Opinie klientów o Dessole Dolphin Bay Resort

5.2 /6
188 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

OLGA, TORUŃ 03.08.2022

Lipiec 2022

Byliśmy na rodzinnych tygodniowych wakacjach rodziną 2+2 ( dzieci 2 lata i 4 lata). Jeżeli ktoś nastawia się na plażowanie i zależy mu na jak najmniejszej odległości hotelu do plaży to idealne miejsce. Dużo bezpłatnych leżaków i parasoli bezpośrednio przy morzu. Jeżeli chodzi o sam hotel to widać tzw. ząb czasu natomiast jest czysty i zadbany. Jedynym minusem niestety jest jedzenie - monotonne i niskiej jakości ale to normalne na wakacjach w Europie w wersji all inclusive w tego typu obiektach w tych widełkach cenowych.

3.0/6

Piotr owczarek 30.07.2021

Sredni poziom hotelu

Ogólnie hotel ma niby 4 * my bysmy dali 2+ hotel w rzeczywistosci wyglada gorzej jak i wszystko co zdjecia pokazuja... Pokoje straszne, jedzenie powtarzalność kazdego dnia... Bylismy w hotelach co maja 3 gwiazdki i jedzenie bylo super.. Nic tutaj nie bylo wspolnego z jedzeniem greckim.. Najlepsze z tego calego all inclusive to byly owoce... Pokoje duzo do życzenia smierdzaco i warunki jak w piwnicy... Na szczescie cale dnie spedzalismy na basenie lub na plazy. Animacje wporzadku dzieci mialy co robic, alkohol hmmm jak ktos lubi ludwik do naczyn to smacznego... Piwo bylo spoko reszta nieee! Ogolnie pobyt srednio udany hotelu nie polecam nikomu. Aha jesli to czytacie (michal, andzelika, weronika, kamil) chce w przyszlym roku smignac z nami na wakacje do grecji rodzinka z poznania Natalia, Piotr, Nadia, Leon. to smialo odezwac sie na messengera lub meila piter803@wp.pl pozdrawiamy!

3.0/6

Marek Stanisław, Sosnowiec 28.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Bez tytułu.

W związku z rażącym naruszeniem przez Rainbow Tours S.A. art.40.1 ust.1c, art.41, art.42.1 Ustawy z 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych w najbliższym czasie wystosuję do Państwa osobne pismo. Problem omówiłem 25.06.2024 r. w Państwa przedstawicielstwie w Sosnowcu przy ul. Sienkiewicza 2.

3.0/6

Agnieszka, Wrocław 21.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

niedosyt i ...

Wg oferty pokój z widokiem na ogród. W rzeczywistości duszny ciemny i mówiąc wprost śmierdzący chemią bungalow z widokiem na haszcze, które trudno nazwać ogrodem. Wymiana pokoju nastąpiła po interwencji na recepcji. ZA DOPŁATĄ. Rezydentka rainbow niezainteresowana tematem. Pokój po zmianie czysty, przestronny. Jako 'plusy' hotelu na pewno wymienię na prawdę ogromną dbałość o czystość oraz ilość/jakość obsługi. Na jedzenie nie można narzekać. Cała reszta to niestety mankamenty - -hucząca wszędzie klimatyzacja i nie chodzi tu o urządzenie kt. włączasz samemu, tylko o agregaty porozmieszczane tak, że budynek dosłownie huczy i buczy non stop, od rana wieczora hałas jak w jakiejś maszynowni, - ogrodu o którym mowa w katalogach - nie ma. jest tylko wewnętrzna część wypełniona krzakami, do której nie ma wstępu, -hałas - mimo pokoju na ostatnim piętrze, muzyka z baru/ basenu bardzo przeszkadza do godz. 1,2 nad ranem, -mimo że goście hotelu to w ok. 30% Polacy, brak jest komunikacji w języku PL. Bez problemu można dogadać się wszędzie po angielsku, natomiast jeżeli ktoś nie zna języka, to może mieć na miejscu problem, - w bezpośrednim sąsiedztwie działająca, dymiąca elektrownia, - plaża mała, kamienista, na boso praktycznie nie do przejścia, - troska o klienta ze strony rainbow zerowa. ogólnie stosunek jakość/cena. NIE POLECAM.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem