Opinie klientów o One Resort El Mansour

5.4 /6
52 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Joanna, Wrocław 09.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Biuro Rainbow - już nie skorzystam

Pobyt 30.05-6.06. Informacje o godzinach odlotów dopiero na 2tyg przed wylotem (wakacje zarezerwowane w listopadzie '23). Zbiórka w autokarze zakończona w jakieś 30min, cały autokar czekał ok 45min na Panią z Rainbow, która przekazywała informacje o tym, że mamy różnicę czasu (to jakiś żart?) i pozostałe, które były zawarte w pakietach otrzymanych na lotnisku w Endidii. Po nas biegła do kolejnego autokaru i tak, podróż z lotniska do hotelu trwała 3.5h (50km)!!!! Po przybyciu na miejsce okazuje się, że pokój ma zupełnie inny wystrój i nie ma balkonu na basen (mimo, że na zdjęciach był). Sam hotel super, bardzo pomocna obsługa, uśmiechnięta, nienahalna. Rośliny pielęgnowane, jedzenie troszkę monotonne, ale smaczne i co ważne lokalne. Animatorzy - rewelacja! Zawiedziona jestem orgamizacją przez biuro podróży, a różnice w cenie wycieczki wynosiły do -35% taniej.

4.0/6

Małgorzata, Łódź 17.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Tunezja - inny kraj

Wrażenia z wyjazdu ogólnie pozytywne. Hotel ja na cztery gwiazdki OK, jedzenie mało urozmaicone bez owoców morza. Plaża bardzo ładna, piasek jak nad Bałtykiem. Z balkonu piękny widok na basen i morze.

3.5/6

MARIUSZ C. 09.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel fajny - obsługa niestety nie bardzo

Sam hotel spełnił nasze oczekiwania jeśli chodzi o warunki pobytu. Natomiast obsługa pozostawiała wiele do życzenia. Chodzi przede wszystkim o bary . Niestety ciągle czegoś brakowało. A to nie było whisky, a to nie było dżinu, albo mięty do mohito lub innych napoi. Przynosili po jednej butelce i nalewali bardzo małe ilości alkoholu. Na plaży w barze w ogóle nie było mocnego alkoholu, tylko piwo i wino. Przyznam się szczerze że byłem w tej formule za granicą już kilka razy i spotkałem się z tym po raz pierwszy. Wyglądało to słabo. W rozmowach z innymi ludźmi potwierdzali to samo. Szkoda bo taka słaba obsługa i ciągłe braki znacznie obniżają ocenę tego hotelu. W restauracji na posiłkach także niezbyt duży wybór jedzenia. Szczególnie skromne śniadania. trochę lepiej obiady i kolacje. Nie polecam zatem tego hotelu. Można znaleźć dużo lepsze miejsca za te pieniądze. Uważam, że hotel One Resort El Monsour nie oferuje usługi na poziomie za którą płacimy i to wcale nie mało. Stąd taka ocena a więc maksimum 3,5 gwiazdki na 6 możliwych.

2.0/6

Patrycja, Wrocław 26.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

jeden z najsłabszych hoteli w jakich byłam

Hotel może i czysty ale stary. Na pewno nie zasługuje na 4* a raczej 3*... Przez stropy i ściany słychać sąsiadów, nawet jak sikają !!!! każdy krok czy przesuniecie mebli... Pod prysznicem raz leci wrzątek, raz zimna woda. Meble stare i zużyte. Żadnego gniazdka przy łóżku żeby chociażby telefon naładować. W łazience również brak gniazdka! Jedzenie totalnie niedoprawione, mdłe, ciężko znaleźć coś smacznego. Chyba w ogóle nie używają przypraw, włącznie z solą. Nawet pieprz nie ma smaku, jest totalnie zwietrzały. Kawa tylko z automatu. Wino beznadziejne. Obsługa śpi, brakuje misek i łyżek na śniadaniu, donoszą po kilka sztuk. W barze przy basenie dania podawane są na zamówienie pizza/ calzone i tacos, ktore w rzeczywistości nic z tacos nie mają wspólnego... na dania trzeba długo czekać. Żeby jeszcze było na co... są mdłe, bo chyba tu na wszystkim się oszczędza... W calzone z kurczakiem jest tylko kurczak i nędznej jakości mdły ser, więc z czego ma być smak? Nawet warzyw żadnych nie wrzucą! Są napisane nazwy dań, ale nie ma składu, więc nie wiesz co dostaniesz... ledwo cokolwiek rozumieją po angielsku, albo nie chcą rozumieć. Barman rusza się jak mucha w smole. Nalewa alkohol i gościom każe nalewać sobie z dzbanka colę i wrzucać lód. Automat z kawą jest za barem, wiec bez sensu barman musi ją podawać, kiedy każdy mógłby sam wcisnąć przycisk i nie byłoby tam takich kolejek. Może się boją, że goście za dużo kawy wypiją... Na basenie dudni głośna muzyka przez większość dnia. Nie da się odpocząć chyba, że ktoś lubi taki harmider. Za mało parasoli na basenie. Nawet jeśli uda Ci się znaleźć miejsce pod parasolem, to chwilę później obsługa wciska dodatkowe leżaki w wolne miejsca, zabierając jakąkolwiek prywatność i przestrzeń. Z leżaków koło godziny 8am zabierane są wszystkie ręczniki i rzeczy prywatne przez obsługę, jeśli nie siedzisz i nie pilnujesz ich! Tak czy siak leżaki są porezerwowane od 6 rano. Jesteś więźniem leżaka na urlopie! Nigdy więcej nie wybiorę pobytu w tej sieci hoteli i nikomu nie polecę, a raczej odradzę. Jeżdżę po całym świecie. W Tunezji byłam już z 10 razy. Ten wyjazd zaliczam do najsłabszych.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem