Opinie o San Panteleimon

Kategoria lokalna 4

5.1/6
(796 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    greckie wakacje

    Edyta & Michał 11.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel proponowany w ofercie bardzo przyjemny, czysty, schludny, obsługa bardzo bardzo uprzejma i pomocna. Wycieczki fakultatywne ciekawe, polecamy Meteory i Skiathos! Obie naprawde fantastyczne, piekne widoki, mozna poznac prawdziwie greckie zycie i poczuc grecka atmosfere. W okolicy kilka sklepikow i tawern, ale do wiekszych miasteczek jest niestety dosc daleko. Najwiekszym minusem wycieczki jest wyzywienie. Godziny posilkow sa bardzo krotkie tzn. obiady sa miedzy 13:00 a 14:30 co powoduje, ze kolejki do bufetu sa ogromne! W tak pieknym hotelu cos takiego jest naprawde bardzo slabe. Jesli chodzi o samo jedzenie, brak slow. Bardzo maly wybor, jedzenie nie swieze i niestety bardzo monotonne. Przez 3 dni z rzedu serwowane byly parowki na sniadanie, obiad i kolacje(zapiekane z serem). Poniewaz nikt tego nie jadl w kolejnych dniach serwowana byla jajecznika z parowkami :D rozgotowany ryz, praktycznie zaden wybor mies. Brak owocow morza, za to cala paleta białego pieczywa i ciast. I jesli ktos liczy na swieze owoce w kraju z nich slynacym moze sie przeliczyc... jedyne owoce jakie byly podawane to arbuzy (co kilka dnia i tylko na kolacje) oraz brzoskwinie z puszki. Kiedy zapytalismy o swieze owoce zostalismy zbyci, usmiech menagera restauracji zniknal z twarzy i kazano nam jesc to co jest :) Na tradycyjne greckie dania tez nie ma co liczyc... Mousaka byla zrobiona z makaronu "rurek" :D Nie ma rowniez sokow, a jedynie napoje gazowane i niegazowane. Nie ukrywam, ze praktycznie caly pobyt bylismy głodni, pomijajac dni kiedy korzystalismy z pobliskich tawern i przy hotelowej pizzeri, ktora proponuje naprawde wysmienita pizze! Kolejna kwestia to Pani Paulina, nasz rezydent. Z pozoru bardzo miła jednak w rzeczywistosci malo pomocna i niestety podaje bledne informacje. Przykladem jest to, ze na spotkaniu informacyjnym przekazano nam informacje, ze w razie potrzeby lekarz zjawia sie w hotelu w ciagu 15 minut. Niestety mieli okazje to sprawdzic... Ubezpieczyciel poinformował nas, ze szacowany czas na przyjazd lekarza to 3 h. Kiedy probowalismy to wyjasnic z rezydentem Pani Paulina chyba stracila jezyk w buzi :) Blednie zawyzala rowniez informacje o cenach tamtejszych autostrad wiec proponuje dwa razy sprawdzic informacje przez nia podawane. Po za tym Grecja jest wspaniala, ludzie, pogoda, atmosfera! Niestety jesli ktos chce odpoczac w naprawde fajnych warunkach, bez niepotrzebnych stresow to musi szukac czegos innego, niestety w wiekszej cenie... i osobiscie bardziej proponujemy wyspy bo sa naprawde bajkowe! :)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nic specjalnego

    Piotr, Kalisz 13.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel taki sobie, pokój dostaliśmy inny niż na zdjęciach, gorszej jakości, np zamiast kabiny prysznicowej, zasłonka, trzecie łóżko wyglądało jakby ktoś coś doszukiwał. Posiłki monotonne, brak owoców.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Byłoby jak w bajce ale...

    Michał, Kraków 29.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    W trakcie pobytu w dniach 1.06-8.06. 2024 r. w San Panteleimon było jak w bajce. Prawie jak w bajce gdyby nie... Rainbow Tours. Warunki w hotelu od 1.06 do 5.06 bardzo dobre, czysto, schludnie, codzienne sprzątanie i bardzo dobry personel. Jedzenie w formie all inclusive bardzo smaczne i urozmaicone. Świetna obsługa beach baru i jadalni. Czuliśmy się zaopiekowani. Wycieczki: "Z wizytą u Zeusa" i "Monastyry Metory" profesjonalnie zorganizowane, szczególnie Meteory, gdzie Pani Przewodniczka to była prawdziwa extraklasa, głównie pod względem znajomości historii Rzymu i Bizancjum. Niestety pierwsza wycieczka, pomimo starań Pani Przewodniczki miała swoje niedogodności: autobus w stanie technicznym, który w Polsce nie byłby dopuszczony przez ITD do ruchu oraz brak możliwości zwiedzenia Zamku San Panteleimon. Największym jednak rozczarowaniem było samo Rainbow Tours. Pierwszy raz skorzystaliśmy z oferty Waszego Biura i niestety zawiedliśmy się mocno. Z uwagi na błąd Biura w trakcie rezerwacji hotelu, zamiast otrzymania zgodnego z ofertą pokoju de lux w głównym budynku zostaliśmy zakwaterowani w mocno już zużytym (meble, łazienka) bungalowie. Poza ofertą dopłaty w wysokości 150 EURO do pokoju de lux, za który już raz zapłaciliśmy zawierając umowę żadnej innej pomocy w rozwiązaniu tej sytuacji, ani przed wyjazdem do Grecji, ani w trakcie pobytu nie otrzymaliśmy. Zatem ocena tylko dostateczna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ostatni dzień pobytu

    Marta, łódź 19.09.2019

    Zakwaterowanie (hotel) w porządku. Wyżywienie również, z tym zastrzeżeniem że bardo powtarzalne, praktycznie co dziennie to samo na śniadanie, obiad i kolację. Niestety całą przyjemność z wyjazdu psuje ostatni dzień, tj. wymeldowanie z pokoju o godz. 11:00 rano bez obiadu i kolacji, podczas gdy autobus na lotnisko przyjechał po nas dopiero o 23:50, następnie 2 h jazdy na lotnisko, 2 h czekania, 2 h lotu itd. Dzień ten jako ostatni dzień pobytu powinien być opłacony/zapewniony przez biuro w całości. Uważam, że jest to niezwykle "słabe" abyśmy musieli czekać tak długo nie mając już dostępnego pokoju w tym dniu. Wyjazd ogólnie mi się podobał, jednakże ostatni dzień psuje wszystko. Nie zdecyduję się więcej na wycieczkę z Państwa biura przy tak zorganizowanym ostatnim dniu pobytu. Bardzo dużo ludzi z mojej wycieczki było niezadowolonych z powodu wyżej opisanej sytuacji, składało skargi do pilota oraz rezydenta. Myślę, że powinni Państwo inaczej zorganizować ten ostatni dzień, zapewniając klientom pokój jeszcze w tym dniu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem