Opinie klientów o Marhaba Beach

5.1 /6
18 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Andrzej, Świdnik 16.07.2022

Tunezyjskie gwiazki hotelowe :(

Wyjazd w ogólnym rozrachunku przyjemny, ponieważ nie tylko sam hotel składa się na ocenę. Gdyby tak było wyglądałoby to kiepsko - choć to subiektywna ocena każdego człowieka. Ja i moja rodzina jesteśmy jednak przyzwyczajeni do trochę wyższego standardu i czystości. Hotel lata świetności ma już dawno, dawno za sobą. Na zdjęciach (nawet naszych) na zewnątrz wygląda to całkiem przyjemnie, roślinność w miarę zadbana, co sprawia dobre wrażenie. Jednak sam budynek z zewnątrz i wewnątrz wymaga generalnego remontu, w szczególności korytarze hotelowe, gdzie leży stara, brudna i zapyziała wykładzina, łazienki w pokojach też do poprawy. Z higieną też trochę na bakier, kilkukrotnie zdarzyły się niedomyte filiżanki ( ze szminką) co wg mnie kiepsko świadczy o kuchni i obsłudze. Jedzie smaczne i dobry wybór, jednak po raz kolejny pojawia się temat higieny - gofrownice, frytkownice, blaty do smażenia jaj i naleśników chyba są czyszczone raz na rok lub wcale - trochę czarne, a są to potrawy przygotowywane przy gościu. Największy minus dla pana kierownika restauracji. Dał ciała po całości. W ramach wyżywienia jest raz na tydzień możliwość skorzystania z kolacji "A la carte" podawanej na plaży. Trzeba się na taką kolację u pana kierownika zapisać i wybrać menu. Tak też uczyniliśmy. Niestety w dniu kolacji, gdzie dodam wymagany jest dress code, przybyliśmy na wskazaną godzinę, było już kilku gości, a tu zonk. Obsługa nie może nas znaleźć na liście gości. Zamieszanie trwało 10-15 min., obsługa totalnie nie poradziła sobie z sytuacją, zaczęło się szukanie kserówek rezerwacji, żenada. My tak po prostu staliśmy sobie, a w tym czasie inni goście zasiadali do stołów. Zero profesjonalizmu, w normalnej sytuacji powinni zaprosić nas do obojętne którego stołu i wyjaśniać temat. Tak się jednak stało, gdy już podziękowaliśmy za profesjonalizm i odwróciliśmy się do wyjścia, nagle pojawił się dokument z rezerwacją. Niestety żadnego przepraszam ze strony kierownika- PORAŻKA, jedynie kelner nadrabiał obsługą. Basen na terenie hotelu ok, choć praktycznie nie korzystaliśmy z niego, ponieważ mieliśmy plażę, która jest chyba najmocniejszą stroną obiektu. Jedna uwaga dotycząca zarówno basenu jak i plaży, to za mała ilość leżaków w stosunku do gości. Jeśli się przychodziło na godz. 10:00-11:00 był już problem z wolnym miejscem. Oczywiście wychodziła słoma z butów wszystkich gości bez względu na narodowość - Polacy, Brytyjczycy, Włosi, Francuzi, Tunezyjczycy wszyscy dosłownie stosowali zasadę porannego rzucania ręczników na leżaki. Lekko irytujące ponieważ często można było zauważyć nieużytkowane godzinami leżaki. Niby to nie wina hotelu tylko gości, ale obsługa powinna nad tym panować wg mnie, a przede wszystkim hotel powinien zapewnić większą ilość leżaków.

3.0/6

STANISLAW, Kraków 28.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Delikatne rozczarowanie

Czteroosobowa rodzina. Hotel w rzeczywistości dużo odbiegał od zdjęć w folderze jak i zamieszczonych w internecie przez organizatora. Niestety na niekorzyść. Bardzo mała powierzchnia hotelu zarówno we wnętrz jak i na zewnątrz tj okolice basenu, plazy itp. Natomiast dużym plusem było jedzenie tzn niezliczona ilość owoców świeżych jak i deserów. Mięso w różnych postaciach i oczywiście kuchnia tunezyjska przepyszna
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem