Opinie o San Panteleimon

Kategoria lokalna 4

5.1/6
(796 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Rzenujące

    Anna , Warszawa 08.09.2019

    NIE POLECAMY! Nie możemy zrozumieć, jak taka firma jak Rainbow może robić takie przekręty i sprzedawać miejsca na pobyt w 4-gwiazdkowym hotelu, które spełniają co najwyżej standard przydrożnego motelu. Jeden punkt za bardzo przyzwoity basen. Wszystkie pozostałe składowe wycieczki kiepskie, bardzo kiepskie lub żenujące. Podczas decydowania się na tę wycieczkę należy upewnić się, w jakim standardzie będzie pokój, ponieważ zakwaterowanie najczęściej jest nie do 4-gwiazdkowego hotelu, a do apartamentów, które nie mają żadnej gwiazdki. My byliśmy zakwaterowani w apartamentach Filitsa, które miały mieć standard economy dla 4 gwiazdkowego hotelu. Okazało się, że apartamenty nie mają nic wspólnego z hotelem, ani obsługi, ani jakości. Nie mogliśmy doprosić się, aby dostać koc, ponieważ właścicielka apartamentów uznała, że jest ciepło (we wrześniu w nocy bywa jednak już chłodno). Łazienka mała, prysznic bez zasłony, więc po każdej kąpieli cała łazienka jest zalana. Klimatyzacja to raczej nawiew powietrza. Malutki telewizor. Meble sprzed 40 lat. Lodówka tak głośna, że aby zasnąć musieliśmy wyłączać ją na noc. Widok na agregaty z hotelu, więc i tak ciężko mówić o ciszy nocnej. Sam hotel bardzo schludny, restauracja i miejsca przy basenie bardzo ładne, ale niestety jedzenie raczej średnie. Niewielki wybór, a to, co jest nie zawsze nadawało się do jedzenia (przesolone i jednocześnie kwaśne ziemniaki?!). I dlaczego hotel nad morzem musi posunąć się do serwowania paluszków rybnych z mrożonek?? Podsumowując, to była dla nas nauczka na przyszłość. NIE POLECAMY!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Uwaga!

    Grzegorz, Katowice 10.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Przestrzegam! Jeśli wybraliście Państwo ten hotel i pokój de luxe, to nie koniecznie należy się spodziewać pokoju ze slajdów, wyremontowanego w 2016 r., jak można przeczytać w opisie. Lokalna grecka specyfika polega na tym, że nawet jeśli hotel ma oficjalnie przyznaną kategorię ****, to nie wszystkie pokoje w hotelu takie standardy spełniają, co zresztą w swojej ofercie Raibow przyznaje. Gorzej, że pomimo tego, że zarezerwowaliście Państwo pokój de luxe, na miejscu może się okazać, że takiego pokoju Państwo nie dostaniecie. Owszem, bardzo miła Pani Joanna na recepcji z uśmiechem powie Państwu, że niestety nie ma innych pokoi i może będzie jutro albo pojutrze. Radzę wtenczas zażądać od rezydenta zapewnienia pokoju w innym hotelu albo zorganizowanie powrotu do Polski, bo w inny sposób, trudno będzie Państwu dochodzić czegokolwiek od Rainbow. Testem będzie czy opinia ukaże się na stronie, ale od czego są inne fora :-)

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    ocena pobytu w hotelu San Panteleimon

    Renata, Kiekrz 24.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Budynek hotelu czysty , blisko morza , okolica bez zadnych atrakcji .. same pola cempingowe . Jedenie okropne , dobrze wpływa na figurę ..śniadania ok duży wybór ale objad i kolacja to porażka. Potrawy wymyślany jak by tu cos podać taniegi i oczywiscie żeby sie nic nie zmarnowała . Przepisy dla oszczednych : parówki ale ośmiornice , martadela ala bekon , salatka - makaron keczup+majonez Polecam obiekt tylko ze śniadaniem , są tawerny tam mozna tanio dobrze zjeść

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Nigdy więcej

    Rafał Przybylski 26.07.2019

    W hotelu byliśmy od 17 do 24 lipca 2019. Mieliśmy pokój typu bungalow po drugiej stronie ulicy. Ponoć „po remoncie”. Hotel ma cztery gwiazdki zatem myślałem że ten pokój również będzie tyle mieć. Niestety dostaliśmy ŚMIERDZĄCĄ NORĘ !. Smród stęchlizny ciągnął się od samych drzwi. Nie wiem dlaczego Rainbow sprzedaje pokoje w takim standardzie w normalnej cenie. W życiu takiego czegoś nie widziałem. Łazienka to „czarna rozpacz”, mały brodzik i brudna plastykowa zasłona. Światło tylko w szafce z lusterkiem w który nic nie widać. Nie ma szans na ogolenie się w nim. Podczas kąpieli cała łazienka pływa w wodzie. W godzinach wieczornych o ciepłej wodzie można tylko pomarzyć. Standard jak w schronisku PTTK-owskim w Rowach 30 lat temu. Kolejna sprawa to dzień wyjazdu do Polski. Doba hotelowa kończy się o 11 wyjazd na lotnisko mieliśmy o 19. Nie można się nigdzie wykąpać po opalaniu tak by podczas lotu wyglądać jak człowiek. Góra bagaży wyjeżdżających przez cały dzień stoi przy recepcji - żenada, W każdej ulotce z Rainbowa pisze ze pokoje mają sejf. Ciekaw gdzie bo u nas nie było. Można skorzystać z sejfu przy recepcji za 2 euro za dobę. Ale on miał byś w cenie. Skandal. Nigdy więcej. Zdecydowanie NIE POLECAM. Po prostu zostaliśmy oszukani przez biuro bo sprzedaję pokoje o niskim standardzie w cenie cztero gwiazdkowego.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem