Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najsłabsza miejscówka ze wszystkich moich dotychczasowych wyjazdów w Rainbow, z których wcześniej byłam zawsze zadowolona. Hotel nie spełnił moich oczekiwań co do standardu hotelu pięciogwiazdkowego z ofertą all inclusive – w łazience ułamane kafelki, prysznic nie miał pokrętła i włączało się go samym gwoździem, na korytarzu gdzieniegdzie uszkodzenia i zarysowania na ścianach. Jednak najgorsze było do, że do lunchu i kolacji w restauracji nie było możliwości wypicia ciepłego napoju. W życiu nie spotkałam się z sytuacją, by kupując ofertę all inclusive trzeba było wręcz prosić się o gorącą wodę w hotelowym lobby, by zalać torebkę herbaty zabraną ze śniadania (przy czym restauracja jest na poziomie -2,a lobby zero, co wymagało sporej gimnastyki). Zaznaczam, że w pokojach nie ma czajnika, więc samoobsługa też nie wchodzi w grę. Kostki lodu do zimnych napojów również były limitowane – jedna kostka na głowę przy temperaturze 30 stopni, a jak się prosiło o kolejną, to oglądało się grymas niezadowolenia obsługi. Do tego mało przystępna rezydentka – niezainteresowana gośćmi, wręcz nieprzyjemna w kontakcie (i znów rzecz wcześniej niespotykana podczas wyjazdów z tym biurem). Mimo niebagatelnych zalet, o których piszę poniżej, moja noga w tym miejscu więcej nie postanie. Zalety: przepiękny hol z ogromnymi, panoramicznymi oknami i widokiem na morze, duży, ładny basen, stosunkowo dużo leżaki dostępnych nawet jeszcze ok. 8.30, ładna plaża, duży wybór dość smacznego jedzenia (każdy znajdzie coś dla siebie, choć niektóre rzeczy raczej ciężkostrawne), fantastyczny animator aqua aerobiku i zumby przy basenie. Sklepy naprzeciwko hotelu, w których można kupić pamiątki w dobrej cenie i w większości z nich zapłacić kartą - bez namolnego targowania się sprzedawcy. Duży, przestronny pokój sprzątany codziennie. Wady: brak ciepłych napoi do posiłków i ogólnie utrudniony dostęp do napoi (wszystkie automaty na terenie hotelu poza porą śniadania nakryte szmatami, panowie w lobby nie rozumieją po angielsku i jako cafe late podają ciemną kawę bez mleka itp, woda butelkowa niby jest, ale też bez swobodnego dostępu gości), brak możliwości porozumienia się z panią sprzątającą, która też nie rozumie angielskiego i mimo zwracania uwagi uporczywie zostawia tylko 2 ręczniki w pokoju trzyosobowym. Popołudniowe przekąski przy basenie to żart – resztki z lunchu w postaci kanapek, suchego ciasta i kilku kawałków pizzy, które bardzo szybko znikały – tu zero urozmaicenia czy dbałości o gościa all inclusive. Jedyne animacje wieczorne to na zmianę saksofonista i śpiewaczka z podkładem muzycznym w tle – ogólnie nuda. Bardzo nieuprzejmy młody chłopak w barze przy basenie – potrafił rzucić o ladę butelką z wodą, zirytowany, że się o nią prosi.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd ogólnie oceniam jako udany. Pokój duży, czysty, w łazience wanna, mógłby być prysznic. Pokój trochę już zaczyna prosić o remont, ale nie było źle, trochę kamienia i przestarzałe to wszystko. Jedzenie dosyć monotonne, jednak był spory wybór, ale większość potraw codziennie ta sama. Za to duży wybór świeżych i pysznych owoców. Przy hotelu czysty basen, sporo leżaków, drinki, palemki muzyka, bufet z przekaskami. Plaża i morze zaraz przy hotelu. Animacje nad basenem aqua aerobik, fitness przy basenie, gry w piłkę w basenie. Wieczorami pokaz muzyki na żywo, dyskoteka, w hotelu sklepik z pamiątkami. Byliśmy z biurem na dwóch wycieczkach, w tunisie/sidi bou said i w El jem/kairouan. Pierwsza była taka sobie jeśli chodzi o program, ale nie żałujemy że pojechaliśmy. Druga była fajna :wielki i mały meczet, amfiteatr. Na obydwu wycieczkach bardzo miłe Panie przewodniczki. Hotel ogólnie spokojny, co dla nas było plusem. Nie było wielu gości, więc pełna dostępność leżaków itp. W hotelu bardzo miła obsługa, jednak jeśli chodzi o restauracje, niektórzy kelnerzy (za pieniądze) zajmowali gościom stoliki i widać było że bardziej dbają, aby niczego im nie brakowało, jednak przy ich zarobkach chyba jednak mnie to nie dziwi. Całe otoczenie hotelu zadbane, hotel ogólnie ładny. Bardzo ładne lobby. Codzienne sprzątanie, wymiana ręczników i pościeli, ale to też stadart. Dużym plusem dla nas było dobrze działające WiFi praktycznie na całym obiekcie. Ogólnie polecam, chociaż nie dla jakichś ekstra wymagających osób. Dobra propozycja na budżetowe wakacje dla osób które lubią święty spokój, a nie imprezy i muzykę do późnych godzin nocnych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 12 dniowy. W sumie zaliczamy do udanych, chociaż było trochę minusów.Na pewno nie jest to hotel 5 gwiazdkowy. Nie polecam osobom, które chcą mieć sprawnie działające wifi. Na plus na pewno piękna plaża tuż przy hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety słaby, źle zorganizowany i zarządzany hotel; przestarzałe sprzęty i urządzenia; rdza w łazience i zakamieniona armatura. Sprzątanie pokoi losowo, niecodziennie. Kolejka do ... właściwie stołówki - a w środku dalej kolejki do stanowisk samoobsługowych; 60 % talerzy było brudnych niedomytych - niestety ze wstydem ale należało przeglądać i sprawdzać stan czystości - czasem biorąc talerz można ubrudzić sobie rękę, bo nie wiadomo co kryje się pod spodem talerza; zabiegani kelnerzy, którzy w zasadzie "zasuwają z pustymi taczkami" i tylko oglądają się za napiwkami (a właściwie rzecz ujmując łapówkami) - chętnie zaproszą do sprzątanego stołu, nakryją obrusem i położą tylko noże a następnie pójdą biegać dalej między innymi stolikami w zasadzie z niczym; albo poproszeni o wino - owszem przyniosą i znowu dalej zasuwają świadomie pomijając brak kieliszków, robiąc wrażenie bardzo zapracowanych; gdy niosącego akurat kieliszki kelnera poprosi się no właśnie o kieliszki odpowie "moment" i te, które niósł, postawi na pustym stole obok; cierpliwie prosząc kolejnego kelnera o kieliszki, poszedł zebrał z innego pustego stolika - zupełnie jak w jakimś filmie komediowym. Wszystkie leżaki przy basenie i na plaży od 7:00 są pozajmowane i te ręczniki, czapki i kapelusze leżą cały dzień, a właściciele może w sumie przez godzinę albo półtorej z tego leżaka korzystają - żenada. Internet, który miał być przy recepcji to był, ale raptem chyba w sumie przez 180 minut w ciągu tygodnia pobytu - kilkakrotnie zwracaliśmy na to uwagę recepcjonistom, to mówili, że mają awarię; Rezydentka, poinformowana o problemie, próbując "zamieść problem pod dywan" zaoferowała swój internet, gdy przyjdę o 17:30. W ofercie była dyskoteka - ale tylko w ofercie, gdyż klub nocny był po prostu nieczynny. OGÓLNIE SŁABO tylko na 3* - mogłoby być 5*, gdyby zamknąć na kilka miesięcy, wyremontować i naprawić wszystkie usterki i przede wszystkim wymienić obsługę albo chociaż management i nadzór nad wg mnie leniwą obsługą. Szkoda bo miejsce i warunki niezłe :(