Opinie klientów o Movenpick Resort & Marine Spa Sousse

5.1 /6
43 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.3
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Radoslaw, Czeladz 21.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Turysta jest bankomatem

Hotel z ogromnym potencjałem, ładny, dobrze zlokalizowany. Niestety tu korzyści się kończą. Obsługa jest koszmarna, nie reaguje na pytania (nawet jeśli się im zapłaci), na stołach nie ma sztućców, jedzenie jest mocno przeciętne i powtarza się co dwa dni. Alkohole najgorszej możliwej jakości, braki w dostawach (nie ma np. piwa), obsługa budzi o 8 rano do sprzątania pokoju, plaża jest bardzo zaniedbana, a leżaki powinny zostać wymienione dwadzieścia lat temu. Minusów jest dużo. Można by się też przyczepić faktu, że teoretycznie byliśmy na dłuższym pobycie, a dotarliśmy do hotelu dopiero o g. 20:00, natomiast wymeldowano nas o 09:00, chociaż wylot był dopiero po 13:00. Byle szybciej. Byle taniej.

2.0/6

DARIUSZ, Poznań 02.10.2022

Nie polecam!

Jeśli chodzi o wygląd hotelu z zewnątrz i w środku to super, jeden z najładniejszych hoteli. Wieczorem gdy jest odpowiednio oświetlony wygląda jaj jakaś egipska świątynia, wielu turystów z innych hoteli przyjeżdża tam robić sobie zdjęcia. No i na tym koniec pozytywów hotelowych niestety. Mój pobyt to dwa tygodnie we wrześniu, pogoda wystarczająca jak dla mnie, w niektóre dni więcej chmur, ale to sporadyczna sprawa, poza tym to gorąco i bardzo ciepła woda w morzu. Więcej opiszę w konkretnych kategoriach.

1.0/6

Anna Z 23.09.2022

Tunezyjska tragedia w jednym akcie

Bardzo ładny hotel, duży, czyste pokoje i na tym koniec pozytywów, obsługa hotelu Movenpick bardzo mocno postarała się o to, żeby najlepszy hotel w Sousse stał się najgorszym. Goście All Inclusive to zło konieczne, które omija się szerokim łukiem. Możesz stać przy barze 30 min i jesteś niewidzialny, jak zwrócisz uwagę to z wielkim oburzeniem dostajesz zamiast np ginu z tonickiem wódkę z wodą lub mojito, które składa się ze starej limonki i wody. Nawet jak dostaną tipa to nic się nie zmienia. Obsługa na basenie podchodzi tylko do gości miejscowych, ty musisz biegać sam do baru, gdzie Pani obsługująca snack bar nie zna żadnego języka i wszystko jest finish już o godzinie 15 mimo, że snack bar jest do 17, (tzn finish jest tylko dla all inclusive) z resztą rzadko tam w ogóle siedzi. Zamawiasz naleśnika dostajesz zimną bułę z kawałkiem sera i szynki ze śniadania. Na stołówce brudne stoliki, naczynia wyglądają jak przetarte ścierką a nie umyte, nie ma sztućców, serwetek, filiżanek, szklanek, jak usiądziesz przy stoliku nikt do Ciebie nie podejdzie, biegasz za kelnerem i prosisz się o wszystko lub samemu się obsługujesz jak już wiesz co gdzie trzymają. Jedzenie rzecz gustu ale chyba każdy znajdzie coś dla siebie. Jedyną przyjazną osobą w tym hotelu był Nazir z baru przy plaży, odwalał całą robotę za resztę nygusów w tym hotelu. Miły, uśmiechnięty, pomocny i jak sam powiedział "przecież zapłaciliście za to, ja tu jestem dla was". Ten człowiek marnuje się w tym hotelu. Firma Accor Hotels będąca właścicielem sieci Movenpick powinna albo się tym zająć albo przestać oferować na rynek europejski usługi tego hotelu bo to zwykłe naciąganie i oszukiwanie klientów. To nie była wycieczka z 1500 zł tylko za 7000!!! Może by tak firma Rainbow zainteresowała się gdzie wysyła swoich klientów bo to poniżej krytyki!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem