Opinie klientów o Nour Palace

5.1 /6
281 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

JOANNA, PUCICE 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Słaby wyjazd

Brak higieny, zatrucia pokarmowe, infekcje u całej grupy. Jedzenie nieciekawe , pod dostatkiem ale słaba jakość i wybór. Hotel raczej na poziomie dwóch gwiazdek. Plusy: bar czynny całą dobę, dostępna kawa , herbata , napoje bezalkoholowe i alkohol. Miła obsługa.

2.0/6

JOANNA, PUCICE 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Niska jakość, brud

Słaby hotel. Jedzenie niski standard. Brak higieny. Infekcję , zatrucia. Pokoje - bardzo niski standard, ale czyste. Za mało obsługi w restauracjach , przez to bałagan , syf. In plus: bar 24h na dobę, miła obsługa

1.5/6

Ewa, --- 23.02.2024
Termin pobytu: październik 2023

Nie polecamy tego hotelu i hotelowego fotografa.

Na każdym kroku przesadne wymuszanie oddawania pieniędzy np. Za dostarczenie walizek do pokoju (50 € to dość sporo) lub 15€ wcześniejsze zameldowanie rodziny z dzieckiem od rana a nie o 15:00. Rozumiem napiwki ale nie jak cię obserwują przy jedzeniu itp.

1.5/6

Magdalena, lubuskie 15.10.2014

nie polecam

Hotel raczej trzy gwiazdkowy niz pięcio. Pokój dawno nie odnawiany z lekkim zaduchem utrzymującym sie mimo wietrzenia. fugi w łazienkach wypadają, na wannie rdza. Na zasłonie prysznicowej grzyb. Wyżywienie monotonne, jak sie uprzesz wybierzesz coś dla siebie, byle nie korzystać z restauracji tematycznych. Tematyczne restauracje to po prostu tragedia, nie sądziłam, że kiedykolwiek to napisze ale jedzenie było tam ochydne. Nasze dziecko nie zjadło nic z tego co podali, my róbowaliśmy, ale w trakcie kolacji musieliśmy wyjęć bo było nie do jedzenia i wtedy doceniliśmy restauracje międzynarodową. Co do restauracji głównej to raczej stołówka niż restauracja. Jedyne do czego nie można sie przyczepic to obsługa, na prawdę sie starają. jeśli oczekujecie kolorowych drinków i leżenia na plaży to na pewno nie w Nour Palace. Drinki są tylko w lobby, ale takich kiepskich drinków jeszcze nie piliśmy, za standardowe drinki trzeba dodatkowo płacić. W ramach all inclusiv jest wino (kiepskie) i piwo (mąż mówił, że może być). Na plaży żeby mieć leżak trzeba zająć go sobie o 7 rano, przy basenie jest z leżakami nieco lepiej. Wieczorem zamykają plażę, więc o romantycznych spacerach możemy zapomnieć. Atrakcje dla dzieci bardzo słabe. Brodzik dla dzieci z badzo zimna wodą i kiepskim wyposażeniem. Tuż przed naszym przyjazdem wybudowano tam duże zjeżdżalnie. Są dodatkowo płatne, ale nie polecam, ponieważ basen do kórego się zjeżdża jast zbyt płytki i w momencie szybkiego zjazdu wyija sie stopami w kafelki. Nas bolały pięty jeszcze ok miesiąc po powrocie (zjechaliśmy tylko dwa razy). Do Mahdi jest ok 7 km. można tam pojechać taksówką (całkiem niedrogo). Tylko tak naprawdę nie ma po co, chyba, że ktoś lubi oglądać szczury chodzące po mieście. Pierwszy raz z wakacji wróciliśmy z prawie wszystkimi pieniędzmi, ponieważ nawet nie było ich na co wydać ;-). Rezydentka była ok. pomagała w czym mogła. Obsługa hotelu kiepsko znała angielski więc czasami trudno było się dogadać, ale jakos na migi udawało się ;-) Na wakacje jeździmy 3-4 razy w roku i w tak beznadziejnym hotelu nie byliśmy nigdy! Porażka! Szczerze nie polecamy!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem