Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie jesteśmy zadowoleni z samego pobytu w Tunezji. Co do pobytu w hotelu to było parę minusów. Pokoje oddawane dopiero o 15.00, ale przytulne i codziennie sprzątane. Nie polecam brać pokoi od strony miasta czy ulicy jeśli ktoś ma problemy z zasypianiem ;-). Restauracja główna słabo w obsłudze, stoliki nie przygotowane a kelnerzy nie ogarniają nic; no chyba że dasz dobry napiwek to sztućce się znajdą. Ja obsługiwałam się sama jak odkryłam, że sztućce i serwetki kelner chował w kwietnikach ;-). Hotel obsługiwał oprócz turystów jakieś targi czy szkolenia i to ogromny minus, bo raz brakowało w restauracji nawet szklaneczek, a w deszczowy wieczór brakło nawet miejsc do siedzenia przy barze i w holu. Natomiast jedzenie smaczne i mozna było posmakować tunezyjskich smaków. Świeżo wyciskany sok z pomarańczy i koktajle z truskawek robiły furorę. Bary przy basenie są wielka niewiadomą - raz robią drinki, raz nie - chyba tez w grę wchodzi parę dolców. Jedzenie monotonne, bo tylko kanapki z frytkami albo pizza ale świeżo robione (bo trzeba było sobie zamawiać) i smaczne. Popołudniu żadnych słodyczy do kawy; tylko do kupienia. Za to lokalizacja to ogromny PLUS -sam fakt, że hotel przy samej plazy, więc jesli ktoś lubi spacerki między plażą a barami będzie zadowolony. W wrześniu już nie było problemów z leżakami. Plaża czysta - codziennie sprzatana. Z hotelu spokojnie mozna przejść spacerkiem do portu i mediny. POLECAMY. PS. Polecamy mieć dinary. W hotelu jest bankomat, więc spokojnie mozna wypłacić. A kawałek za hotelem jest kantor to też można wymienić walutę.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólna ocena pobytu w hotelu oceniam bardzo dobrze. Jestem bardzo zadowolona. Hotel robi ogromne wrażenie. Byłam w październiku.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Luksusowy hotel, który kładzie gości w dziurawą pościel. Leżaki zajmowane są od świtu nie tylko przez gości ale także przez obrotnego pana z obsługi, który w ciągu dnia za drobną opłatą umożliwia skorzystanie z leżaka. W restauracji notoryczny brak czystego stolika, szklanki, sztućców i zainteresowania obsługi. Kelnerzy za to nie żałują czasu na pogadanki zwłaszcza z kobietami. Osobiście czułam się nagabywana codziennymi umizgami. Dopłaciłam do pokoju z widokiem na morze, w gratisie dostałam balkon z wyjściem na klimatyzatory chyba od kuchni, także hałas przez całą dobę większy jak w centrum miasta. Przy zameldowaniu dostajemy informację o godzinach i miejscach posiłków, na przykład wczesnym śniadaniu , jednak w żaden sposób nie pokrywa się to z rzeczywistością. W hotelu organizowane są spotkania biznesowe których uczestnicy bardzo absorbują przestrzeń hotelu. Z plusów to ładna plaża na której ochrona pilnuje aby nie wchodzili sprzedawcy. Smaczne jedzenie. Uważam, że hotel nie jest warty swojej ceny i polecam poszukanie innego. Na pewno wrócę do Tunezji ale ten hotel będę omijała szerokim łukiem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel robi wrażenie, nawet wielkie - szkoda, że tylko z zewnątrz!. Monumentalna budowla, świetnie oświetlona, niesamowita roślinność w rest/bar zew. - powala odpocząć w blasku lux. Lobby strzał w 10 dla architekta, o dziwo obsługa również w 10 dla głównego baru w lobby, Chłopaki robią niezła robotę :-) - nota bene Best Regards! Posiłki - i tutaj mamy małą skuchę o ile wszystko pyszne i w ogromnym wyborze to szkoda, że Movenpick nie nauczył się, że Goście raczej preferują posiłki gorące niż zastałe ostro ciepłym tłuszczem - może czas na wymianę lamp w buffet. Obsługa rest. głównej fatalna!!! - mamy wrażenie, że Panowie powinni pobierać nauki w Germany coffeehouses Movenpick - może zrozumieją idea obsługi Gościa - wstyd, OGROMNY WSTYD!!!. Brak sztućców, napoje z wielkim wysiłkiem podawane w zasadzie pod koniec posiłku, Panowie jak zawsze po drodze po napoje albo mają inne zajęcia, albo pogawędki w między czasie, albo rozkładanie serwetek, albo... szkoda gadać - Ogólnie zimne posiłki bez sztućców - głównie łyżek, łyżeczek - może Movenpick coffee miesza widelcem - hitem jednak pozostaje w pamięci na wejściu do rest. ostentacyjnie wstawiona zwykła Mikrofale kuchenne, która pomoże na zimne posiłki :-( Pozdrawiamy Manager Restaurant, głównie za poczucie humoru i bezradność w realizacji swojej misji - misji bezradności obsługi Gościa. Poza tym świetnie ciepła woda w morzu, temp (22.09-06.10) - 35C, ciepłe noce, plaża absolutnie niesprzątana pełno szkła, potłuczonych doniczek 'ala popielniczki na papierosy. Pokoje - sprzątanie SUPER!!! dwa razy dziennie, widok na morze, potrwa jeszcze długo w pamięci, szczególnie podczas budzenia :-) ogromny minus tańc buda na ulicy, która wali muzyką do 04.00, jak ktoś lubi otwarte okna w nocy to niestety nie ten kierunek!!!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt oceniam pozytywnie. Poniżej plusy i minusy mojego wyjazdu: + ogólnie hotel, nowoczesny, duży i przestronny. Naprawdę robił wrażenie + duży basen i do wyboru jeden ze słoną wodą (mniejszy) oraz ze słodką (większy) + 3 bary przy basenie (w tym 1 w basenie z dostępem tylko od wody) - bardzo na plus - na dnie basenu było czuć piasek, nie był on oczyszczany - naprawdę było czuć, że pracownicy mają wszystko gdzieś. Naprawdę nie jestem wymagającą osobą, wiem, że ci ludzie ciężko pracują, ale to już była przesada. Nagminne odsyłanie z baru do baru - w barze nr 1 powiedzieli, że np. whisky jest w barze nr 2. Przy następnym podejściu już magicznie była w barze nr 1. - rezerwowanie leżaków przez pracowników i sprzedawanie ich gościom, którzy nie mogli znaleźć już miejsc. Sama byłam świadkiem, jak para obok poszła prawdopodobnie na lunch i po przyjściu już nie mieli miejsc, bo pracownik sprzedał komuś te miejsca. - mały wybór jedzenia, bardzo dużo, za dużo lokalnych dań - wiem, że to Tunezja, więc wiadomo, że będą dania z Tunezji, ale było bardzo dużo gości z Europy, więc można by było dać trochę więcej "europejskiego" jedzenia. Z tego względu na kolacjach była "walka ;)" przy bufecie - o frytki i nuggetsy. - na minus również brak możliwości nalania sobie picia przy obiedzie i kolacji - trzeba było czekać, aż kelner podejdzie i przyniesie napój - częsty brak sztućców (kelnerzy naprawdę mieli gdzieś sprzątanie stolików i dokładania sztućcy) - nie wynikało to z braku obsługi, bo przy każdym posiłku było naprawdę dużo kelnerów - obsługa bardzo słabo mówiła po angielsku - brudna plaża, bardzo dużo śmieci
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie masz dużych wymagań? Drażnią cię krzyki dzieci i nachalni animatorzy? Chcesz zrobić fajne zdjęcia na fb ? Jedź odpoczniesz a sąsiada szlag trafi !
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czarter, hotel i panujące w nim warunki ok! Doskonale położenie, piaszczysta plaża (częściowo zaśmiecona -ale to bolączka tunezyjska). Jedzenie obfite, ale poziom higieny niski, można nabawić się „ zemsty faraona” Wycieczka fakultatywna ( Tunis i okolice) z doskonałym przewodnikiem. Wszystko punktualnie. Ogólnie wyjazd wart polecenia , ale sam nie pojechałbym drugi raz .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Taki sobie , brak spożywania posiłków na zewnątrz, baseny dużym plusem ale personel zrobił sobie prywatną rezerwację leżaków, pokoje po lewej stronie z widokiem na morze Również z hukiem wentylatorów
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na ocenę wysoką. JEDZENIE - ilość, jakość i obsługa na niskim poziomie. LEŻAKI są porezerwowane przez obsługę z rana poprzez rzucanie na nie: książka, czapka, koszulka - cokolowiek by leżało - najlepsze pod względem lokalizacji i w dużej ilości dla gości z zewnątrz (którzy przychodzą często dopiero po godz. 15 ). Materace na leżakach najgorsze z jakimi się spotkałam - grube i materiałowe i w związku z ciągłym kontaktem z wodą są pokryte PLEŚNIĄ w dużej ilości. POKOJE standardowe po stronie bardzo głośnej dyskoteki techno do 4 rano głośna muzyka - nie da się spać. Po zmianie pokoju - znowu inny klub nocny minimalnie ciszej, ale muzyka do 6 rano. Sprzątanie bez zarzutów, ręczniki wymieniane. PLAŻA - piasek przyjemny, w miarę czysto, morze ciepłe i bardzo przyjemne. BASENY jedyne co zasługuje na bardzo dobrą ocenę - jeden ze słodką wodą, a drugi z morską - obydwa cieplutkie i przyjemne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
We wrześniu byłam pierwszy raz w Tunezji. Wybrałam hotel 5* aby mieć pewność, że wszystko będzie w porządku. Hotel Movenpick bardzo elegancki, położny nad samym morzem. Czysto, pokoje sprzątane codziennie, wieczorem obsługa przynosiła wodę i wymieniała jeszcze raz ręczniki, jeżeli chciałam. Pierwszej nocy zakwaterowano nas w pokoju od ulicy, naprzeciwko dyskoteki, która odbywała się codziennie. Do 4 rano nie udało się zasnąć. Na szczęście nie było problemu z zamianą pokoju na cichy. Plaża bardzo fajna, piasek, łagodne zejście do morza, leżaki zawsze dostępne choć czasy świetności dawno mają za sobą. Tyle plusów i jeden ogromny minus. My, turyści z opaskami biura podróży jesteśmy niewidzialni!! Dotyczy to głównie restauracji, kelnerzy nie słyszą, nie widzą, trudno doprosić sie o wodę czy wino. Napiwek nie rozwiązuje sytuacji bo każdego dnia siedzi się tam gdzie jest miejsce i znowu inny kelner. Najważniejsi są ci klienci, którzy za wszystko płacą na miejscu, przy nich się skacze i obsługuje w pierwszej kolejności. W hotelu zdecydowaną większość stanowią właśnie tacy turyści, głownie z Algierii i Libii. Na temat jedzenia się nie wypowiadam, każdy ma swój smak ale niestety często zimne. Drugi raz nie wybrałabym tego hotelu na pewno