Opinie klientów o Hotel Vlora International

3.9 /6
24 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
2.5
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Magdalena 26.09.2022

Nigdy więcej!

Spędziliśmy w hotelu 7 dni, nie jesteśmy bardzo wymagający ale takiego rozczarowania się nie spodziewałam. W dniu przyjazdu (około godz. 15) zastaliśmy pusty bar bez obsługi, na pytanie czy możemy zjeść obiad lub napić się kawy usłyszeliśmy, że barman ma przerwę i wróci za 2 godziny. Dodam, że wykupiliśmy formę wyżywienia all inclusive. Obiady i kolację były bardzo ubogie i codziennie takie same, posiłki trwały tylko godzinę, jeżeli chciało się cokolwiek zjeść trzeba było być punktualnie. Jednego wieczoru przyszliśmy o 19:30 na stole były tylko puste talerze, po zapytaniu kelnera gdzie jest jedzenie usłyszeliśmy " kolega zjadł, Ty dobrze wyglądasz nie musisz jeść".. Do dyspozycji gości miał być basen, był ale pusty. Zgłosiliśmy ten fakt rezydentce biura podróży, która zapewniła nas, że następnego dnia basen zostanie napełniony wodą. Niestety basen został napełniony wodą dopiero po 4 dniach... Ogólnie nie polecam !

2.0/6

Joanna z Wrocławia 25.06.2022

Hotel niezgodny z ofertą

Od pierwszego dnia naszego pobytu brakowało podstawowych produktów takich jak pieczywo, mleko, kawa, herbata, wędlina, ser, jajka , mięso, ziemniaki, piwo, raki itp. Przy śniadaniu trzeba było bić się o jajka. Przy obiedzie brakowało mięsa, frytek i ziemniaków. Kto był pierwszy to dostał, reszta sie patrzyła jak inni jedzą. Plaża z hotelowymi leżakami nie mieści się 500 metrów od Hotelu tylko ponad 1,5 km w jedną stronę na którą trzeba iść w skwarze przez wybetonowany skwer. Basen nie był czynny i nie można było z niego korzystać mimo wielu interwencji u rezydentki. W ofercie były wyznaczone godz. od 10-22. Od rezydenta otrzymałyśmy informację zmieniającą te godziny jak i informację o godzinach posiłków. Po przyjeździe do hotelu okazało się że na obiad i kolację mamy tylko godzinę. Więc oferta wyżywienia zmieniła się 3razy. Były 3 posiłki dziennie, które były niewystarczające bo wszystkiego brakowało. Między posiłkami nie podawano żadnych przekąsek. Z alkoholi było tylko piwo, wino oraz raki które było tylko w określonych godzinach innych niż w ofercie i w ograniczonej ilości (dopiero po godz.13 a nie jak w ofercie od 10). Brakowało napoi takich jak Cola, Sprite itp. Odmawiano podania kawy przed obiadem. Hotel nie posiada 5 barów tylko jeden, drugi jest w budowie na której był wieczny hałas. Jeśli chodzi o posiłki to przez 12 dni były one takie same. Czyli codziennie na obiad był kurczak i jeden rodzaj mięsa., czasem dano rybę ale to chyba z 2 razy podczas 12 dniowego pobytu. Nie było możliwości wyboru zup i była podawana taka sam rónież na dzień następny.. Hotel nie serwuje dań kuchni albańskiej. Jak chce się zjeść dobre dania z owoców morza trzeba pójść do restauracji na własną rękę. Pokój był ładny, duży ale niesprzątany przez tydzień. Raz wymieniono nam ręczniki. Po ostrych interwencjach każdego dnia u obsługi Hotelu oraz rezydentki sytuacja nieznacznie się poprawiła. Okolica ładna, plaże duże, piaszczyste a morze ciepłe i płytkie. Albania to piękny kraj ale tego hotelu nie polecam nikomu.

2.0/6

Krzysiek 03.01.2023

Nie polecam hotelu oraz biura

Trafiliśmy do hotelu na końcówkę sezonu. Woda w hotelu basenowym została wypompowana po dwóch dniach pobytu. Jedzenie było serwowane przez połowe pobytu do stolika, bez możliwości wyboru pomimo, że w ofercie miały być posiłki w formie bufetu. Jest to o tyle problem dla kogoś kto jest vegetarianinem, ponieważ serwowane posiłki były mięsne. Zdarzały się nieposprzątane pokoje lub brak świeżych ręczników. Reklamacja została złożona natomiast rekompensata w wysokości 75 zł jest śmieszna i nie pokryła nawet jednego posiłku zjedzonego na mieście, gdzie musiałem się stołować, ponieważ w opcji All inclusive nie dań bezmięsnych jak wcześniej wspomniałem. Podsumowując nie polecam hotelu, ponieważ oferta nie pokrywa się z rzeczywistością oraz nie polecam biura podróży ze względu na wysokość rekompensaty, która nic nie pokrywa

2.0/6

ROBERT, Ząbki 02.10.2022

Oferta nie zgodna ze stanem faktycznym.

Hotel czysty. Codziennie wymieniane ręczniki i sprzątany pokój. Jeśli chodzi o jedzenie i cały All inclusive to porażka. Śniadania - codziennie to samo czyli jajka smażone, pokrojone parówki gotowane i jeden rodzaj wędliny i sera. Obiad podawany do stołu, brak możliwości wyboru i brak możliwości dokładki. Kolacje również podawane do stołu. Brak przekąsek między posiłkami. Obiad i kolację obsługiwał jeden kelner co powodowało długi czas oczekiwania. (chłopak latał jak w ukropie). Basen nieczynny brak wody. Plaża nie 500m a 1500m od hotelu. Napoje - piwo , rakija, brandy, brak sprite, coli, toniku. Dobry hotel na noc lub dwie ale na dłużej raczej nie. O wszystkim informowaliśmy panią rezydent Karolinę ale to nic nie dało.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem