznym odpoczywałam w hotelu Melia Las Antillas . Planując urlop na Kubie, po zapoznaniu się z wpisami w necie przygotowałam się na spartańskie warunki i dietę odchudzającą . Nic bardziej mylnego. Hotel zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Jak chyba większość obiektów na Kubie wymaga odnowienia, ale czystość i dbałość personelu rekompensuje wszystko. Co do wyżywienia innego słowa jak super nie można użyć. Ilość, różnorodność i smak potraw jest naprawdę świetna. Na szczególne wyróżnienie zasługują świeżo wyciskane soki, drinki, kawy i desery. Inna bajka to rewelacyjna pani Ola C. rezydentka, która od momentu przylotu do odprawy powrotnej otaczała nas opieką, w każdej chwili służąc pomocą. Gorąco polecam także wycieczki fakultatywne. Tu z kolei na pochwałę zasługuje niesamowita wiedza i zaangażowanie drugiej pani Oli, która w czasie dwudniowej wyprawy do Hawany dała z siebie wszystko.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie na Kubie nie ma luksusowych hoteli. Wszystkie hotele mają 30, 40 a nawet ponad 50 lat. Wszystkie nadają się do remontu. Owszem, starają się w nich utrzymywać czystość i porządek, ale obraz przeciekającego holu przy lobby w Melii Las Antillas, to niestety częsty obraz. Jedzenie do przyjęcia, zwłaszcza w restauracjach a la carte.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największą zaletą tego hotelu jest dostęp do pięknej plaży :) sam hotel przeciętny nawet jak na warunki kubańskie
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
jak zawsze Kuba nie zawiodła nas pogodą i miło było wrócić po przerwie związanej z pandemią. Widać skutki pandemii bo nie wszystkie hotele zostały otwarte. Te, które działają też mają jeszcze drobne niedociągnięcia ale personel robi wszystko żeby goście tego nie odczuli, chociaż obowiązek noszenia maseczek na terenie restauracji wciąż o pandemii przypomina.