Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
"pobyt - wylot 24.12.2020. powrót 09.01.2021: samo położenie hotelu i jego wygląd nie mam żadnych zastrzeżeń, nie odbiega on wyglądem od zdjęć pokazywanych w katalogach. Pokoje są w budynkach jednopiętrowych, które znajdują się w zadbanym ogrodzie. Jest na prawdę przyjemnie. Ciekawe zejście na plażę, która jest duża, nie ma problemu z leżakami czy parasolami. Sama plaża jest też bardzo ładna, woda lazurowa, można świetnie wypocząć. To samo dotyczy basenu. Codziennie są sprzątane, nam nie trafiły się żadne poplamione ręczniki czy brudna pościel, tu nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie ukrywam zostawialiśmy codziennie 5 euro od dwóch pokoi dla osoby sprzątającej. Problemem uważam jest jedzeniem i obsługą na sali restauracyjnej. Jedzenie jest typu fast food, często odgrzewane z dnia poprzedniego, jest po prostu kiepskie. Dodatkowo kawa, czy napoje w tym woda są roznoszone przez kelnrów/kelnerki i tu zaczyna się problem, bowiem dopiero napiwek otwiera im oczy i zauważają cię na początku posiłku a nie jak kończysz. Napiwek załatwia ci nie rozwodnione napoje, nawet herbatę, no i przede wszystkim dostajesz to na początku posiłku a nie na jego koniec. Bez napiwku pozostaje ci picie napojów z dystrybutorów jeśli są. Sposobem było wychodzenie z sali i przynoszenie sobie np. kawy z baru obok, która była znacznie lepsza niż ta z dzbanków. Pierwszy raz z czymś takim się spotkałam, żeby w tak nachalny sposób domagać się napiwków. Dla mnie to był jedyny mankament tego hotelu, który był bardzo irytujący."
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla dbających o linię 🫤. Nie jestem marudna ale hotel 5* powinien zadbać o swoją kuchnie. Nie chodzi o ilość a o jakość potrwa: do jedzenia z zjadliwych potraw był ser żółty, pieczywo, sporadycznie masło i ryby smażone na miejscu oraz makaron spaghetti i czasem makaron ryżowy. hotel z pięknym ogrodem i plażą oraz rumem i kawą w kilku opcjach.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, na tyle gwiazdek nie zasługuje. Ogród bardzo zadbany, natomiast basen nie. Nikt tam nie sprząta. Nie mogliśmy się doprosić wymiany ręczników…. Nawet po rozmowie z dyrekcją. Jedzenie bardzo monotonne. Na obiad zawsze to samo, o masło ludzie się tam przepychali….
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Valentin El Patriarca w opinii naszej jak też innych gości zasługuje na max 3 gwiazdki. Łazienka jak i pokój w tragicznym stanie, na balkonie odpadające płaty farby z daszku, tak jak na załączonych zdjęciach. Ogólno dostępne toalety na terenie hotelu na 4 tylko 1 sprawna i w miarę czysta. Ponadto często brakuje wyżywienia w trakcie serwowania posiłków, pomijając fakt że na śniadanie, lunch i kolację są podawane te same (takie same) potrawy. Wybierając kolację ala-karte dostaje się taki sam posiłek jak w restauracji ogólnej z wyjątkiem klimatyzowanej sali, której nie ma w restauracji ogólnej. Plaża przy hotelu jest tylko w połowie piaszczysta a pozostała część kamienista i niebezpieczna. Leżaki hotelowe brudne a część nie nadające się do użytkowania (jak na zdjęciach). Dziwi mnie fakt, że firma Rainbow w swojej ofercie nie weryfikuje prawidłowości danych i dalej zamieszcza zdjęcia z przed 12 lat i potwierdza komfort w 5 gwiazdkowym hotelu.