Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowy dobra lokalizacja świetny menadzer 🙂co do czystości i obsługi myśle ze musza nad tym jeszcze popracować… jedzenie zróżnicowane każdy znajdzie coś dla siebie dzień włoski coś wspaniałego polecam dania w tym dniu warto spróbować wszystkiego kucharz stanął na wysokości zadania… animacje dla dzieci i dorosłych duży plus obsługa super zawsze sluza pomocą 🙂
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zostaliśmy zameldowani w tempie błyskawicznym.Na pokój też nie czekaliśmy długo.Z opaską all inclusive mogliśmy w międzyczasie korzystać ze wszystkiego.Hotel nowy,czysty,sześciopiętrowy,odosobniony od innych hoteli,ale to ma swoje plusy.Wifi działa w całym hotelu,ale na plaży już nie.Lobby przestronne.Jest pomieszczenie do przechowania bagaży.Walutę wymienialiśmy w recepcji.Na poziomie -1 basen i jacuzzi w ramach all inclusive.Sauny i masaże płatne po 5 euro za cały dzień.Do plaży bliziutko.Przy hotelu nieduży basen.Leżaki zajmowane wcześnie.Większość gości hotelowych to albańscy Kosowianie,ale o tym w minusach.Wg mnie ten hotel nie zasługuje na 5*.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Flad w Golem oceniam dobrze.Położony w spokojnej części Golem,ok 10 km od Durres.Piaszczysta plaża,cieplutko,pyszne jedzonko w hotelu Pozostał jednak pewien niesmak,hotel nastawiony na francuskich turystów i to oni byli najważniejsi, mimo tego,iż połowa gości była z Polski,animacje były wyłącznie w języku francuskim,czuliśmy się trochę traktowani po macoszemu. Poza tym,ogólnie bardzo udany pobyt,czyściutko,przemiła obsługa w recepcji
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam pobyt w hotelu mógłbym zaliczyć do bardzo udanych gdyby nie jeden drobny ale jednak dokuczliwy incydent który nie powinien zaistnieć a mianowicie doszło do kradzieży maski do pływania. Została odłożona do wyschnięcia na stoliku na balkonie i zniknęła. Po zgłoszeniu do recepcji jak również prezydentowi Rainbow bez większego zainteresowania a już choćby o przeproszeniu ani słowa - przykre!