Opinie klientów o Mahdia Palace

5.3 /6
275 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Artur 16.08.2024

Mahdia palace

Hotel bardzo duży, możliwość skorzystania ze spa mnóstwo gości lata świetności ma za sobą szczególnie pokoje i łazienki sporo drobnych detali i niedociągnięć co denerwuje np zwisająca żarówka na kablu, woda z prysznica ledwo cieknie rdza w wannie itp. jedzenie dobre basen duży morze blisko pogoda gwarantowana . Widok z okna jak się komu trafi my widok na ścianę.

3.0/6

Izabela Maria, Kraków 29.08.2022

Niestety, wielkie rozczarowanie.

Nie polecam pobytu w tym hotelu, dezorganizacja, walka o przetrwanie na stołówce, kelnerzy którzy są na bakier z kulturą osobistą...co może się zmienić za napiwki, nie okazjonalne a codzienne.

3.0/6

Aneta i Wojtek 22.07.2024

Rozczarowani

Dwa tygodnie w lipcu (4-18) 2024. Rodzina 3+1. 13-latka opłacona jak osoba dorosła, ale jednak spała na dostawce. Po zgłoszeniu tego faktu Pani rezydentce usłyszeliśmy, że to nie jest sprawa biura. "Taka polityka hotelu" - wyjaśniła. W pokoju - mimo, że mieszkały w nim cztery osoby - nigdy nie mieliśmy czterech kąpielowych ręczników. Mimo próśb, to jedyne co udało się nam osiągnąć, to trzy ręczniki. Hotel jest czysty, codziennie sprzątany. Woda w morzu ciepła i czysta, a basen na tyle duży, że każdy znajdzie miejsce dla siebie. Największy minus to "stołówka". To miejsca przesądza, że do tego hotelu już nie wrócimy, a osobom, które cenią sobie beztroskie wakacje bez stresów też to miejsce odradzamy. Dwa, trzy pierwsze dni - gdy hotel nie miał jeszcze pełnego obłożenia - wszystko było w porządku. Gdy gości przybyło, to miejsce to zmieniło się na gorsze. Najpierw walka o stolik. Potem walka o krzesła. Następnie walka o talerze. Bywały posiłki, gdy ludzie wydzierali talerze kelnerom z rąk zanim Ci donieśli je na przewidziane miejsce. Brakowało szklanek, brakowało łyżeczek. Dochodziło do tak kuriozalnych sytuacji, że z powodu braku małej ilości sztućców podczas posiłku kelner zabrał nam łyżeczkę bez pytania. Czystą, która czekała, żeby zamieszać nią herbatę. Talerze i szklanki były często niedomyte lub uszczerbione. Wiele razy jedliśmy kolację bez wody, bo nie dostaliśmy szklanek wogóle. Kelnerzy - gdy się im zapłaciło - rezerwowali stoliki stawiając na nich talerz z owocami. Reszta miotała się w poszukiwaniu miejsca na spokojny posiłek. Nad basenem i morzem obsługa hotelu także rezerwowała leżaki. Raz doszło do awantury, gdy nad basenem zrzucono rodzinie ręczniki z leżaków, żeby wskazać te miejsce innym osobom. Kto liczy na pokój z widokiem na morze musi liczyć się z dodatkową opłatą w kwocie 459 dolarów - w tym przypadku za cztery osoby na 2 tygodnie. Wycieczka na Saharę na plus, ale wizyta z muzeum daktyli, która miała być w cenie, okazała się możliwa wyłącznie za dopłatą.

3.0/6

Oliwia 05.05.2024

Pobyt maj 2024

Hotel oceniam na 4, pokoje na 1. Lobby, stołówka, baseny jak na zdjęciach poglądowych ale widać że obiektu ma już swoje lata. Jedzenie standardowo hotelowe, bez szału. Przy dużym obłożeniu mało leżaków żeby móc położyć się przy basenie. Polaki biedaki mają osobne skrzydło z pokojami które powinny już dawno być wyremontowane no i były brudne. Jak chcieliśmy zamiany pokoju to tylko na takie same warunki w tym samym skrzydle czyli zmiana żadna.. Niemcy lokowani gdzie indziej w o wiele lepszym standardzie bo byliśmy się przejść i zobaczyć cały obiekt. Obsługa/kelnerzy/barmani tak samo latają tylko za niemcami po napiwki. Polaczki o wszytko muszą się prosić. Rainbow zmieniło nam przed wylotem hotel i trafiliśmy do tego. Ja osobiście bym do niego nie wróciła ze względu na tragiczne warunki w pokoju czyli pełno kurzu, piachu na dywanie, w łazience grzyb i pełno włosów, ręczniki z dziurami, suszarka wypadająca ze ściany, deska od kibelka wyrwana, połamany wąż od prysznica ledwo lejący wodę, brak kołdry tylko koc i prześcieradło, mocno zużyte meble. Animacji nie było wogole bo niby jeszcze przed sezonem, ale to nam akurat nie przeszkadzało a nawet było na plus. Rezydentka niby miła, ale nie chciała udzielić informacji jak gdzieś dojechać na własną rękę żeby pozwiedzać okolice. Myślę że jest sporo lepszych obiektów w okolicy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem