Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy z żoną na początku sierpnia.To była druga wizyta w Tunezji. Hotel typu 'moloch'...1300 miejsc ( wszystkie albo zajęte, albo zarezerwowane). Większość gości to francuscy Tunezyjczycy ( z rodzinami) i Rosjanie. Trochę Niemców, Francuzów ...mało Polaków. 5 gwiazdek to lekka przesada. Pokoje duże, ładne. My mieliśmy typu sea-view. Codziennie sprzątane z wymianą ręczników. Lokalne napoje alkoholowe (oprócz piwa)raczej dla niewymagającego klienta. Plaża duża , czysta z ładnym piaskiem . Leżaki darmowe ale ręczniki za kaucją (50 dinarów). Problem z wymianą będą mieli turyści,których wylot będzie w nad ranem. Kantory na lotnisku o tej porze nieczynne, a wywieźć nie wolno. Obsług miła,ale wszyscy czekają na napiwki...od Polaków.Inni chyba nie dają. Podobno Tunezyjczycy płacą za pobyt 5x więcej od nas! Jedzenie smaczne ale dla mnie trochę mało urozmaicone.Dużo potraw lokalnych ,ale każdy znajdzie coś dla siebie. Pyszne ciasteczka i torty. Do posiłków serwują tutejsze wino (białe i czerwone)...lekkie. Trzy baseny, każdy z odsolona wodą. Niestety ze względu na dzieci woda miała temperaturę 29 stopni...zero ochłody.Jedynie rano, póki się nie ogrzała. Leżaki wokół basenu ( te lepsze) należy zajmować przed śniadaniem. Dużo atrakcji w hotelu i poza nim. Ogólnie pobyt udany jeżeli komuś nie przeszkadzają powyższe utrudnienia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ewidentnie wymaga modernizacji. Jedzenie ok. Animatorzy ok. Rainbow ewidentnie przekłamuje że jest to 5 gwiazdek maksymalnie 4
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek brak czystości w pokoju sprzątane nie tak jak powinno to być .Brak klimatyzacji w korytarzach jak i w części recepcji ,duchota w windach. Nachalni animatorzy drinki pozostawiają dużo do życzenia .Jedzenie powtarzalne , pozostaje dużo do zrobienia ,co zasługuje na pochwałę obsługa recepcji.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel kompletnie nie spełnia . wymogów 5cio gwiaztkowego Z sieci Iberostat została tylko nazwa, reszta jest własnością Tunezyjskiej spółki i to widać. Plaża mała i brudna pełno petów końskiego łajna, leżaki i materace stare brudne i podarte. W hotelu w częściach ogólnych ciągle wyłączona klima. Resteuracja jedna czynna, ogromną brak obrusów i obsługi na poziomie, wygląda idziała jak wielki bar samoobsługowych, po piętnastu minutach od otwarcia brak potraw i kolejki po wszystko. Nic się nie zgadza z opisem w ofercie. Odradzam wszystkim w wieku 60+.Hotel nie warty nawet połowe ceny którą zapłaciliśmy. Jest to ulubiony hotel dla Tunezyjskiej wielodzietnych, wielopokoleniowych rodzin. Prawie 80 procent gości. Mamy porównanie ponieważ jest to nasz czwarty pobyt w Tunezji.