Opinie klientów o IBEROSTAR Selection Kantaoui Bay

5.7 /6
71 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.6
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Krzysztof, Elblag 25.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Nie chciano goście

Ogólna ocena hotelu to 5 pkt. Hotel bardzo ładnie położony. Czysta plaża , lagodne zejscie do morza. Baseny czyste. Animacje niestety słabe. W ofercie była dyskoteka niestety jej nie było. Jedzenie bardzo bogate i smaczne. Hotel byłby godny polecenia gdyby nie mocni goście w pokoju - 4 centymetrów karaluchy i wszystko się popsuło Hotel takiej renomy nie powinien mieć tego typu rybactwa w pokojach

5.0/6

Józef, Puck 30.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Ocena pobytu

Hotel bardzo ładny. Obsługa miła i uprzejma zawsze uśmiechnięta. Duży wybór posiłków jak i owoców. Plaża zaraz przy hotel. Dużo atrakcji dla każdego przy basenie jak i wieczorami na patio. Można również posiedzieć w przytulnym lobby.

4.5/6

Joanna, --- 29.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Iberostar Kantaoui Bay

Hotel przyjemny i czysty jak na tutejsze warunki. Obsługa bardzo miła i pomocna jednak nieraz zapominają co mieli zrobić:). Jest problem z wentylacją w hotelu w czasie i po posiłkach wszędzie jest nieprzyjemny zapach który długo się utrzymuje. Łazienki w pokojach też nie mają wentylacji więc jest bardzo duszno i nie ma jak wywietrzyć. Na 1 piętrze słychać wszystkie hałasy z kuchni więc odradzam lepiej być na wyższych piętrach. Jedzenie smaczne, duży wybór każdy znajdzie coś dla siebie. Sprzątanie w pokojach po łebkach bardziej skupiają się na układaniu prześcieradeł w kwiaty i zwierzątka niż na sprzątaniu. Ładna plaża nie ma walki o leżaki jest beach bar i przekąski oraz lunch. Basen 1 ze słoną wodą przy plaży bardzo przyjemny ale leżaki zajęte non stop, drugi basen ze słodką wodą też leżaków brak. Ogólnie pobyt oceniam dobrze z plusem.

4.5/6

Marta, Domasław 16.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Czerwiec Iberostar Kantaoui Bay

Hotel robi bardzo pozytywne wrażenie wizualne, lobby piękne, teren wokół hotelu zagospodarowany w egzotyczny sposób, natomiast pokoje, zwłaszcza łazienki wymagają odświeżenia jak na hotel 5 gwiazdkowy. wanna brudna, wysłużona, zamek w drzwiach się ciągle zacinał. Natomiast duży minus za podejście do klienta przez pracownika recepcji. O godzinie wylotu dowiedzieliśmy się ok 2 tyg przed wyjazdem. Okazało się, że lot mamy o 24.30, więc w hotelu byliśmy już ok 4 rano, a doba hotelowa zaczynała się o 15.00. Niestety Rainbow nie załatwia wcześniejszego check in i stawia klientów w niedogodnej sytuacji oczekiwania na pokój przez wiele godzin. Przerabialiśmy tą samą sytuację w Albanii, więc na własną rękę skontaktowałam się z hotelem w celu załatwienia wcześniejszego zameldowania. Po długim czasie oczekiwania na odpowiedź i wielokrotnych przypomnieniach o mojej prośbie uzyskałam informację od kierownika recepcji, że jak będzie wolny pokój to dostaniemy go wcześniej bez dopłaty. Na miejscu okazało się co innego, recepcjonista kazał nam o 4 rano iśc sobie gdzieś i czekać na zmianę na recepcji, bo on nie może nic zrobić pomimo, że przestawiłam mu wydrukowaną odpowiedź od kierownika recepcji. Dopiero jak zaproponowałam, że zapłacę za pokój okazało się, że mają wolne pokoje i oczywiście po opłaceniu kwoty 300 euro (!) [całe wakacje kosztowały nas 4 tys] dostaniemy pokój. Jest to skandal jak na hotel 5 gwiazdkowy i wcześniejsze deklaracje kierownika recepcji, a po drugie kompletną olewkę ze strony Rainbow. Kolejna rzecz to wymiana dinarów. Można było to zrobić w hotelu, rezydentka poinformowała nas, że jak będziemy mieć wydane przez recepcję zaświadczenie o wymianie to spokojnie zrobimy wymianę z powrotem. Niestety hotel wymienia walutę tylko w jedną stronę. Na lotnisku okazało się, że ta "karteczka" hotelowa jest niewystarczająca do wymiany waluty, bo powinniśmy mieć oficjalne zaświadczenie z autoryzowanego kantoru i możemy sobie tą karteczkę schować... a dinary możemy wymienić na poziomie -1. Jak się Państwo spodziewacie na poziomie -1 kantoru nie było, a chęć wydania dinarów na zakupy również jest niemożliwa, bo chcą euro, a dinarami można zapłacić, ale tylko kartą (sic!). Tak więc kompletny zamęt i dezinformacja, która powinna zostać zweryfikowana przez rezydenta. Poza tym pogoda dopisała, a przy odpływie można było wejść do morza i się zrelaksować (przy przypływie trzeba było przedzierać się między foliowymi reklamówkami i trupami mew).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem