Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel. Czysto. Obsługa dobra. Pokój zawsze sprzątany, ręczniki wymieniane. Usytuowanie wspaniałe. Piękne ogrody, baseny. Obsługa gości Al inclusive kulturalna. Podoba mi się wieczorna obsługa w barze głównym. Napoje serwują kelnerzy. Polecam.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie bardzo dobre , sympatyczna obsluga . Resort jak najbardziej na plus . Naprawde polecam warto !
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pięknie położony hotel, wspaniałe widoki, bardzo dobra obsługa. Znakomity bar przy plaży, z bardzo dobrymi drinkami. Pozostałe bary również bez zarzutu. Jedzenie bardzo dobre, choć wybór mógłby być nieco większy. Obiady, a właściwie lunche, serwowane w Snack Barze, bardzo dobre, choć zbyt nieliczna obsługa nie zawsze nadążała. Świetna obsługa rezydentki, pani Kasi, znakomite animatorki; dwie Ole i Basia, które- choć byliśmy bez dzieci - również znakomicie się nami zajmowały. Jeśli tylko będziemy mieć możliwość, na pewno tam wrócimy!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mieliśmy zaplanowany pobyt w hotelu Aldemar Knossos Royal w dniach 9.09.20r-23.09.20r.Niestety nasz pobyt w tym hotelu został skrócony o 3 dni i rano dnia 20.09.20r. przeniesiono nas do hotelu AnnaBelle ,który podobno miał również 5 gwiazdek.Hotel Aldemar Knossos Royal oceniamy bardzo dobrze.Personel hotelu spełniał wszystkie obowiązujące w czasie pandemii zalecenia i procedury,dodatkowo miła obsługa,posiłki urozmaicone i smaczne.W restauracjach a la carte bardzo smaczne dania i również profesjonalna obsługa.W pokojach wymiana ręczników i sprzątanie co drugi dzień z uwagi na pandemię,o czym zostaliśmy poinformowani przez personel hotelu. Z uwagi na małą liczbę turystów dnia 20.0920r.hotel ten został zamknięty i przeniesiono nas do hotelu AnnaBelle .Przedstawiciele RAINBOW zapewniali nas , że hotel ten spełnia wszystkie standardy hotelu o 5 gwiazdkach.Rozczarowanie było ogromne!!!!Pokój nie sprzątany w czasie całego pobytu, nie było wymiany ręczników ,śmieci nie wynoszono i nie zostaliśmy o tym poinformowani przez personel hotelu.Dotyczyło to nie tylko naszego trzydniowego pobytu ,ale również pobytów 7-i14 dniowych,o czym dowiedzieliśmy od przebywających tam Polaków.Restauracja przypominała stołówkę zakładową z lat PRL-u, do tego posiłki mało urozmaicone i niesmaczne .Po posiłki stało się w długiej kolejce.Co do personelu też dużo zastrzeżeń ,nie przejmowali się obecnością turystów, głównie zajmowali się konwersacją między sobą.W hotelu było bardzo dużo grup młodych i głośnych turystów,których na pewno nie byłoby stać na hotel Aldemar Knossos Royal.Nie mamy nic przeciwko młodym ludziom i wiemy ,że muszą się wyszaleć, kiedyś też byliśmy młodzi,ale teraz szukamy ciszy i spokoju w hotelach o wyższym standardzie.Jako stali klienci biura RAINBOW oczekujemy ,że nasze preferencje będą spełniane zgodnie z opłaconą ofertą.