5.9/6 (7 opinii)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Hotel bardzo ładny, pięknie zaprojektowany, kameralny. Klimat rewelacyjny, morze ciepłe, ludzie przyjaźni. Ogólne wrażenie z pobytu - mega pozytywne.
5.5/6
Najlepszy hotel na wyspie ! dla wymagających i przede wszystkim szukających ciszy i spokoju klientów. Bardzo mały hotel, nie ma żadnych animacji oraz dyskotek, ale dla mnie to był ogromny plus. jedzenia alla cart, zawsze świeże ale po tygodniu już się trochę może znudzić. brak warzyw i mało urozmaicone śniadania. Największym minusem tej wycieczki to lot i linie lotnicze. Wyspa piękna . polecam ją kupić wycieczki i pozwiedzać. bardzo duży wybór wieczek.
5.5/6
Największą wartością Hotelu Ikin to spokój i relaks, którego można doznać na miejscu. Podczas naszego pobytu max 30% z 77 pokoi było zajętych, zdarzały się dni gdy na basenie były 4 osoby i 3 ratowników :) Hotel zadbał o "designerski" wystrój części wspólnych i restauracji. Największym minusem jest brak baru hotelowego, wszystkie drinki zamawia się u kelnerów w restauracji, brak również jakiejś strefy przy restauracji z wygodnymi fotelami by móc posiedzieć wieczorem przy drinku, są co prawda 3 stoliki na zewnątrz ale to zdecydowanie za mało. Hotel co weekend organizuje wesela lub jakieś imprezy zamknięte dla miejscowych "celebrytów". W hotelu jest sklepik ale bardzo ubogo zaopatrzony ( jakieś kąpielówki kremy itd ) Nad hotelem góruje szczyt Punta del Cerro co dodaje temu miejscu niesamowitego charakteru. Hotel mógłby być sprzedawany jako hotel tylko dla dorosłych i to zdecydowana zaleta tego miejsca. W hotelu całkiem dobrze działa internet zarówno w pokojach, na basenie i restauracji. Podsumowując to był dobry wybór :) a czy to najlepszy hotel na wyspie.. pewnie jest w pierwszej trójce... ale trzeba pamiętać że każdy ma inny gust i czego innego oczekuje od wakacji i hotelu. Jeśli chodzi o całość wyjazdu to najsłabszym elementem całego wyjazdu był lot i linie lotnicze Plus Ultra, kiepski samolot z małą ilością miejsca na nogi ( podwójne miejsca na końcu samolotu ) oraz obsługa pokładowa bardzo "nierówna" wciąż zdenerwowana i czasami nawet nie uprzejma.