Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa na 3 Pokój mimo doplaty 2 Wyżywienie 2.5 Obsługa 2.5 Ogólnie słabo jak na 3 gwiazdki ale to afryka trzeba się z tym liczyć jakdac w takie regiony kubki plastikowe brune myte wodą w misce z płynem i płukane tak samo w misce ogólnie brud brud i jeszcze raz brud
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Być może podróż miała miejsce w nieodpowiednim momencie, ale po prostu było za dużo gości (miejscowych i obcokrajowców) w stosunku do infrastruktury (zwłaszcza na stołówce). Utrudniało to pobyt poprzez ciągłe czekanie: na jedzenie, na sztućce, na napoje. Nie wspomnę o wolnym leżaku przy basenie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na pierwszy rzut oka hotel całkiem fajny, jednak z czasem było tylko gorzej. Jeżeli ktoś przyjechał, tak jak ja, aby wypocząć w tym hotelu to odradzam. Na terenie hotelu jak i plaży hotelowej cały czas jest się zaczepianym przez animatorów (wiem, że niektórym to się podoba, że ciągle ktoś ich zagaduje, jednak ja wolałem wypocząć w spokoju), dodatkowo są tutaj osoby z zewnątrz, które próbują cały czas wciskać wycieczki, masaże czy sesje zdjęciowe. Dość ważną kwestią jest to, że bar allinclusive mieści się przy scenie, gdzie codziennie wieczorami są prowadzone animacje dla dzieci, a potem dla dorosłych. Animacje dla dzieci wyglądają codziennie tak samo, lecą te same piosenki (na dodatek bardzo głośno), więc po dwóch dniach ma się dosyć. A innego miejsca, żeby się czegoś napić nie ma. Jedzenie hotelowe nie jest wspaniałe, ale nie jest też niedobre. Jest całkiem spory wybór, jednak często dania się powtarzają. Obsługa hotelu jest średnia, zdarzało się, że w momencie jedzenia kelnerzy stali po dwóch stronach mojego stołu i krzyczeli coś do siebie. Na terenie hotelu znajdują się także zewnętrzne restauracje/bary, które niekoniecznie są fajne. Zdarzyło mi się, że przyciągnięto mnie do jednej z nich (restauracja koło sceny) tym, że włączą dla mnie mecz, a kiedy złożyłem zamówienie to stwierdzili, że jednak tego meczu nie puszczą, bo są inne i jak mi się nie podoba to mogę iść gdzie indziej. Czystość w hotelu też zostawia wiele do życzenia, ponieważ spotkałem się z karaluchami. Zdarzało się też, że nie mieliśmy posprzątanej łazienki. Dodatkowo wszędzie można palić i nieprzyjemny zapach unosi się na korytarzach. Plusami tego hotelu jest na pewno lokalizacja, świetna plaża i całkiem fajny basen. W jakieś 20/30 minut spacerkiem jest się w centrum miasta.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel max.3 gwiazdki. Słaby internet. Brak klimatyzacji w recepcji. Obsługa recepcji musiała chyba pracować z przymusu. Trzeba było długo czekać na rozmowę z nimi, ponieważ panowie musieli najpierw porozmawiać między sobą,a potem łaskawie pytali "petenta" o co chodzi? Na wstępie pytanie o pokój.Czy z widokiem na basen,czy na przeciwną stronę? Pytanie za 20 euro dodatkowe.Wybór należy do Ciebie.Opłata klimatyczna,wypelnienie karty meldunkowej i otrzymanie klucza do pokoju.Plus z obsługi w recepcji- Pani z Polski.