Opinie klientów o New Epidamn

4.2 /6
32 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
2.5
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Monika 06.09.2022

Udane wakacje

Hotel w pierwszej linii brzegowej przy szerokiej, piaszczystej plaży. Pokoje dość przestronne, staranie sprzątane. Jedzenie bardzo dobre i różnorodne - codzienne serwowane inne owoce morza (m.in. krewetki, kraby, małże), smaczna pizza wykonywana „na żywo”. Miła obsługa hotelu mówiąca po angielsku. Minusy? Niechlujne wykończenie wnętrz hotelowych. Jednak piękny widok z hotelowej restauracji na morze potrafił zrekompensować te mankamenty.l ;-).

4.5/6

Jacek, Sosnowiec 23.07.2022

Miało być tak SUPER a jednak ........ warto.

Potwierdzam wcześniej wystawione negatywne oceny ale z kazdym dniem naszego pobytu było coraz lepiej. Rozumie rozgoryczenie niektórych osób. Już dawno nie miałem tak mieszanych uczuć będąc na wakacjach. Z jednej strony hotel faktycznie ma ciekawy koncept, ale to wciąż koncept, nie realizacja. Ktoś miał piękny pomysł i wizję na luksusowy hotel z wyższej półki. Na pewno w tym roku a może nawet w przyszłym 2023 NIE będzie w tym hotelu opcji SPA, groty solnej, siłowni, restauracji a"la cart, jacuzzi w pokojach czy wanien z hydromasażem. Nasz pobyt to 15 dni - od 27 czerwca. Rezerwacja we wrześniu 2021 ale ostatni raz dałem się nabrać na wizualizację hotelu a nie stan faktyczny. Dlatego też mam trochę inne spojrzenie na to wszystko biorąc pod uwagę co się dzieje w Polsce i na świecie. Jedzenie, chociaż przepyszne śniadania, obiady , kolacje ale to NIE jest pełne all inclusive. Obsługa stara się być miła (młody personel), ale niektórzy pracują jakby za karę - brak zainteresowania gośćmi hotelowymi natomiast lokalsami owszem . Raczej po angielsku się tu nie dogadasz, chyba że znasz angielski pokazywany. Pan w recepcji jest tak gburowaty, że chyba powinien przejść specjalne szkolenie. Za to pracownicy baru nadrabiają. Polecam wycieczkę na 8,9 piętro i -1, -2 - totalna budowa udostępniona dla zwiedzania. Tak, kiedyś ten hotel będzie wart 5 gwiazdek. Dziś to zaledwie naciągane 3 gwiazdki. Za to widok z restauracji i pokoi od strony morza - obłędny, szczególnie wieczorem. Jeżeli decydujecie się na pokoje to tylko od strony morza inna opcje raczej nie wchodzi w grę - szkoda nerwów. UWAGA!!Hotel jest położony w miejscowości Golem czyli 15 km od centrum Durres. Jest to turystyczna dzielnica tego miasta co na początku nas trochę wkurzało ale potem doszliśmy do wniosku, że jest to zaleta. W golem jest wszysto - sklepy, kawiarnie, kantory etc.

4.5/6

Wesołowska 12.08.2022

wakacje marzeń

Hotel z klimatem, bardzo nowoczesny, nietypowy architektonicznie, jedzenie przepyszne, jesteśmy zachwyceni choć dużo podróżujemy i mamy skalę porównawczą, dzięki temu hotelowi mam najlepsze zdanie o Albanii i każdemu mogę ją polecić

4.0/6

Krzysztof, Chojnice 30.08.2022

Remontowany, ale robi wrażenie

To, że hotel nie jest wykończony nie wpływa na jakość odpoczynku. Ale jakość obsługi (oprócz sprzątaczek) już znacząco. Kelnerzy pracują jakby pracowali sami dla siebie. Jak się nie chce uzupełnić serwetek czy czystych sztućców, trzeba biegać samemu, bo nikt braków nie zauważa. Jak coś się wysypie na podłogę to posprzątają na koniec posiłku. Łyżeczki (małe) to jakby towar deficytowy, krąży ich parę sztuk. Nie ma czym zamieszać kawy, herbaty. Też nie ma przypraw. Kelnerzy wydający napoje trzymają je w ukryciu (pod ladą, bez opisu) i dopiero zaciągając informacji od innych można także podejść i poprosić. A napoje podają z taką miną jakby ponosili osobistą stratę. W ogóle to dla nich są dwie kategorie gości, Ci z paskami gorsi bo nie płacą i ci bez pasków lepsi, bo płacą Plaża czysta, leżaki, ręczniki w cenie. Dużo palaczy. I sprzedawców przeróżnych asortymentów: okularów, sukienek, owoców, wszystkiego, także żebrzący. Pojawiający się nagle. Nie są zbyt nachalni.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem