Opinie o One Resort Jockey Monastir

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(133 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    52

    381 zł dodatkowe to wyłudzanie pieniędzy za coś czego nie ma

    Jolanta, Polkowice 13.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Pobyt zaczął się od nerwów Biuro podróży skasowało mnie 381 zł dodatkowo za wybor pokoju rodzinnego ...dlaczego wybrałam taki pokój jadac w 2 osoby ?bo w opisie zobaczyłam że ten pokój ma klimatyzację indywidualną...pokoje standardowe klimatyzację mają włączana od 15 lipca. Co się okazało na miejscu Pan z recepcji powiedział nam że hotel nie posiada czegoś takiego jak klimatyzacja indywidualna...dlaczego zatem Raibow proponuję coś czego nie ma. Zatem dostałam pokój rodzinny który kompletnie nie był mi potrzebny bo i tak klimatyzacji nie było... mogłam zamiast 381 zł zapłacić dodatkowe 150 za widok na morze ale wybrałam komfort którego nie dostałam. Oczywiście w umowie tej kwoty nie ma więc tu Raibow świetnie się ustawił reklamacji złożyć się nie da ...ale tu nie chodzi o pieniądze tylko o sam fakt że proponują cos czego nie ma dlatego stąd zdecydowałam się o tym napisać abyście wiedzieli że robiąc rezerwację przest stronę warto każdy krok rezerwacji udokumentować zdjęciami... Sam hotel i pobyt oceniam na 4+ w skali do 5...jedzenie dobre i bardzo duże urozmaicenie plaża czysta morze czyste i ciepłe. Minusem jest to że tylko rozdawając na prawo i lewo napiwki czujesz się tam wyjątkowo nie dasz napiwku to radź sobie ze wszystkim sam...no ale to taka mentalność obslugi

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bez szału, ogólnie nietrafiony hotel

    Michał Krzysztof, Kalisz 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Jeżeli chodzi o animacje to jak najbardziej na plus, to samo pokoje jeżeli się dostanie te w odnowionym budynku. Wszystko pozostałe to katastrofa, począwszy od brudnych ręczników basenowych, poprzez jedzenie gdzie wszystko jest totalnie niesmaczne i proszę nie słychać opinii że każdy znajdzie coś dla siebie chyba że chce Pani przez cały pobyt jeść pizzę margaritte. Jesteśmy 8 dobę i tylko dwa razy podali pieczone kurczaki. Śniadanie tylko jajecznica się nadaje oraz ser żółty. Makaron totalnie bez smaku. Po kubki na kawę lub napój czeka się ok 15 min bo ciągle brakuje, wszędzie kolejki do wszystkiego

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    dobra tylko plaża i morze

    alena 19.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Warto jechać tylko pod warunkiem że jest dobra cena i dużo czasu planujecie spędzić na plaży. Niestety poza plaża i morzem są same minusy - jedzenie okropne. tzn jeżeli na co dzień dobrze się odżywiacie i korzystacie z Thermomixa to jedzenie raczej nie będzie smakować. Nasz syn 2 lata nie miał co jeść, no i ja również cały pobyt jadłam same surowe warzywa np. kapusta, marchewka i pomidory - słabe all inclusive. wina nie da się pić. bary które mają serwować kanapki np. do 17 już o godz. 15 nie mają składników. jedzenie monotoniczne i słabej jakości. brak dostępności świeżych owoców. nie ma lodów (w stołówce jest coś co przypomina lody a de facto jest to słodki mus chemiczny). - ochrona na plaży pracuje może z 3h dziennie. do tego wzdłuż plaży akurat na linii gdzie dzieci się bawią przy morzu chodzą turystyczne wycieczki koni i wielbłądów więc jest niebezpiecznie i często zwierzęta wypróżniają się tuż przy leżakach - ochrona z tym nic nie robi. - opiekunka Rainbow: brak empatii i chęci pomocy jak połowa naszej rodziny się rozłożyła z problemami zdrowotnymi - .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje w One Resort Jockey

    Piotr, Toruń 27.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel dość stary, niektóre pomieszczenia wymagają odświeżenia. Niewątpliwym atutem jest czystość zarówno w hotelu, jak i obiektach przylegających (baseny i plaża). Posiłki dość monotonne, ale każdy może znaleźć coś dla siebie. Spory minus za notoryczny brak czystych szklanek i kubków! Zdarzały się wyszczerbione albo pęknięte szklanki, które dawno powinny być usunięte z użytkowania. Obsługa nie nadążała ze sprzątaniem stolików. W restauracji głównej biegające bez opieki małe dzieci, które często rozrzucały jedzenie. Bar w lobby bez zarzutu. Brakuje jednak respektowania zasad. Mimo informacji, aby nie korzystać z barowych kanap zaraz po powrocie z basenu, niektórzy nie potrafili przestrzegać tych wymagań. W lobby hotelowym dobrze działające wi-fi. W pokojach internet działał bardzo słabo. Baseny przyzwoite, nie było problemów z leżakami, choć warto było robić rezerwacje. Woda bardzo ciepła. Plaża piaszczysta, spora. Woda w morzu zachęcająca do kąpieli, ale trzeba bardzo uważać na meduzy. Zaraz po przyjeździe otrzymaliśmy pokój niezgodny z wybranym standardem (dość ciemny i bez balkonu). Musieliśmy starać się o zamianę. Klimatyzacja w pokoju wystarczająca, niestety w hotelu bardzo kiepska, a momentami wyłączana. Ogólnie pobyt udany, ale nie wybralibyśmy tego samego hotelu podczas kolejnego pobytu w Tunezji.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem