Opinie o Monte Carlo Vlora

Kategoria lokalna: 3

4.9/6
(144 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Nie polecam

    Jadwiga, Warszawa 28.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Wrzesień 2025 Hotel pięknie położony z cudownym widokiem na morze i nic poza tym. Z kabiny prysznicowej woda rozlewa się na całą łazienkę. Kratka pod prysznicem i wentylacyjna chyba nigdy nie czyszczona. Zapach w łazience nieprzyjemny. Kapiąca woda pod umywalką (zgłoszone, bez odzewu).Wyżywienie : śniadania przez tydzień to samo , obiadokolacje zimne, mimo że w podgrzewaczach (też zgłaszane do rezydentki p. Karoliny). Owoce: winogrono, raz arbuz . Bar serwuje tylko raki, ewentualnie kawę, jeśli ktoś akurat w nim jest. Basen owszem jest, pełen liści i brudnego piasku. Pokój sprzątany tylko raz ale z wymianą pościeli. Zejście na plaże po schodach (80 stopni) plus ponad sto metrów stromego podejścia. Wydzielone miejsce z leżakami na plaży wymagałoby zmiany pokrowców co jakiś czas, może po każdym turnusie. Obsługa bardziej zajęta sobą niż turystami. Nie przeczytałam wszystkich opinii zamieszczonych na stronie. Te złe opinie są zamieszczone na początku i to był mój błąd przy wyborze hotelu. Hotel z takimi minusami nie powinien znaleźć się w ofercie takiego biura jak Rainbow. Absolutnie NIE POLECAM. :

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zniesmaczeni pobytem

    Jolanta, Jedlnia-Letnisko 06.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jedynym plusem tego hotelu były w miarę czyste i wyremontowane pokoje. Wejście pod górkę o których inni pisali faktycznie uciążliwe. Plaża brudna i niezadbana, zmusiło nas to do wypożyczenia leżaków na plaży obok, która należała do innego hotelu i była zadbana. Śniadania MONOTONNE, codziennie to samo (jajka dadzone, jajecznica, parówki), herbata parzona w czajniku, a nie normalnie podawana w saszetkach do samodzielnego zaparzenia, o cytrynie można pomarzyć. Rezydentka Pani Karolina nastawiona tylko na sprzedawanie wycieczek, zktorych pewnie ma prowizje, zapomniała poinformować, że po powrocie z wycieczki fakultatywnej do Macedonii będzie na nas czekało zimne jedzenie, w postaci frytek i twardego mięsa. Według niej to tz. zimna płyta i nie interesowało ją, że każdy z uczestników tej wycieczki nic nie zjadł po powrocie, bo frytki na zimno to marny rarytas. Szkoda że Rainbow nie dopilnowało by hotel, który oferuje nie był nastawiony tylko na odwalenie roboty.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    ROBERT 25.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel fatalny Klima nie działa Jedzenie cały czas takie samo, nie smaczne Pokoje nie sprzątane Daleko od morza

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ten hotel to pomyłka

    Bogdan, Gdańsk 23.09.2024 | Termin pobytu: maj 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Dla ludzi o silnych nerwach fatalnie położony na wzgórzu beznadziejne jedzenie i nieuprzejmy personel nie znający języków obcych

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem