Opinie klientów o Royal Thalassa Monastir

3.8 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Ewa Teresa, Gliwice 26.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Opis hotelu jedzenia i okolicy

Hotel położony na końcu świata bez dostępu do sklepu kupienie masznki do golenia graniczy z cudem. Jedzenie paskudne nic ale to nic nie jest doprawione. Mając wykupione all inclusive nie było możliwości zjedzenia dodatkowego dania - muszę jeść 5 razy dziennie. Dużo podróżujemy z tak wstrętnym jedzenem spotkaliśmy się pierwszy raz. Drinki to żart .....rozwodnione do granic możliwości podawane w plastikowych kubkach wielokrotnego użytku zberane z plaży i stolików mytych byle jak w zimnej wodzie. TV nie działała, klimatyzacja słaba . Czystość pokoi oceniam na 5. Ogólnie hotelu nie polecam.......

2.0/6

Daniel, Tarnowskie Góry 14.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Hotel oraz biuro rainbow

Witam, w tej opinii chciałbym ocenić na samym początku rainbow ,gdzie zdjęcia pokoju za dopłata nie były adekwatne do tego co znajdowało się na umowie (na umowie był zwykły pokój a dopłata była za pokój z jacuzzi) . W opisie wyposażenia pokoju był mini bar i sejf, tylko, że na miejscu okazało się że mini bar jest dodatkowo płatny. Czyli oferta przestawiona przez biuro jest nieadekwatna do tego co zastaliśmy na miejscu. A teraz hotel, który ma 5 gwiazdek a zasługuje na 4 bądź 3 gwiazdki. Zaczynajac od pokoju, wanna z której schodziła farba i robaki które wychodziły z odpływu. Bar na basenie w którym kończył sie alkohol i napoje albo w godzinach popołudniowych albo wieczornych. Drinki , piwo i soki podawane w plastikowych zniszczonych kubkach, które nawet nie były myte przez obsługę. Nie sprzątane stoliki przy barze. Bar przy plaży wyglądał jakby hotel o nim zapomniał. Restauracja główna , jedzenie albo jałowe albo wszystko na ostro. Kelnerzy mieli gdzieś sprzątanie stolików i przynoszenia zgłaszanych przez gości napojów. Większość obsługi mówi po francusku, po angielsku rozumieją mało. Jedynie animatorzy zasługują na pochwałę, od rana do późnych godzin wieczornych zapewniali różne atrakcje i zabawy dla gości, od gimnastyki porannej, przez zumbe, darta, karaoke i wiele innych. Plaża w miarę czysta, można skorzystać z sportów wodnych.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem