Opinie o Fllad Resort & SPA

5.2/6 (248 opinii)

5.2/6
248 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Jesienny urlop

    Pobyt w hotelu Flad w Golem oceniam dobrze.Położony w spokojnej części Golem,ok 10 km od Durres.Piaszczysta plaża,cieplutko,pyszne jedzonko w hotelu Pozostał jednak pewien niesmak,hotel nastawiony na francuskich turystów i to oni byli najważniejsi, mimo tego,iż połowa gości była z Polski,animacje były wyłącznie w języku francuskim,czuliśmy się trochę traktowani po macoszemu. Poza tym,ogólnie bardzo udany pobyt,czyściutko,przemiła obsługa w recepcji

    Halina, Jelenia Góra - 24.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Stanisław. Pobyt we wrześniu

    Sam pobyt w hotelu mógłbym zaliczyć do bardzo udanych gdyby nie jeden drobny ale jednak dokuczliwy incydent który nie powinien zaistnieć a mianowicie doszło do kradzieży maski do pływania. Została odłożona do wyschnięcia na stoliku na balkonie i zniknęła. Po zgłoszeniu do recepcji jak również prezydentowi Rainbow bez większego zainteresowania a już choćby o przeproszeniu ani słowa - przykre!

    Stanisław, Police - 13.10.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    0/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Wrzesień w Albanii

    Hotel w sumie ok. Jedzenie względnie dobre. Minus za mały, płytki basen, ale za to plus za strefę Spa z krytym basen i saunami. To był ratunek w deszczowe dni, bo pogodę mieliśmy średnią. Bar na plaży też nie powalał ofertą. Ale obsługa miła, było czysto, plaża fajna.

    Anna, Czermno - 08.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Rozczarowanie.

    W hotelu miałam okazję być trzy lata z rzędu i o ile poprzednie pobyty były naprawdę super,to w tym roku jesteśmy trochę rozczarowani.Chwilami wydawało się nam,że jesteśmy w innym hotelu.Na każdym kroku było widać niedociągnięcia.Jedzenie dobre,załoga pracowała cały czas,a mimo to brakowało często sztućców czy filiżanek Pół godziny przed końcem posiłków często nie było już prawie wyboru w jedzeniu.Mimo,że widać ciężką pracę obsługi to niestety coś nie działa.W barze na plaży chłopak obsługujący to porażka.Ewidentnie widać brak człowieka,który w poprzednich latach doglądał wszystkiego i o którym wiele osób pisało w samych superlatywach.Nie wiem dlaczego tego Pana już nie ma,ale jego brak rzutuje na opiniach o hotelu.Dobrze,że czystość w pokojach jest na niezmienionym poziomie,chociaż usterki typu brak klosza czy uchwytu od szafy nie są na bieżąco naprawiane.Najbardziej doskwierała nam jednak obecność turnusu z Francji.Juz przed kolacją animacje dla tych gości zdecydowanie były uciążliwe dla reszty .Stoliki na zewnątrz były w tym czasie zajęte przez klientów francuskiego biura i raczej nie było szansy ,by zjeść kolację w spokoju.Trochę to irytujące Sami Francuzi zachowywali się z lekka wyzywająco,ale to już kwestia wychowania.Pobyt oceniam ogólnie jako dobry,ale nie ukrywam,że jestem rozczarowana.Pozdrawiam przemiłe dziewczyny z obsługi,panów serwujących dania na stołówce i sympatyczne panie sprzątające,a także dziewczyny z recepcji.To dzięki nim chętnie tam wracałam z rodziną.Jeśli chodzi o rezydentów to napiszę tylko,że odpowiedni ludzie na tych stanowiskach.

    Barbara - 20.10.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem