Opinie o Movenpick Resort & Marine Spa Sousse

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(62 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.3
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia pozytywna

    GRAZYNA, LUBLIN 19.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel komfortowy , bezpieczny i czysty. Polecam gorąco. Kelnerzy zabiegani, ale mili i uprzejmi. Plaża super, spacery brzegiem morza do centrum Souse bazcenne.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Movenpick Hotel

    GRZEGORZ, SPALICE 05.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Wszystko w jak najlepszym porządku, hotel rewelacyjny w centrum Sousse, obsługa świetna i bardzo pomocna

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Niezapomniany pobyt.

    Antoni, Jelenia Góra 01.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Doskonała logistyka obsługi całego wyjazdu ze strony personelu Rainbow. Super hotel . Pokoje idealnie czyste ,bardzo sprawna obsługa gości. Otoczenie hotelu idealnie czyste przy tej ilości gości. Basen codziennie rano myty i woda filtrowana non stop. Jedzenie to kwestia gustu. Każdy znalazł coś dla siebie. Dla marudzących ,muszą zrozumieć że to kuchnia orientalna. Ogólnie hotel i pobyt w nim oceniam na 6 z plusem. Jednocześnie śmieszyły mnie te negatywne komentarze zwłaszcza o mikrofalówce do podgrzewania rzekomo zimnych potraw. Potrawy były ciepłe a mikrofalówka była umieszczona przy pieczywie dla gości i służyła dla lubiących np zapiekanki. Idąc tokiem myślenia krytykantów ,dodatkowo był toster wg nich służących pewnie do niedopieczonego pieczywa. Wybór pieczywa był olbrzymi i codziennie świeżutkie.Dla łasuchów codziennie słodkie desery. Nie zauważyłem żadnego gorszego traktowania gości In Inclusive To raczej kwestia nieobycia tych gości z obsługą. Obsługa była miła i kulturalna .Nie było żadnej presji na napiwki,chociaż w tych kręgach kulturowych są normą. Niezapomniana wycieczka na Saharę. To był piękny urlop.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobry hotel

    Marta 22.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel na dobrym poziomie, jedzenie bardzo dobre, obsługa też. Kontrola bezpieczeństwa na wejściu. Recepcja mówi po angielsku.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem