Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Luksusowy hotel, który kładzie gości w dziurawą pościel. Leżaki zajmowane są od świtu nie tylko przez gości ale także przez obrotnego pana z obsługi, który w ciągu dnia za drobną opłatą umożliwia skorzystanie z leżaka. W restauracji notoryczny brak czystego stolika, szklanki, sztućców i zainteresowania obsługi. Kelnerzy za to nie żałują czasu na pogadanki zwłaszcza z kobietami. Osobiście czułam się nagabywana codziennymi umizgami. Dopłaciłam do pokoju z widokiem na morze, w gratisie dostałam balkon z wyjściem na klimatyzatory chyba od kuchni, także hałas przez całą dobę większy jak w centrum miasta. Przy zameldowaniu dostajemy informację o godzinach i miejscach posiłków, na przykład wczesnym śniadaniu , jednak w żaden sposób nie pokrywa się to z rzeczywistością. W hotelu organizowane są spotkania biznesowe których uczestnicy bardzo absorbują przestrzeń hotelu. Z plusów to ładna plaża na której ochrona pilnuje aby nie wchodzili sprzedawcy. Smaczne jedzenie. Uważam, że hotel nie jest warty swojej ceny i polecam poszukanie innego. Na pewno wrócę do Tunezji ale ten hotel będę omijała szerokim łukiem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel robi wrażenie, nawet wielkie - szkoda, że tylko z zewnątrz!. Monumentalna budowla, świetnie oświetlona, niesamowita roślinność w rest/bar zew. - powala odpocząć w blasku lux. Lobby strzał w 10 dla architekta, o dziwo obsługa również w 10 dla głównego baru w lobby, Chłopaki robią niezła robotę :-) - nota bene Best Regards! Posiłki - i tutaj mamy małą skuchę o ile wszystko pyszne i w ogromnym wyborze to szkoda, że Movenpick nie nauczył się, że Goście raczej preferują posiłki gorące niż zastałe ostro ciepłym tłuszczem - może czas na wymianę lamp w buffet. Obsługa rest. głównej fatalna!!! - mamy wrażenie, że Panowie powinni pobierać nauki w Germany coffeehouses Movenpick - może zrozumieją idea obsługi Gościa - wstyd, OGROMNY WSTYD!!!. Brak sztućców, napoje z wielkim wysiłkiem podawane w zasadzie pod koniec posiłku, Panowie jak zawsze po drodze po napoje albo mają inne zajęcia, albo pogawędki w między czasie, albo rozkładanie serwetek, albo... szkoda gadać - Ogólnie zimne posiłki bez sztućców - głównie łyżek, łyżeczek - może Movenpick coffee miesza widelcem - hitem jednak pozostaje w pamięci na wejściu do rest. ostentacyjnie wstawiona zwykła Mikrofale kuchenne, która pomoże na zimne posiłki :-( Pozdrawiamy Manager Restaurant, głównie za poczucie humoru i bezradność w realizacji swojej misji - misji bezradności obsługi Gościa. Poza tym świetnie ciepła woda w morzu, temp (22.09-06.10) - 35C, ciepłe noce, plaża absolutnie niesprzątana pełno szkła, potłuczonych doniczek 'ala popielniczki na papierosy. Pokoje - sprzątanie SUPER!!! dwa razy dziennie, widok na morze, potrwa jeszcze długo w pamięci, szczególnie podczas budzenia :-) ogromny minus tańc buda na ulicy, która wali muzyką do 04.00, jak ktoś lubi otwarte okna w nocy to niestety nie ten kierunek!!!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie masz dużych wymagań? Drażnią cię krzyki dzieci i nachalni animatorzy? Chcesz zrobić fajne zdjęcia na fb ? Jedź odpoczniesz a sąsiada szlag trafi !
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czarter, hotel i panujące w nim warunki ok! Doskonale położenie, piaszczysta plaża (częściowo zaśmiecona -ale to bolączka tunezyjska). Jedzenie obfite, ale poziom higieny niski, można nabawić się „ zemsty faraona” Wycieczka fakultatywna ( Tunis i okolice) z doskonałym przewodnikiem. Wszystko punktualnie. Ogólnie wyjazd wart polecenia , ale sam nie pojechałbym drugi raz .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na ocenę wysoką. JEDZENIE - ilość, jakość i obsługa na niskim poziomie. LEŻAKI są porezerwowane przez obsługę z rana poprzez rzucanie na nie: książka, czapka, koszulka - cokolowiek by leżało - najlepsze pod względem lokalizacji i w dużej ilości dla gości z zewnątrz (którzy przychodzą często dopiero po godz. 15 ). Materace na leżakach najgorsze z jakimi się spotkałam - grube i materiałowe i w związku z ciągłym kontaktem z wodą są pokryte PLEŚNIĄ w dużej ilości. POKOJE standardowe po stronie bardzo głośnej dyskoteki techno do 4 rano głośna muzyka - nie da się spać. Po zmianie pokoju - znowu inny klub nocny minimalnie ciszej, ale muzyka do 6 rano. Sprzątanie bez zarzutów, ręczniki wymieniane. PLAŻA - piasek przyjemny, w miarę czysto, morze ciepłe i bardzo przyjemne. BASENY jedyne co zasługuje na bardzo dobrą ocenę - jeden ze słodką wodą, a drugi z morską - obydwa cieplutkie i przyjemne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
We wrześniu byłam pierwszy raz w Tunezji. Wybrałam hotel 5* aby mieć pewność, że wszystko będzie w porządku. Hotel Movenpick bardzo elegancki, położny nad samym morzem. Czysto, pokoje sprzątane codziennie, wieczorem obsługa przynosiła wodę i wymieniała jeszcze raz ręczniki, jeżeli chciałam. Pierwszej nocy zakwaterowano nas w pokoju od ulicy, naprzeciwko dyskoteki, która odbywała się codziennie. Do 4 rano nie udało się zasnąć. Na szczęście nie było problemu z zamianą pokoju na cichy. Plaża bardzo fajna, piasek, łagodne zejście do morza, leżaki zawsze dostępne choć czasy świetności dawno mają za sobą. Tyle plusów i jeden ogromny minus. My, turyści z opaskami biura podróży jesteśmy niewidzialni!! Dotyczy to głównie restauracji, kelnerzy nie słyszą, nie widzą, trudno doprosić sie o wodę czy wino. Napiwek nie rozwiązuje sytuacji bo każdego dnia siedzi się tam gdzie jest miejsce i znowu inny kelner. Najważniejsi są ci klienci, którzy za wszystko płacą na miejscu, przy nich się skacze i obsługuje w pierwszej kolejności. W hotelu zdecydowaną większość stanowią właśnie tacy turyści, głownie z Algierii i Libii. Na temat jedzenia się nie wypowiadam, każdy ma swój smak ale niestety często zimne. Drugi raz nie wybrałabym tego hotelu na pewno
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z dużym potencjałem, ale z powodu zwykłego zaniedbania czasy swojej świetności ma już dawno za sobą
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wyjazd b.udany, ale obsługa na jadalni tragedia, całkowity brak sztućców i wody lub wina, kawy, herbaty (alinclusive) i nie proś o nie bo czekasz 10,15,20 min i nie dostaniesz jak nie dasz napiwku. Soczek "finisz"- szklaneczek brak bez napiwku nie ma szans. W barze przy basenie drnki alinclusive godz.11,12,13 "finisz", dasz napiwek lub kupisz z menu to się napijesz.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
plaża brudna ,obsługa beznadziejna - długo trzeba czekać na stolik nie wspomnę już o kawie czy herbacie , jedzonko naokoło to same ciasta tak samo wkoło to samo
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na Plus plaża basen i hotel na minus niestety obsługa hotelowa zawsze brakowało na stołówce sztućców i kogoś kto poda kawę lub coś do picia brak automatów z kawą i dlatego trzeba czekać aż ktoś łaskawie poda kawę i posprząta stoliki po już Zjednoczonych gościach niestety obsługa dba bardziej o osoby stojące się i płacących a tych co już zapłacili to mieli głęboko gdzieś