Opinie o Marabout

Kategoria lokalna 3

4.1/6
(308 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.2
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje sierpień 2023

    Daniel 08.09.2023

    Witam, w okresie od 24.08 do 04.09.2023 byliśmy na wakacjach w hotelu Marabout. Szczerze mówiąc podczas dokonywania wyboru sugerowaliśmy się opiniami na stronie Raibow, które były w większości pozytywne. Jesteśmy bardzo zaskoczeni skąd te pozytywne opinie... Hotel najlepsze lata ma już dawna za sobą. Widać , że potrzebuje generalnego remontu (hotel z zewnątrz,pokoje, otoczenie basenu). Po przyjeździe do hotelu przed południem nie oczekiwaliśmy oczywiście , że otrzymamy pokój lecz po wypełnieniu karty hotelowej i odczekaniu pół godziny otrzymaliśmy go. W międzyczasie słyszeliśmy kłótnie po angielsku z obsługą na temat brudu w pokojach. Dopłaciliśmy 30 $ za "lepszy pokój" jak to Pani w recepcji (Polka tam pracująca) określiła. W łazience niestety w wannie była pleśń. Żona poprosiła o wymianę pokoju. Niestety był jeszcze nieposprzątany po poprzednich turystach. Żona ponownie poszła aby to zgłosić, że nie możemy się tam przenieść bo jest nieposprzątane. Miał być ogarnięty "zaraz". Czekaliśmy ponad godzinę... Stan łazienki niewiele lepszy od poprzedniej ale przynajmniej pleśni nie było. Pokój standardowy jak dla nas : jedno duże łóżko, dostawka dla dziecka, lodówka, tv, szafa, balkon. Na korytarzu pachniało stęchlizną i wilgocią. W korytarzu przy restauracji niestety też śmierdziało. Ogólnie hotel był sprzątany codziennie : podłoga w recepcji, pokoje (albo przynajmniej nasz), schody do baru, przy basenie. Ale nieprzyjemny zapach był wszędzie. Jedzenie przez cały pobyt takie samo: takie same dania na śniadanie, obiad, kolację. Były smaczne ale bez szału. Bardzo często brakowało sztućców i talerzy. W restauracji również niestety niektórzy turyści byli lepiej traktowani niż inni tzn. za kilka dinarów do ręki (żona była tego świadkiem) był specjalny stolik z kwiatami, napoje przynoszone do stolika itp. Pierwszy raz się z czymś takim spotkaliśmy co nie ukrywam było denerwujące. W barze w restauracji limit dwóch szklanek na osobę (a mieliśmy opcję all inclusive) i musieliśmy np. na dwa razy chodzić po napoje dla 3osobowej rodziny lub w dwie osoby aby dostać 3 szklanki. Kolejki po napoje były codziennie i czasem staliśmy po 10-15 minut. Nawet woda była wydawana przez barmanów (nie było tu dystrybutora dostępnego dla gości hotelu, dystrybutor był jedynie w barze all inclusive poza restauracją). W barze All Inclusive były przekąski lecz niestety nie były dokładane i często o godzinie 16 już nic nie było (wg oferty miały być między 15-17). Bar All inclusive daleko od basenu i często braliśmy wodę do picia ze sobą z pokoju, aby nie tracić czasu na przynoszenie jej z baru (dostawaliśmy do pokoju po 2 butelki 1,5 l). Jedynym ogromnym plusem jest plaża, która jest bezpośrednio przy hotelu z pięknym jasnym piaskiem i przezroczystą wodą. Ogólnie nie polecamy tego hotelu. Z natury nie jesteśmy wymagający jeśli chodzi o hotel (bywaliśmy już w 3* hotelach) ale pobyt w hotelu Marabout nie zapamiętamy miło i mamy nauczkę na raz.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przeciętny

    Kinga 15.09.2022

    Spędziliśmy tydzień w hotelu Marabout we wrześniu. Jesteśmy ludźmi niewymagającymi, którzy zawsze odnajdą się w każdej sytuacji i miejscu i nie oczekują luksusów za cenę 2400zł. Jesteśmy jednak zawiedzeni standardem hotelu (pokoje). Plusami tego hotelu są: przemiła obsługa, basen z atrakcjami oraz w mojej ocenie dobre jedzenie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Marabout

    Zuzanna, Sosnowiec 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel w dośc dobrej lokalizacji, blisko sklepy, bary, duży dyskont spożywczy. Niedaleko nadmorskiej promenady, a z tamtąd chwilka do starej części miasta. Hotel posiada fajny basen ze zjezdżalniami, jednak leżaki przy basenie zajmować trzeba było ok 7 potem brak miejsca, hotelowa plaża na plus. Akurat dostałam pokój w starej części hotelu, niestety sprzątany pobieżnie, w łazience ślady pleśni, prysznic z zatkanym odpływem. Jedzenie bardzo średnie, codziennie praktycznie to samo. Pod koniec duże braki zarowno talerzy, sztucców jak i samego jedzenia. Akurat trafiłam na czas gdzie w hotelu byli głównie Sudańczycy, Tunezyjczycy i Algierczycy. Hotel zasługuje na *** i tu się zgodzę, jest to hotel niskobudżetowy dla niewymagającego klienta. Bardzo duży plus to wycieczka na Sacharę która rekompensuje niedoskonałości hotelowe.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Beata, Grodzisk Mazowiecki 17.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Przebywaliśmy z mężem i synem w hotelu od 3 do 10 sierpnia 2023 roku, niestety po raz pierwszy oferta negatywnie mnie zaskoczyła. Nie jestem wymagająca, ale pokój, który zaproponowało w ofercie Biuro absolutnie nie spełniał naszych oczekiwań (na parterze, z widokiem na zaplecze kuchni, z której odchodziły głośne odgłosy agregatorów lub innych urządzeń, grzyb na ścianie, brudna pościel i brak lodówki). Musieliśmy dopłacić 40 dolarów, żeby otrzymać lepszy pokój. Hotel bardzo przepełniony, większość gości to Tunezyjczycy i Algierczycy. W restauracji podczas wszystkich posiłków kompletny chaos, ciasno i ciągłe kolejki przy stanowiskach z jedzeniem. Z trudem można było znaleźć wolny stolik, długie kolejki po napoje, które do tego były ciepłe ( do wyboru niskiej jakości słodkie napoje, piwo i wino). Fajny kompleks basenowy, ale też przepełniony przez gości z innych okolicznych hoteli, którzy odpłatnie mogą korzystać ze wszystkich dostępnych basenów. Po godzinie 7-mej rano brak było przy basenach wolnych leżaków, trochę lepsza sytuacja na plaży, ale też nie było łatwo. Sympatyczna grupa animatorów i raczej miła obsługa, jednak hotel zdecydowanie mnie rozczarował, a przede wszystkim Biuro, które przy rezerwacji proponuje klientom tak złe warunki i na dzień dobry zmusza do wyłożenia gotówki za zmianę pokoju. Poważnie zastanawiam się nad złożeniem reklamacji w tej sprawie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem