Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najczęściej zanieczyszczona torebkami plastykowymi , szczególnie w w wietrzną pogodę, leżaki i sprzęt plażowy brudne i nie czyszczone na bieżąco
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel powinien przejść remout i raczej bym mu dał z 3,5 kwiazdki niż te 5 co ma. Reszte pobytu wraz z jedzeniem oceniam na 4,plusem był bliski dostęp do plaży.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy na wakacjach w maju i niestety pogoda była mocno rozczarowująca, 25 stopni to był rarytas i dwa dni pełnego słońca to troszkę mało. Co do samych wakacji były bardzo przyjemne i relaksujące. Hotel mocno zużyty plusem na pewno niedługa droga od i do lotniska. Samego regionu nie mogę ocenić bo nie byliśmy na żadnej wycieczce ze względu na chęć łapania każdego promienia słońca. Obsługa bardzo uprzejma i pomocna, sam hotel nie powalił mnie na kolana, porównując go z ostatnim Iberostarem to mogę śmiało powiedzieć że jestem rozczarowana - z tego względu wybrałam ponownie tą sieć bo wydawało mi się że będzie tak samo wow jak poprzedni. Jedzenie w porządku, jakościowo OK zdecydowanie brak dobrej kawy!! Różnorodność zadowalająca. Nie wiem skąd tak pozytywne opinie połączone z zachwytami które czytałam o hotelu bo dla mnie nie było tam nic wyjątkowego, raczej mocno przeciętny obiekt na każdą kieszeń, plus za wymieszane towarzystwo gości - Anglicy Szkoci Francuzi i Niemcy no i oczywiście Polacy... Rozrywka na bardzo niskim poziomie, być może ze względu na początek 'sezonu' natomiast nie było szału. Nudna i odbywała się w sali konferencyjnej (pewnie ze względu na zimne wieczory). To było taki na pół gwizdka. Pokój przestronny i wystarczający 2+1. Łóżko małżeńskie ogromne i wygodne (chyba extra king size). Niestety mieliśmy pokój na końcu hotelu więc łatwo było się zgubić w ilości korytarzy i pójście do pokoju to była prawdziwa wyprawa. Sam obiekt mocno przekłamany na zdjęciach baseny wyglądają dużo korzystniej i przestrzenniej, jednak sam obiekt wydawał mi się przytłaczający. Plaża piaszczysta ale mnóstwo traw i śmieci, choć plusem że można pospacerować. Woda fajna, tyle że znowu mnóstwo w niej śmieci i traw co nie do końca jest przyjemne podczas kąpieli ale to też w zależności od dnia. Reasumując można odpocząć i się zrelaksować ale to nie jest standard którego szukałam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Długo zastanawiałam się, czy wyrazić swoją opinię czy może jednak zachować dla siebie, ale skoro już otrzymałam maila od Rainbow z taką prośbą, to w sumie jeśli chcą - to proszę. To był mój pierwszy i myślę, że ostatni wyjazd z tym biurem. Zachęcona opinią koleżanki, która korzystała już z Rainbow, postanowiłam , że dam temu biuru szansę (do tej pory korzystałam z takich biur jak Itaka, Coral Travel czy Grecos i nigdy mnie nie zawiedli). Znalazłam bardzo fajną ofertę, która odpowiadała mi właściwie w 99% iiiii tu niesodzianka................., nie był to opisywany hotel. Został nam z niewiadomego powodu zmieniony choć był w ofercie gdy podpisywałam umowę na wyjazd. Chociaż sieć pozostała ta sama (IBEROSTAR) i ilość gwaizdek również (5*), to jednak różnica była zauważalna. Wybrany przez nas hotel to był IBEROSTAR Kantaoui Bay. Znajdował się on w bardzo bliskim sąsiedztwie tego, na który została dokonana nam zamiana, więc nie omieszkaliśmy będąc na miejscu przejść się i na własne oczy porównać oba hotele. Powiem w skrócie - różnica jednej gwiazdki - oczywiście na korzyść hotelu, który został nam odebrany. Oczywiście nie mamy jakichś większych uwag co do hotelu, w którym przebywaliśmy, a już na pewno nie do jej obsługi. Bardzo przemili począwszy od recepcji, przez restaurację, bary czy animatorów. Pokoje wymagające odświeżenia. Jedzenie na duuuuuuuży plus. Ale to nie jedyna zmiana. która nas spotkała ze strony biura Rainbow. To, że czasem zmianie ulegają godziny wylotów, to nie jest może już aż takie zaskakujące (choć zdarzyło mi się to może ze dwa razy na kilkanaście podróży), ale biuro Rainbow postawiło nas przed wyborem zmiany: albo terminu albo miejsca wylotu. Planując wakacje i urlop w pracy dokładnie wybieram termin, który jest dla mnie optymalny. Również miejsce wylotu ma dla mnie znaczenie (preferuję najbliższe miejsca zamieszkania - w tym przypadku jest to Gdańsk). Miałam do wyboru zamianę albo w tym samym terminie ale z Warszawy, albo pozostać przy Gdańsku ale zmiana terminu na 4 dni wcześniej (co w przypadku mojej pracy było dość problemowe). Tak więc pierwszy wyjazd z Rainbow i od razu kumulacja zmian. Być może wielu z Was, którzy będą to czytać, uzna że są to mało istotne rzeczy, dla mnie niestety nie. Wybierając hotel z posiadanych w swojej ofercie uznaję, że dane biuro nie zrobi mnie w jajo i sprzedaje to, co w 100% posiada. Reasumując - hotel, do którego ostatecznie trafiliśmy spełnił nasze oczekiwania powiedzmy w ok 80% i ogólnie wróciliśmy zadowoleni z wypoczynku, ale więcej nie zdecydujemy się na skorzystanie z usług biura RAINBOW, gdyż nie chcemy po raz kolejny żyć do ostatniej chwili przed wyjazdem zastanawiając się czy to czego chcieliśmy i na co tak bardzo czekaliśmy spełni się tak jak to sobie zaplanowaliśmy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel stary, częściowo odnowiony, czysty, infrastruktura dobra i zadbana, personel raczej unikający pracy, brak serwisu plażowego kelnerskiego, ręczniki plażowe stare, poszarpane, leżaków brakuje przy większym obłożeniu hotelu (weekendy - hotel zajmowany przez Tunezyjczyków lokalnych); restauracja główna: brakuje naczyń, sztućców, stoliki częstokroć nie nakryte, długi czas oczekiwania na nakrycie, obsługa kelnerska słaba, potrawy świeże, lecz nieurozmaicone, śniadania raczej kontynentalne plus jajecznica w proszku, bardzo dobre wypieki, ciasta, świeże owoce, ale z niewielkim wyborem, restauracja lunchowa: podobnie, restauracje tematyczne: tunezyjska- smaczna, ładnie podawane potrawy, genialna obsługa kelnerska (Pan), włoska: doskonałe potrawy, ponownie świetna obsługa kelnerska (Pan); sprzątanie pokoi słabe, często brak ręczników świeżych kąpielowych (wyłącznie małe ręczniki), pokoje wysłużone, sejfy stare, nie działające, otwieranie drzwi balkonowych (parter niski) albo nie działające w ogóle albo nie zamykające się, wygodne, dobrej jakości materace, brak uzupełniania lodówki choćby o wodę mineralną; atrakcje w ciągu dnia i na dobrym poziomie, rezydentka Rainbow nie mająca pojęcia o tym hotelu: przed wycieczką zapewniała, że śniadanie zaczyna się w restauracji hotelowej głównej o 5.30, podczas gdy do 6.00 nie było możliwości konsumpcji, a wyjazd o 6.10. Dobra organizacja wycieczki SAHARA, świetny przewodnik.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym roku w czerwcu. Hotel jest piękny i duży. Mieliśmy problem z klimatyzacją , była zgłaszana 5 razy i za każdym razem fachowiec twierdził że jest ok , ale po prostu nie działała. Dopiero dzień przed wyjazdem zaczęła działać po ostatniej wizycie fachowca. Animatorzy są fantastyczni. Zabawiają , zagadują , mają mnóstwo dodatkowych zajęć. Skorzystaliśmy z łucznictwa i aerobiku. Nie narzucają się z prośbą o napiwki. Byliśmy także na wycieczce na Saharze. Tu już było gorzej. Autobus nam się zepsuł z klimatyzacją i przez prawie 2 godz. Jechaliśmy z otwartymi drzwiami , co powodowało wrażenie wpadania ognia do autobusu w pierwszych rzędach od drzwi. Później został nam zamieniony , ale na mniejszy. Zabrakło 2 miejsc , co okazało się problemem . Przewodnik namawiał co postuj kolejne osoby do wymiany autokaru , co uważaliśmy za kiepskie posunięcie. Najgorszy był jednak hotel w którym nocowaliśmy w trakcie tej 2 dniówek wycieczki. Jechaliśmy "od tyłu" więc mieliśmy 3 gwiazdkowy hotel , ale ręczniki były brudne , do wanny nie dało się wejść taki syf. Na balkon nie było sensu wychodzić bo był wywietrznik od klimy i jeszcze większy upał a widok zerowy bo na ulicę.Najlepszy był basen chodź też słabo wyglądał i nie należał do czystych. Niestety za napoje trzeba płacić , i nie można było spokojnie zjeść bo już kelner stał po zapłatę. Wyjazd polecam dlla osób które chcą odpocząć głównie w hotelu. Bo poza nie ma żadnych atrakcji , a kiedy już się wyjdzie na mięso nie można spokojnie przejść bez zaczepienia i zachęcenia do wejścia akurat do tego sklepu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od minusów. Hotel wymaga remontu . Pokój który mieliśmy to lata 60 .Plaża zaśmiecona ,brak koszy na śmieci . W morzu pływają śmieci , worki foliowe, papier itp. , konie z pobliskiej stadniny załatwiają swoje potrzeby na plaży a turysta póżniej na nim leży. Plusy . Obsługa hotelowa super z wyjątkiem jednego pana z recepcji który załatwi niby lepszy pokój za dodatkową opłatą <kasę wziął a pokój został ten sam> .Jedzenie bardzo dobre ,animacje też spoko. Ogólnie. Wyremontować hotel, dbać o czystość ,szkolenia dla recepcji.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wymaga remontu. Dwukrotnie zmienialiśmy pokój w ciągu tygodniowego pobytu. Urwany uchwyt na mydło, wyrwana suszarka do włosów, woda cieknąca z sufitu w łazience i przedpokoju. Obsługa starająca się oddalić wszelkie reklamacje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ocena ogólna dobra Kelnerzy przy basenach jak i w holu hotelu nastawieni tylko na napiwki . Pierwszy napój czy drinka przyniosą z uśmiechem , niestety jak nie dostaną napiwku omijają stolik czy leżak z daleka