Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wybraliśmy opcje odpoczynku 7 dni w Mahdii w hotelu Nour Palace od 5-09-do 12.092013. Hotel położomny w miejscowości Mahdia (ok. 6 km od centrum miasta) - w strefie turystycznej, 55 km od lotniska w Monastirze. Luksusowy obiekt należący do hiszpańskiej sieci hotelowej Vincci Hotels & Resorts, spełniający nawet największe oczekiwania Klientów. Hotel 5-piętrowy (4 windy), oferuje 533 pokoi (131 standardowych, 300 łączonych, 75 rodzinnych oraz 15 senior suite i 10 ambasodr suite). Oficjalna kategoria lokalna *****. Vincci Nour Palacel zapewnia bezpłatny transport do centrum Mahdii. Było bardzo cudnie, temp. pow. +34 C, wodu w morzu = 28, w basenie + 27. Nic nie robiłam: opalałam się, pływałam, cieszyłam słońcem Powrót do Polski 12.09. w późnych godz. wieczornych. Zimno!!!!!!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje oceniam pozytywnie. Hotel spełnił nasze oczekiwania zarówno pod kątem noclegu, jedzenia jak i atrakcji animacyjnych. Czysty, ogromny kompleks z dużą ilością pracowników, którzy stają na wysokości zadania. Fenomenalni animatorzy, którzy zapewniają rozrywkę codziennie od 9-23. Na minus - część osób na wycieczce nie dostała noclegu 1 dnia i została przeniesiona do hotelu o tym samym standardzie. Lekka kpina, żeby hotel robił overbooking w wysokim sezonie mając gości z biura podróży, gdzie było to z góry opłacone.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zadbany, bardzo czysty. Jedzenie różnorodne i smaczne. Obsługa super. Pokój codziennie sprzątany. Meble starszego typu, łóżka wygodne. Klimatyzacja działała pomimo pobytu przed sezonem. Na plaży/ na basenie rezerwacje od samego rana ręcznikami i cały dzień miejsca pozajmowane nawet jak nikt nie leży na leżaku.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Muszę przyznać, że dzięki temu pobytowi całkowicie zmieniła się moja opinia o Tunezji. W przeciwieństwie do Egiptu, tutaj nikt Cię nie nagabuje, wystarczy jedna odmowa i wszyscy grzecznie odchodzą. Co do samego hotelu, to widać, że ma już swoje 22 lata, natomiast na każdym kroku obsługa staje na wysokości zadnia i dba o każdy element. Podłoga w hallu jest froterowana codziennie, Panie sprzątające WC, wchodzą praktycznie po każdym gościu. Ogród jest zadbany, a basen czysty. Niesamowita plaża, kolor wody, piasek, można poczuć się jak na Malediwach. Byliśmy zachwyceni rówież grupą animacyjną, która potrafiła zaszczepić w każdym radość i chęć do wspólnych zabaw. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. W barach przy plaży i basenie dostępne są tylko piwo i wino, co akurat uważam za słuszną decyzję. Bar przy basenie oferuje późne śniadanie, lunch i popołudniowe przekąski. Czy trzeba stać w kolejce po jedzenie - jasne, że tak, szczególnie w pierwszych minutach od otwarcia restauracji, ale nie ma w tym nic dziwnego, skoro hotel obsługuje 1600 gości. Na duży plus zasługuje również salon gier - ceny przyzwoite i duży wybór atrakcji. Jesteśmy zachwyceni pobytem, chętnie byśmy wrócili!