Opinie klientów o New Epidamn

4.2 /6
32 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
2.5
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Jolanta, Piekary Śląskie 22.09.2022

Albania

Hotel 5*a zasługuje na 4*max.Najwiekszym plusem jest położenie hotelu przy samej plaży I super basen z widokiem na morze I pięknymi zachodami słońca.Pokoj duży komfortowy tylko z pustą lodówka.Jedzenie bardzo dobre ale bez szału. Ogólnie hotel warty polecenia .

5.5/6

Krzysztof, --- 26.09.2022

Polecam ten wyjazd i hotel

Hotel jest ciekawy architektonicznie z zewnątrz, chociaż wnętrza są jakby niewykończone, bo szafa to był jedynie metalowy szkielet z dwoma niewielkimi szufladkami, a wieszaków na ubrania nie było. Jednak gdy poprosiłam na recepcji, to zaraz obsługa przyniosła kilka wieszaków. W pokoju odnosiło się wrażenie, ze nie zawieszono podsufitki i nie położono kafelków na podłodze. Można odnieść wrażenie, ze może taki „modernistyczny” wygląd był celem, ale tego nie wiemy. Jedzenie pyszne ze szczególnym uwzględnieniem pizzy oraz rożnego rodzaju serów. Wspaniale pomidory i papryka oraz różnorodne owoce. Najedliśmy się tez ryb. Byliśmy na wycieczce w Górach Przeklętych oraz w Macedonii i tu uwaga: trzeba koniecznie sprawdzic dokładnie, czy zabrało się wszystko z autokaru po wycieczce. My przeoczyliśmy cienka ciemna torebkę z obrazkiem z Macedonii i perłami ochrydzkimi. Było późno i ciemno wiec nie dostrzegliśmy jej na polce w autobusie wyjmując kilka toreb. Wysiadalismy prawie na końcu, gdy w autobusie były tylko pojedyncze osoby z ostatniego hotelu, wiec po godzinie od przyjazdu (po kolacji, gdy się zorientowaliśmy) zadzwoniliśmy do naszego przewodnika, który znał i chwalił kierowcę, żeby mu powiedzieć o naszej zapomnianej paczuszce i prosić o zwrot. Odzyskanie jej wydawało sie czymś oczywistym. Przewodnik obiecał się skontaktować z kierowca, ale po paru przypomnieniach, na trzeci dzień odpisał, ze nasza paczuszka się nie odnalazła. To było bardzo przykre.

5.5/6

Klaudia, --- 26.09.2022

Super wakacje

Jeśli chodzi o kwestie organizowane przez biuro podróży wszystko było zorganizowane bardzo dobrze i całość przebiegało bardzo płynnie bez żadnych problemów. Autobusy które przewoziły nas z miejsca na miejsce w standardzie europejskim z działającymi klimatyzacjami. Przewodnik przewożący nas na miejsce umilił nam czas podróży opowiadając o rzeczach które nam się przydadzą w Albanii. Co do hotelu, bardzo ładny hotel umeblowany w wysokim standardzie i urządzony w wyjątkowy sposób. Część hotelu rzeczywiście nie jest wykończone ale jest ona wyłączona z użytkowania (w niektórych pokojach zdarzało się że był przygotowany podłącz pod wodę i był zostawiony ale nie wpływało to na pobyt) Detale wykończeniowe zrobione po Albańsku czyli jest wiele niedociągnięć, nie wpływają one na pobyt (zauważyliśmy że Albańczycy nie mają tak dokładnego i estetycznego wykończenia do jakiego jesteśmy przyzwyczajeni, mają jeszcze trochę do nadgonienia). Jedzenie bardzo dobre dużo różnego rodzaju mięs, sałatek, deserów, owoców, przetworów, dodatków, warzyw. Pojawiały się również zupy, makarony, owoce morza oraz świeżo wypiekana bardzo dobra pizza. Obiady są zazwyczaj zimne ale jest to związane z tym że Albańczycy jedzą obiady na zimno. W barze dostępne w all inclusive alkohole były dobre (wódka, rakija, brendy, gin, piwo, wino białe i czerwone), jedyne nieodpowiadały nam napoje i soki które były dostępne, ale zauważyliśmy że dla gości spoza hotelu były również podawane, nie był to koncentrat rozmieszany z wodą tylko normalne napoje które wlewali z oryginalnych butelek (były to rzeczy typu hopcola czy dawny napój plum z biedronki) radziliśmy sobie z tym w taki sposób że braliśmy z baru alkohol z lodem i cytryną i dolewaliśmy sprita/cole którą kupiliśmy sobie sami w sklepie. Tego typu napoje pojawiają się w każdym hotelu (rozmawialiśmy z osobami zameldowanymi w innych hotelach). Bardzo fajna piaszczysta plaża łagodnie pogłębiająca się głębokość, plaża czysta (obsługa ją sprzątała) dużo leżaków (połowa września) bez problemu można było znaleźć miejsce, ręczniki darmowe z hotelu, a pogoda i temp. też świetna, 25-30 stopni bezchmurne niebo. Jeśli chodzi o infrastrukturę dla dzieci to jest tylko jeden płytszy basen. Trzeba też liczyć się z tym że Albańczycy to naród niesamowicie głośny/hałaśliwy (uwielbiają głośno rozmawiać, słuchać muzyki, oglądać TV) więc jeśli w restauracji obok odbywają się urodziny/impreza to muzyka jest tak niesamowicie głośna że nawet będą w zamkniętym hotelowym pokoju można ogłuchnąć(nam zdarzyło się to w jedną noc). W hotelu odbywają się wieczorki z muzyką live, są głośne ale jest to rozsądna głośność. Obsługa bardzo pomocna i miła, jeśli chcemy lunch box to należy się kilkukrotnie upomnieć, chętnie przygotują i wydadzą ale notorycznie zapominają. Albania to kraj z olbrzymim potencjałem i pięknymi krajobrazami oraz ciekawą historią mają jeszcze trochę do nadgonienia ale jest to bardzo pozytywny i serdeczny naród.

