Opinie klientów o Mel Holidays

4.9 /6
130 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Teresa, Warszawa 20.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Hotel przy plaży z potencjałem

Hotel przy plaży, deptaku, fajny basen i widoki z okien. W katalogu wygląda fajnie, ale brak toalety ogólnodostępnej od strony basenu i morza. Trzeba biec dookoła budynku, albo obok cuchnących śmietników, albo przez recepcję. Przez pierwszy tydzień pobytu w hotelu Adria nie mieliśmy sensacji żołądkowych a w Mel Holifaj już lekkie/gwałtowne przeczyszczenie było i dziecko biegło z basenu dookoła przez recepcję przerażone, mamo a jak nie zdążę? Ręczniki kąpielowe niedoprane. Dziecko 150cm i 11lat na łóżku polowym. Stoły w restauracji malowane na olejno. Toaleta damska z połamaną futryną, przez co zacinasz się w środku. Plus za wybór jedzenia i pyszną pizzę. Minus za wielkość pokoju. Nad poduszką dziecka był kinkiet( syn od razu obiecał że będzie się starał, ale nie wie czy nie urwie przy wstawaniu), a pod kinkietem włącznik światła i gniazdko elektryczne. Czyli małe dziecko szukając włącznika światła, może włożyć paluszki do kontaktu. Po wstawieniu łóżka polowego nie było miejsca na otwarcie drzwi od jedynego miejsca na ubrania- szafy. No i na koniec było nam dość niefajnie, gdy o 4:50 rano otrzymaliśmy lunch box bez napojów. Jedyna możliwość zakupu wody to lotnisko i 9zł za 0,5l gdy zwróciłam uwagę animatorce na lotnisku że Mel Holiday nie dał nikomu wody i aby zwracali na to uwagę. Odpowiedziała obrażonym tonem, to nie mój hotel. Super wypuścić klientów bez kropli wody na śniadanie na 35 stopniowy upał i wielogodzinną podróż.Lunx box wydawał recepcjonista, wszystkie były tej samej wielkości. Nasza 3 nie dostała ani jednej butelki wody. Hotel żąda całej umowy z Rainbow, jako voucher do rejestracji. Po co im wszystkie dane o kwocie zapłaty o informacje wrażliwe które mogą się znaleźć w umowie ?

1.5/6

endriu 29.08.2022

negatywna

ten hotel nie zasluguje na cztery gwiazdki,co najwyzej max.slabe trzy,bylismy w nim w lipcu 2022 podstawa to menu monotonne, co dzien praktycznie to samo jakiws gulasze i spieczony niby drob ,lazienki bez szafek na sro dki czystosci,brak kabin przesto po kapieli lazienki zalanei nanoszone do pokoju,a suchy prowiant to juz bylo przegiecie skladal sie z cos na wzor kawaleczka kotleta kilka frytek oraz polasterek ogorka dostalismy to wszystko zimne bez smaku nadajace sie do kosza,rezydent pojawil sie dzien po przyjezdzie oraz w dniu wyjazdu

1.0/6

Adriana 21.07.2021

Nie polecam

Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Rainbow nie informuje klientów ze allinclusive jest bardziej light, a dobra kawa i normalny alkohol a nie paliwo rakietowe jest dostępne w barze za opłata. Zalecam nie brać allinclusive ! Brak animacji i ogólnie kiepska dbałość o klienta. Monotonne jedzenie. Za ta cenę oczekiwałam lepszej jakości .Bardzo żałuje mojego wyboru

1.0/6

Kateryna, Częstochowa 31.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

nie polecam

W ogóle nie polecamy tego hotelu! Po prostu okropne! Wszystko jest zagrzybione, pokoje są brudne, pokoje nie były ani razu sprzątane przez cały pobyt. Obsługa hotelu jest obrzydliwa, można powiedzieć, że jej po prostu nie było. Hotel absolutnie nie jest odpowiedni dla dzieci!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem