Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój w starym stylu przydałaby się modernizacja. Wyżywienie bardzo dobre różnorodne, codziennie w ofercie jest coś nowego. W snak barze duży wybór potraw, są szaszłyki i pizza. Dobre różowe wino i cocktaile oraz mocne raki. Obsługa pokojowa codziennie zmienia pościel i ręczniki. Rezydentka kompetentna. Wycieczka fakultatywna sprawnie zorganizowana bo po nas (2 osoby) przyjechała taksówka gdyż duży autokar zbierał osoby z hoteli po drugiej stronie Heraklionu i spotkaliśmy się pod Knossos. Po zakończeniu wycieczki zostaliśmy także odwiezieni do hotelu taksówką. Plaża ładna ale leżaki przy samym brzegu trzeba było rano rezerwować . Basen niezbyt duży ale z rozpiętością głębokości od 1,2m do 2,75m. Jest też basen dla dzieci. Raz na tydzień odbywa się koncert na świeżym powietrzu i przy stolikach można w tym czasie wypić drinki, a co drugi dzień w amfiteatrze są organizowane występy oraz karaoke. Obok amfiteatru jest aquapark dla dzieci czynny w określonych godzinach.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa bardzo miła, w pokojach i hotelu czysto, blisko przy plaży. Jedzenie różnorodne i pyszne, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. Wokół hotelu pełno zieleni. Gorąco polecam hotel dla rodzin z dziećmi, ale i dla osób, które chcą wybrać się bez swoich pociech. Tak naprawdę można nie wychodzić z obrębu hotelu, ponieważ wszystko jest zapewnione pod nosem
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z wyjazdu jesteśmy zadowoleni, bardzo dobre położenie hotelu, plaża bezpośrednio przy obiekcie (czysta i zadbana, choć mogło być więcej leżaków), obsługa na medal. Wyżywienie pod dostatkiem lecz monotonne. Hotel czysty ale wymaga odnowienia i wymiany wyposażenia. Piękne otoczenie hotelu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu bardzo udany. Pokoik w głównym budynku bardzo czysty, codziennie sprzątany. Jedzenie smaczne i różnorodne.Obsługa uśmiechnięta i pomocna. Plaża piaszczysta z kamienistym wejściem do wody, potem ok.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kreta , przepiękny kawałek Grecji. Dessole , piaszczysta plaża i kilka minut od lotniska w Heraklionie. fajny , kameralny hotel z miłą atmosferą i życzliwymi Grekami, zawsze uśmiechniętymi i przyjaznymi turystom. Formuła All w pełni od rana do nocy.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pozytywy/negatywy 1. Obiekt zgodny z oczekiwaniami. Akomodacja w domku b. dobra. / Na początku dostaliśmy pokój w którym słyszeliśmy wszystko co się działo w lobby barze od 7 rano i do 01 w nocy. Nie dało się spać i stąd zmiana pokoju na domek. 2. Zamianę załatwiła nam p. Rezydentka. Wyrazy uznania. Była dostępna telefonicznie / Na tablicy informacyjnej były spotkania, ale nie dochodziło do skutku. Można jednak było dzwonić. 3. Wycieczka do Knossoss na najwyższym poziuomie. Przewodniczka (pani Edyta mieszkająca w Grecji) to najwyższy poziom kultury, wiedzy. Wyrazy uznania. Skarb dla Rainbow. 4. Wyżywienie bardzo dobre. Dobra jakość, obfitość ponad (nasze) potrzeby, dostępność przez cały długi dzień. 5.Program kulturalny ok, animatorzy greccy bardzo zaangażowani i kulturalni. Trochę głośno wieczorami, ale niektórym się to podobało. Ogólnie ok. 6. Plaża czysta i blisko, baseny czyste. 7. Amoudara jest atrakcyjnym miejscem na urlop, bliskość Heraklionu też jest plusem. 8. Komunikacja z lotniskiem dobra / Szkoda że pory podróży tak niedogodne (godziny nocne). 9. Chcielibyśmy wyrazić uznanie dla Greków. Są bardzo pracowici, kulturalni, cierpliwi, punktualni (tak, tak - punktualni). W hotelu wszystko było jak w zegarku, od recepcji, poprzez kuchnię,serwis sprzątający do animatorów sportu i wolnego czasu. Mankamenty 1. Trochę stary hotel i pokoje wymagające remontu (nie dotyczy domków). 2. W pokojach od strony lobby baru (frontu) jest bardzo głośno do 01 w nocy i od 7 rano. Właściwie pokoje te należy usunąć z oferty. Pozdrawiamy Piotr i Mariola.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólnie pobyt oceniam bardzo pozytywnie. Obsługa wyżywienie na bardzo wysokim poziomie położenie transfer 20 minut od lotniska. Dużo Francuzów i Niemców oraz około 20 procent to Polacy. Drinki w barze przy basenie bardzo ok od 10 do 18, od 18 do 24 w lobby bywało różnie. Piwo i wino dostępne cały czas zbytnio nie przepadam także się nie wypowiadam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w tym hotelu uważam za udany. Usytuowany tuż przy plaży. Jedzenie smaczne. Słabe animacje ukierunkowane na francuskojęzycznych turystów. Za to super wieczór raz w tygodniu z muzyką na żywo. Pokoje czyste. Obsługa uśmiechnięta i pomocna.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólna ocena dobra, plażą blisko , bar dobrze zaopatrzony między plaża a basenem tak w jedzenie i picie. Drinki jak to w hotelach dla niektórych za słabe .Duży plus , to sam robisz sobie kawę i herbatę praktycznie cały dzień. Pokoje rodzinne to bungalowy , biuro o tym nie pisze i wiele osób było zawiedzionych. Posiłki nie za duży wybór mięs ale nie można być głodnym. Piwo wino do obiadu i kolacji bez limitu. Animacje na 4. Brak kosmetyków w pokojach trzeba zabrać . Ręczniki , pościel wymieniają na bieżąco. W pokojach od strony basenu hałas ( muzyka?, rozmowy) do 1.00. WFI .działa również na plaży. Ogólnie polecam. W tym roku od 23.09 do 8.10 dość zimno bo silny wiatr. No ale z pogodą to wszędzie różnie może być.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel - grecki standard, czysto, zadbany teren; pokoje w gł. budynku z widokiem na morze mieszczą sie nad ogródkiem barowym a więc do późnych godzin nocnych jest głośno. Ogromne zastrzeżenia mam do praktyk biura podróży Rainbow. Na miesiąc przed wylotem zmieniono nam lotnisko na Chanię, co wiązało się z ponad 2 godzinnym transferem do hotelu. Oczywiście biuro zaproponowało w związku z utrudnieniami 100 zł od osoby dorosłej zniżki bądź możliowość rezygnacji z wyjazdu :( , kupując wczasy w ofercie first i planując urlop zmuszeni zostaliśmy do przyjęcia warunków . Podkreślam, że nasz transfer do hotelu należał do najkrótszych, bo inne hotele były oddalone od lotniska w Chanii o ok. 4 godz. Kolejna uwaga to brak zainteresowania ze strony przedstawicieli biura sytuacją swoich klientów po zakończeniu doby hotelowej. W naszy przypadku doba zakończyła się w środę o 12,00 a wylot mieliśmy następnego dnia o godz. 3,50. Pomimo naszych starań o przedłużenie doby hotelowej okazało sie to niemożliwe i ponad 13 godzin zmuszeni byliśmy "koczować" w holu hotelowym z małymi dziećmi przy temp. 39 st. Biuro podróży powinno wykazać większe zainteresowanie swoimi klientami do końca a więc zrobić wszystko aby wyjazd a także powrót był jak najmniej uciążliwy . Przykre jest tylko to (wieloletnie obserwacje) , że najczęściej to klienci polskich biur podróży " koczują" w holach oczekując na transfery na lotnisko.