5.0/6

Barbara, Kielce 29.07.2022

Rewelacyjne położenie hotelu

Hotel w świetnej lokalizacji, położony tuż przy prywatnej plaży, bardzo czystej. Na plaży leżaki i parasole w cenie pobytu, zawsze znaleźliśmy miejsce, o której godzinie byśmy nie poszli na plażę. Z recepcji można pobrać bezpłatnie ręczniki, które służą tylko do plażowania. Mieliśmy pokój z widokiem na morze, ze słonecznym balkonem - rewelacja! Pokoje duże, czyste, codziennie sprzątane (myte przybory w łazience, myta podłoga również w pokoju, zmieniane ręczniki). Jednak w łazience brak jakichkolwiek półek, szafek na kosmetyki - musiały stać na brodziku i umywalce, ewentualnie na podłodze. Minusem też były drzwi do pokoju, które otwierały się bardzo ciężko. Nie działał też samodomykacz, więc każdorazowo wychodząc z pokoju trzeba było poczekać, aż się powoli zamkną i domknąć ręcznie, bo inaczej można było wejść do pokoju bez karty. Korytarze przestronne, ale jeszcze nie wykończone, na schodach beton. Barierki klatki schodowej i balustrady balkonów są szklane i tak wykonane, że małe dzieci mogłyby zaklinować nogę. Jedzenie super - przepyszne pizze, zróżnicowane makarony, mięsa, czasami ryby, dużo warzyw i owoców. Niestety jedzenie podawane chłodne, natomiast przy tej temperaturze powietrza mi to nie przeszkadzało. Jednak wędliny wyglądające tak kiepsko, że nawet ich nie spróbowałam. Były również ciasta, torty, ale mocno przelukrowane, więc ciężko było je zjeść. Kilkukrotnie na stołówce brakowało czystych filiżanek, więc kawę i herbatę robiliśmy w plastikowych kubeczkach lub szklankach do brendy. Talerze były zawsze, ale niestety nie zawsze czyste. Sztućce trzeba było podkradać z innych stolików, gdyż też często ich brakowało. Natomiast na duży plus jest obsługa, która się stara jak może, żeby sprostać naszym oczekiwaniom. Kelnerzy zawsze w dobrych humorach polewali nam napitki w barze all inclusive. Od godziny 10. przy basenie włączana głośna muzyka, nadająca wakacjom imprezowego klimatu. Codziennie wieczorem na tarasie przy barze była muzyka na żywo tzn. jeden instrument i osoba śpiewająca, co przyciągało jeszcze więcej osób z zewnątrz na ogólnodostępny taras. Na minus niska jakość mycia, a raczej tylko opłukiwania szklanek w barze zewnętrznym i podawania jej kolejnemu klientowi. Przez cały pobyt były wykańczane 3 ostatnie piętra budynku, więc codziennie były wnoszone meble, lustra i wyposażenie pokoi po tej samej klatce schodowej, po której się poruszali mieszkańcy. Niegotowe było również spa, o czym poinformowała nas Pani z biura Rainbow zaledwie tydzień przez wyjazdem proponując śmieszną zniżkę za wczasy. O braku gotowości spa hotel na pewno wiedział już od dawna, gdyż na jesień tego roku są proponowane wycieczki do tego hotelu już bez spa. Pytanie czy wiedziało o tym biuro, a jeśli nie to dlaczego, bo rezydenci bywali w tym hotelu i musieli widzieć zastawione wejście do spa, mogli też podpytać na recepcji.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem