Opinie klientów o Bonita Luxury Hotel

4.8 /6
118 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Katarzyna, Kotowice 01.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Albania Golem

Witam jako firma rainbow uważam że świetnie sie sprawowali przewodnicy oraz residenci, wycieczki bardzo dobrze zorganizowane. Jedyny minus to tylko to że w tym hotelu codziennie było to samo do jedzenia.Ogolnie biuro podróży polecam.

5.0/6

Anna, Łódź 14.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Pobyt w hotelu Bonita Luxury

Wróciliśmy z grupą przyjaciół z tygodniowego urlopu w tym hotelu. Sam hotel czysty i zadbany, pokoje sprzątane codziennie, wymieniane ręczniki oraz pościel. Obsługa w barze w hotelu oraz na plaży bardzo miła i uprzejma. Sam basen wporządku natomiast bardzo śliska jego okolica, nie trudno o poślizgnięcie. Jedzenia sporo ale niestety typowo lokalne i monotonne, codziennie to samo, dla dzieci które są niejadkami to niestety problem. Przy śniadaniach często się zdarzało że brakowało jedzenia i trzeba było czekać. Mały wybór owoców. Wieczorki, które są organizowane przy obecności większej ilości ich rodaków na terenie hotelu niestety ale muzyka była nastawiona typowo na nich, trzeba było chodzić do DJ-a i prosić się aby puścił coś naszego...mało muzyki uniwersalnej dla każdego.....albo Polska albo Albańska. Ogólnie pobyt uważam za udany ale hotel jeszcze musi się dużo nauczyć i być bardziej nastawionym na mnóstwo Polaków którzy tam przebywają. To co mnie zraziło to również sama wycieczka organizowana przez Wasze biuro, mieliśmy mieć przygotowane lunchboxy na dzień wycieczki natomiast rano po zejściu po nie nic nie czekało, po kontakcie z Panią rezydent stwierdzono że n coś przygotują i dostaliśmy na cały dzień 1 małą bułkę i pomarańczę... bardzo słabo po powrót dopiero był po 20....a za posiłek na wycieczce płaciliśmy dodatkowo. Również sama wycieczka pozostawiała wiele do życzenia, mało opowiadania co gdzie się znajduje podczas samego rejsu, mało wskazówek co że sobą zabrać, buty do wody były koniecznie ale nie dostaliśny żadnej informacji i ciężko było skorzystać z kąpieli podczas odpoczynku.

5.0/6

Paweł, Mokrzyska 18.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Para 50- latkow

Hotel nowy, dobrze zorganizowany. Pobyt uznaliśmy za bardzo udany ze względu właśnie na hotel i morze. Opieka Rainbow doskonała. Ponieważ baseny były dostosowane do potrzeb dzieci to klientami hotelu w większości to rodziny z dziećmi.

5.0/6

Małgorzata, ŁÓDŹ 27.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Fajny hotel w rozbudowie

Niezły standard w dobrej cenie. Tylko że budowa/rozbudowa trwa. Jeśli komuś przeszkadza facet fugujący płyty przy basenie dwa metry od Twojego leżaka to warto zaczekać aż hotel rozbudują. Wodny raj dla dzieciaków, fajny basen z odchodzącymi z dna płytkami niestety. Nudne jedzenie, ciągle tylko muszelki, krewetki, kurczaki, wołowina, baranina, trafiają się kotlety wieprzowe. Makarony, dużo warzyw i owoców, ciasta, budynie, pizza i lody, kto by to zniósł... dobrze że jest regionalny Berek. Słabo, że tylko jeden bar z All i jedna wspólna toaleta dla hotelu i basenu. Paradować po lobby w mokrych gatkach - tutaj to normalka.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem