Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całość pobytu oceniam dobrze, bo hotel jest ładny, wszędzie jest blisko - na basen, na plac zabaw, do restauracji i na plażę. Jedzenie też było bardzo dobre i urozmaicone, a desery po prostu fantastyczne. Animatorzy spisywali się doskonale. Niestety prawie wszystko w naszym pokoju było uszkodzone ( tv z 3 programami, które śnieżyły, przeciekająca wanna, niedrożna umywalka, suszarka która wybucha ogniem, wąż prysznicowy który bryzga Ci na twarz, uszkodzone drzwi balkonowe, gorąca i nie chłodząca lodówka). Klimatyzacja na szczęście działała. Wszystkie problemy zgłaszaliśmy w recepcji i byliśmy odsyłani z kwitkiem z lekkim uśmiechem pod nosem obsługujących. Problemy z kanalizacją trwały cały nasz pobyt i od innych gości hotelowych wiem, że było u nich tak samo. Największym minusem hotelu jest jego czystość, a właściwie jej brak. Przestrzenie wspólne są sprzątane porządniej, natomiast stan czystości w pokoju to koszmar, wszystko się kleiło, na ścianach w łazience zaschnięte odpryski moczu, okna niemyte chyba z rok, na drzwiach, meblach, wszędzie tłuste i klejące plamy, wanna nieumyta (dodatkowo ciekawostka - pomalowana na biało farbą :D). Zostawialiśmy napiwki paniom sprzątającym, co dawało efekt taki, że bardziej pachniało, rzuciły parę kwiatków na łóżko, a w pokoju nadal bez zmian, nic nie umyte porządnie. W tym kraju (sądząc po śmieciach toczących się po ulicach i gajach oliwnych) to chyba standard sprzątania :(
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z ogromnym potencjałem aby być świetnym. Po wejściu widzimy duże, ładne lobby. Uśmiechnięty kelner wita nas kolorowymi drinkami, które umilają nam wypełnienie kart meldunkowych, nastepnie dostajemy opaski all i w oczekiwaniu na pokój możemy korzystać z dobrodziejstw hotelu. Obiekt w tej chwili przechodzi częściowy remont (część z krytym basenem) więc trzeba uważać aby nie dostać tam pokoju (niestety recepcja sugerując dodatkowe $ z premedytacją kieruje tam swoich gości). My obydwa zarezerwowane pokoje dostaliśmy właśnie tam (w obu obok hałasu wiertarek przywitał nas wyciek z okolic wc) krótka wymiana zdań z managerem i wymiana pokoi (te już ok). Klasyczne "złe miłego początki". Jeśli chodzi o pozostałe warunki pobytu to hotel oferuje: świetne jedzenie , dobre napoje zarówno alkoholowe jak i te bez %, znakomitą obsługę kelnerską oraz barmańską. Duża ilość leżaków oraz parasoli zarówno przy zadbanym basenie jak i na czystej , piaszczystej plaży. Na samej plaży zewnętrzna oferta atrakcji w bardzo przystępnej cenie ( w hotelu obok te same atrakcje droższe o 20-30%). Pobyt umila fantastyczny zespół animatorów, mega pozytywni , nienachalni ludzie. Na terenie hotelu spora ilość pięknych palm. Bardzo polecam wziąć taxi spod hotelu i na własną rękę zwiedzić Monastir. Co do organizacji wyjazdu przez Rainbow - jak zwykle perfekcyjnie ( od początku do końca bezstresowo).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie dobrze ,w pokoju nie sprawne prysznic i wanna (zepsuta bateria i korek) ,małe niedociągnięcia jeśli chodzi o organizację na stołówce i w barze hotelowym, jak np.wydzielone godziny posiłków, bardzo słabe i monotonne alkohole, niemiłe zachowanie niektórych osób z obsługi. Reszta super! najlepsza wycieczka na Saharę.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z hotelu Rosa Beach .Nasze wrażenia z hotelu są podzielone co do plusów należy zaliczyć bardzo dobre jedzenie ,miłą obsługę naprawdę starająca się jak najlepiej dla turysty i animatorów którzy zrobili bardzo dobrą robotę od rana do wieczora zabiegali o to żeby każdy był zadowolony i się nie nudził .Co do czystości to niestety niezbyt to wyglądało panie sprzątające poza tym ,że bardzo sympatyczne sprzątały pokoje powierzchownie tzn wyrzucenie śmieci i wymiana ręczników ,barmani nie umieją robić drinków często brakowało coli i wcześnie kończyły się niektóre typy alkoholi o mojej ulubionej pinacoladzie można było zapomnieć . Juz z samego rana rzucane ręczniki na leżak i zajmowane kto się spóźnił ten nie miał albo jakieś popsute gdzie człowiek się w nich zapadał.Podczas pobytu był remont więc można było zobaczyć często przejeżdżające przez plaże koparki ,pełno glonów w późniejszym czasie obsługa starała się usuwać je z plaży .Ładne zachody słońca .Pokój z widokiem na morze za dopłatą 40 euro .Często wybijała im kanalizacja wówczas był nieprzyjemny zapach .Hotel ma potencjał ,ale potrzeba dobrego zarządcy .Poza hotelem nie ma gdzie iść najbliższy punkt to Monastyr można dojechać tania taxi .Pozdrawiam