Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo przeciętny, jedzenie jak na stołówce. Okolica- same campingi wkoło. Plaża kamienista, brak leżaków hotelowych, konieczne buty do wody. Pokoje sprzątane bardzo niestarannie. Po przyjeździe nocnym , nawet nie poczęstowano wodą. Rezydentki - tak jakby nie było. Na plus: można się porozumieć w j. polskim, duży basen, czysty, dużo leżaków. Miła obsługa w barze i restauracji a nad wszystkim czuwa główny szef jak Pan Charles Ernest Carson z filmu Downton Abbey:) Hotel dla mało wymagających, nic nas tam nie urzekło oprócz obsługi. Bungalowy podobno na bardzo niskim poziomie. Jedyne co nam się podobało w tej okolicy to kawiarnia w starym tunelu kolejowym - Gallaria. Super drinki i widoki. Zachęcam przejść również przez ten tunel do innej miejscowości i zwiedzanie zamku z czasu wypraw krzyżowych. Dużo sklepików obok hotelu. Pojechaliśmy z oferty Last Minute i w związku z tym nie mogę bardzo narzekać za tą cenę, ale jakbym wykupiła za pełną kwotę to bym była wściekła. Dobre wycieczki - Meteory, pani przewodnik Justyna wspaniała oraz Ateny - przewodnik p. Kamil bardzo zaangażowany z dużą wiedzą i pasją. Niestety wycieczki Meteory i Ateny dzień po dniu- dla osób przyjeżdżających na 8 dni, nam z 8 dni zrobiło się 6 dni- w nocy przyjazd a odjazd o 6 rano/ W czwartek była muzyka na żywo, przyjemnie się słuchało.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zostaliśmy zakwaterowani w "apartamencie" Filitsa, w budynku nie należącym do czterogwiazdkowego hotelu, po drugiej stronie przemysłowo-technicznej uliczki. "Apartamenty" okazały się pokojem bez okna, zamykanymi żaluzjami antywłamaniowymi. Wyposażenie pokoju - standardowe z poprzedniego ustroju, meble ze sklejki, oświetlenie na świetlówkę, zatęchłe pomieszczenie, zawilgocone, cienkie ściany przez które słychać wszystkie dźwięki wydawane przez sąsiadów w całym budynku. Brak zasłony brodzika prysznicowego,grzyb w łazience. Stara lodówka - żyjąca własnym życiem. Brak suszarki na ręczniki - mokrą odzież. Hotel, obsługa, wyżywienie zgodne z opisem biura. Brak opisu tego apartamentu "Filitsa" w ofercie Biura. Czujemy się oszukani przez Rainbow jeśli chodzi o zakwaterowanie, mimo iż dostaliśmy zapewnienie od konsultanta ze wszystkie pokoje są w standardzie hotelu czterogwiazdkowego. Interwencja u rezydenta nie przyniosła żadnego rezultatu, byliśmy zbywani . Składamy w tej sprawie reklamacje. Cena nie adekwatna do warunków noclegowych.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pobyt w hotelu San Pantaleimon można opisać w kilku zdaniach. Po pierwsze hotel czysty Drugie wyżywienie na dobrym poziomie świeże i urozmaicone Trzecie obsługa przyjazna i sprawna Czwarte basen i teren wokół basenu zadbany Teraz minusy Po pierwsze 3 gwiazdki to maksymalna ocena jeśli chodzi o standard obiektu Drugie internet w pokojach właściwie niedostępny tylko w lobby i wokół basenu pokój standard ciasny meble zużyte pościel na łóżku niedopasowana do rozmiaru prześcieradła rano codziennie pozsuwane z materaców pokoje de luxe które przeaznie są oferowane w cenie pokoi standard są dużo lepszym wyborem sporo większe świeżo po remoncie wyposażenie nowe w środku i na zewnątrz bardzo ładne Pokoje standard w budynku głównym a bungalowach oprócz ceny niczym się nie różnią nawet dla osób ceniących sobie spokój i ciszę pokój w budynku po drugiej stronie ulicy z widokiem na Olimp jest lepszym wyborem. Teraz kilka słów o organizatorze Autokary bardzo słabe nawet w porównaniu z autobusami publicznymi na trasie Katerini do Nei Poroi które są bardzo czyste klimatyzacja działa kierowcy w koszuli obsługa profeska aż miło było jechać (trzykrotnie) Wracając do Rainbowa autokary brudne duszno klimatyzacji brak jedynie w drodze z Aten kierowca włączył klimatyzację Łącznie na 8 przejazdów tylko jeden wyżej wspomniany był ok co nie zmienia faktu że w drodze do Aten kieroaca próbował nas ugotować na górnym poziomie. Rezydenci i piloci nie udzielają informacji o możliwości jakiejkolwiek samodzielnej komunikacji miejscowej jedyni proponują wynajem samochodów i taksówek ale dzięki internetowi można łatwo ogarnąć komunikację która funkcjonuje cały rok wbrew opini pracowników biura co jest wynika z celowego działania lub braku zaangażowania klimatyzacja w pokoju zagrzybiona i śmierdząca , dobrze że w nocy była temperatura pozwalająca przewietrzyć pokój wycieczeki słabe szybko i na odwal jedynie meteory są naprawdę ok pod warunkiem że bez P Kamila który ma zasób wiedzy ale zachowuje się infantylnie a największą troskę przykłada żeby wypożyczyć tour guaidy na których robi biznes oczywiście bez pokwitowania co ma cechy zwykłego naciągania pilotka do Aten pani Katarzyna masakra merytorycznie i organizacyjnie dno Pilotka p.luiza na Olimp ok jednoczenie jako rezydentka średnio położenie hotelu dramat jedyny plus że blisko plaży jednocześnie polecam jechać na plażę w Nei pori 2 euro autobus ale warto plaża ogromna piasek płytkie wejście do wody w związku z tym woda bardz ciepła mnóstwo barów tawern kawiarni łazanki parasole jak okiem sięgnąć klimat jak w miejscowości turystycznej
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel San Panteleimon bardzo ładny, czysty, jedzenie bardzo dobre, obsługa zasługuje na najwyższą ocenę. Niestety w skład Hotelu wchodzą Apartamenty Filitsa, które to standardem mocno odbiegają od hotelowych 4 gwiazdek. Pokój bez okna, stare meble(bynajmniej nie stylowe), nie domykające się szafki. Kupując wakacje nigdzie nie było informacji o standardzie owych apartamentów. Te apartamenty to jakiś skandal!