Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel średni ,na zdjęciach wygląda lepiej niż naprawdę .Fajne baseny i otoczenie koło basenów .Pokoje nie mają standardu **** może **/*** łazienki stare ,woda letnia ,brak suszarki. Jedzenie średnie , mały wybór na śniadaniu brak warzyw , obiady i kolacje też mały wybór jedzenia , czasem długo trzeba było czekać na uzupełnienie owoców . Plus za pyszne drinki w barach i miłą obsługę choć słabo mówiącą po angielsku. Plaża przy hotelu wąska trochę palm ale nie jest to Dominikana… około 2km od hotelu ładna i szeroka plaża z restauracjami ale trzeba do niej dojść ulicą . Polecam wycieczkę na Cubagua -piękne Lazurowe morze ,kajaki ,hamaki w wodzie,prawdziwe Karaiby.Ogólnie Wenezuela bardzo egzotyczna ,taka dzika nie odkryta przez masowego turystę ale biedę widać na każdym kroku…
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel położony na uboczu z dala od innych hoteli i miejsc spacerowych,standard ma wiele do życzenia , wyżywienie kiepskie, plaża przeciętna
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel słaby najwyżej 3 gwiazdki. Pokoje nieumeblowane. Toaleta nie działała 3 dni. Brak suszarki i czajnika. Brak jakichkolwiek atrakcji na plaży typu banan. Plaża nie sprzątają. Obsługa wyrzuca z plaży gości już o 15.30. Składając parasole i wynoszac leżaki. Wszechobecna dudniaca muzyka. Strefa ciszy wbrew ofercie nie istnieje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podczas pobytu mieliśmy nagłą potrzebę skontaktowania się z miejscowym numerem alarmowym Rainbow. Probowaliśmy dodzwonić się z naszych 2 telefonów na 2 numery alarmowe, 1 był wyłączony, 2 nie odbierał. Wysłaliśmy smsa z prośbą o pilny kontakt. Zostaliśmy kompletnie zignorowani, musieliśmy poradzić sobie sami. Nikt do nas nie oddzwonił. Uważamy taką sytuacje za niedopuszczalną. Ostatniego dnia wymeldowanie było do godziny 12, wyjazd na lotnisko o 18.30. Ewentualne korzystanie z kompleksu hotelowego za dodatkową opłatą.